Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
5381/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitanko viestiä? Mihin?

Et taida olla facessa ainakaan aktiivisena. Puhelinnumeroni on salainen. Et tiedä missä asun. Eli siinähän ne vaihtoehdot oli.

Vierailija
5382/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittekö edes ikinä sitä, mitä teillä olisi tarjottavana kaivatullenne? Voisitteko tarjota henkistä tasapainoa, taloudellisesti turvallista elämää, luotettavuutta, aikaa, yhteisiä aktiviteetteja, sitoutumista, hellyyttä, viihtyisyyttä, estetiikkaa, erotiikkaa? Vai olisitteko enemmän ottajan roolissa ja kaivattunne huolia lisäämässä?

Minulla on tarjota tasapainoista elämää, luotettavuutta, yhteisiä liikkumis hetkiä, hellyyttä, iloa silmälle, sielulle ruokaa, paljon hellyyttä jne.. Mies elättää itse itsensä. Kuin myös.

Sivusta naiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut "kaipaavat" minua, mutta sinä et. Et ehdottaisi tapaamista.

Ehdotinpas.

Vierailija
5384/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysis Paralysis

Mikäköhän se on - en osaa noin hienoja sanoja

Olen muutenkin hiukan yksinkertainen

Kaikki muukin on hyvin selvää, mitä siitä miettimään

Joku pikkuseikka tosin toistaiseksi auki - huuliesi maku

Silmiesi värisävy auringon valossa

t Mies

Vierailija
5385/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei hetkeen taas näe sua, järkevöityy. Pitää niitä ajatuksia ihan hulluina, joita tulee sun lähellä mieleen. Siltikin tahtoisin kertoa, että välitän. Oikeastaan voisin kertoa sen, vaikka kaikkien edessä. Mutta kun se ei ole yleisesti hyväksyttyä, vaikenen taas.

En piittaa muiden mielipiteistä. En edes mahdollisista yksipuolisista tunteista. Joskus vain pitää hillitä kuriton mielensä. Vaikka sitä eniten vihaankin tässä maailmassa. Esittämistä, sanomattomia sanoja. Tylsää.

Miksi esität? Onko siihenkin joku tavoite olemassa?

Ujous.

Vierailija
5386/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittekö edes ikinä sitä, mitä teillä olisi tarjottavana kaivatullenne? Voisitteko tarjota henkistä tasapainoa, taloudellisesti turvallista elämää, luotettavuutta, aikaa, yhteisiä aktiviteetteja, sitoutumista, hellyyttä, viihtyisyyttä, estetiikkaa, erotiikkaa? Vai olisitteko enemmän ottajan roolissa ja kaivattunne huolia lisäämässä?

Kiitos kysymästä, viime aikoina olen miettinyt tuota todella paljon. Ja juuri sen takia, etten suinkaan halua hänelle taakaksi olla. Aiheuttamassa huolta tai mitään. Kun..en taida oikein pystyä antamaan hänelle enää mitään. Minuun on tullut tahtomattani muutoksia sairastuttuani vakavasti ja - olemme siis etäsuhteessa, emme ole nähneet aikoihin - en tiedä...riittääkö rakkaus... Olen itsestäni todella epävarma ja tuntuu, että itse olen ollut koko suhteemme ajan enemmän saamapuolella kuin hän minun kanssani...

..hänen olisi parempi olla jonkun toisen kanssa...

Vierailija
5387/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tarve kurottaa kohti mutta menneisyys kurkkii selän takaa, saa epäröimään

Vierailija
5388/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan turvallista elämää, että olisi joku turpa vieressä. Turvallista, mutta hyvin jännää.

Vierailija
5389/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Ehkä olis jotain tarjottavaa, ehkä ei.

Mahdollisesti olis joskus taas kiva jakaa arki ja juhla jonkun kanssa, mutta vain, jos se tuntuisi paremmalta kuin yksin oleminen, mikä on myöskin ok.

Ja ilman, että tarvitsisi miettiä tällaisia listauksia ja laatia itsestään jotain myyntiluetteloita.

Vierailija
5390/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Sokerimurulle karminen pus. Toivottavasti olet säästynyt auringonpistolta.

No täällä siltä säästyy.

Yllättävän kuumaksi meni keli hetkessä 😳

Jep, huomenna jatkuu. Tekisi mieleni mennä puistoon katsomaan kirsikankukkia. Lemppariaikaani tämä.

Hyvä ajatus! Pistetään myssyyn. Ootko enemmänkin kiinnostunut luonnosta tms?

Olen. Meri on minun juttuni. Pakko päästä veden äärelle, meri vaihtelee ja henkii vapautta. Keväinen metsäkin on kaunis, kun on vaaleanvihreää.

Vierailija
5391/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Sokerimurulle karminen pus. Toivottavasti olet säästynyt auringonpistolta.

No täällä siltä säästyy.

Jep, huomenna jatkuu. Tekisi mieleni mennä puistoon katsomaan kirsikankukkia. Lemppariaikaani tämä.

Olen. Meri on minun juttuni. Pakko päästä veden äärelle, meri vaihtelee ja henkii vapautta. Keväinen metsäkin on kaunis, kun on vaaleanvihreää.

Ihan kiva kun kerroit.

Vierailija
5392/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni sinä ymmärrät minua 🥺 ikävä.

Vierailija
5393/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mitä hän meidän ystävyydestämme saa. Olenko ollut tarpeeksi ystävä ja osannut lukea oikein.

Vierailija
5394/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et koskaan kaivannutkaan.

Vähän ehkä välillä. Ei jaksa enää tavoitella saavuttamatonta palkintoa. 🙄

Ihmeellistä kuvittelua. Ei edes tunneta kunnolla ja toinen luo jotakin mielikuvia pelailusta ja tahallisesta manipuloinnista ja huomionhausta. Erikoinen ihmiskuva.

Huomaa, ettet ole aidosti edes keneenkään ihastunut. Se tunne ei valehtele.

Vierailija
5395/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivattuinen 😙

Vierailija
5396/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän viestit lukematta. Luen ne heti kun seuraavan kerran käyn kakalla.

Vierailija
5397/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Ehkä olis jotain tarjottavaa, ehkä ei.

Mahdollisesti olis joskus taas kiva jakaa arki ja juhla jonkun kanssa, mutta vain, jos se tuntuisi paremmalta kuin yksin oleminen, mikä on myöskin ok.

Ja ilman, että tarvitsisi miettiä tällaisia listauksia ja laatia itsestään jotain myyntiluetteloita.

Kuulostaa terveemmältä. Muista valita ihminen jonka kanssa pidätte toisistanne.

Hyvä neuvo, tarkoitus olis. Kuulostaa itsestäänselvyydeltä, mut ei ole sitä.

Vierailija
5398/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ollaan molemmat sellaisia simppeleitä ihmisiä, että toiseen tutustuu yhdessä aikaa viettäen ja draama on joillekin muille. Myös varmasti itsepäisiä joissain asioissa.

Vierailija
5399/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä siltä säästyy.

Ihan kiva kun kerroit.

Rakastan myös kukkia, kaikenlaisia. Vaikea edes sanoa lempikukkaa. Noh, kaipa olen niin perinteinen, että kaikki vaaleanpunainen on ihanaa. Vaaleanpunaiset ruusut ehkäpä lemppareita (tosi omaperäistä, tiedän, mutta aina kauniita).

Vierailija
5400/27486 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, mitä hän meidän ystävyydestämme saa. Olenko ollut tarpeeksi ystävä ja osannut lukea oikein.

Sitä kaikkea mitä aiemminkin

Ketju on lukittu.