Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamo😄 aika osuva
Kyllä, kaipaamo. Olin vain sivullisena. Kutikuti.
Hei, tiedättekö mitä. Kaipaan ripu-Eskoa, Seppoa, jolla suhe loppu ja kanatkin myynnissä sekä patalappuja ja herraintakkia, koko suur, kaupittelevaa. Missä oot? Jäänyt sun kaipaamisesi tämän oman kiihkeän kaipauksen jalkoihin.
Tuu takaisin! Mis oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I HOPE SO 🤗
Toivossa on hyvä elää. Älä menetä toivoasi.
Kiitos voimista, helpotti jo hieman 😊
Laittaakohan kaivattu irl-viestin? 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä pyörit. Ihan lähellä, mutta aivan liian kaukana. En uskalla katsoa. En, kun joku kuitenkin huomaisi.
Tyhjä olo. Taas. Pyörit mielessäni liikaa. Olet pyörinyt siellä liian pitkään. Tahtoisin laittaa sulle viestin. Tahtoisin vuodattaa kaiken ulos. Hitto, olen saatanan väsynyt miettimään ja analysoimaan. Ethän sä varmaan minua, mutta siltikin.
Niin kauan, että häpeän kun katson silmiin sinua.
Miksi et voisi sitä viestiä laittaa?
Oliko tää se jolla ei ollu numeroa? :) Enpä tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä pyörit. Ihan lähellä, mutta aivan liian kaukana. En uskalla katsoa. En, kun joku kuitenkin huomaisi.
Tyhjä olo. Taas. Pyörit mielessäni liikaa. Olet pyörinyt siellä liian pitkään. Tahtoisin laittaa sulle viestin. Tahtoisin vuodattaa kaiken ulos. Hitto, olen saatanan väsynyt miettimään ja analysoimaan. Ethän sä varmaan minua, mutta siltikin.
Niin kauan, että häpeän kun katson silmiin sinua.
Miksi et voisi sitä viestiä laittaa?
Tahtoisin jutella hetken kasvokkain. Vähän tunnustella tilannetta. Jos joskus vain olisi tilaisuus olla kahden.
Saisit varmasti sen tilaisuuden olla kahden, jos laittaisit viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin hän välillä täysin yllättäen painaisi minut myttyyn nurkkaan ja mitätöisi kaiken. Ja sitten taas ottaisi nurkasta sohvalle lepäämään. Aina kun uskon voivani hengittää vapaasti, hän täysin yllättäen jyrää minut matoksi.
Sillain niitä leluja käsitellään. Jos ei toimi niin raivolla päin telkkaria vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Et huomannut minua ollenkaan niin en uskaltanut häiritä kun sulla oli siinä muuta hommaa. Olisin vain kysynyt, miten menee ja toivottanut hyvää viikonloppua. Kirjoitan sen sitten tähän. Hyvää viikonloppua ja halaus sinulle, mielikuvitusystäväni. Pitäisi olla rohkeampi ja tulla juttelemaan, mutta oon vähän arka ja minulla on tunne, että olen häiriöksi. Anteeksi. Tuli lähdettyä sellainen fiilis taas, että oon kuvitellut ihan kaiken. Niin kuin varmaan olenkin.
Oot vaan ajanut mut poteroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Mikä ahdistaa? Älä hätäile.🤍
<3 Miten vietät äitienpäivää? Minun äitini on ihana, mutta hieman... no, epävakaa tietyllä tavalla. Se on aika raskasta välillä.
Mitenköhän tuo liittyi asiaan? Odotan parempia aikoja. 😂
Ahdistaa äitienpäivä ja äitini käytös. Tietysti moni muukin asia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan turhaa vaivaa päätäsi minulla. Mikään maailman mahti ei vaikuta minuun nyt missään mielessä. Olen nyt zen, eikä tilanne ole muuksi muuttumassa vielä aikoihin. Ole ja elä rauhassa. Se ei ole minulta pois.
Aika m**kku viesti. Itsekeskeinen ja välinpitämätön.
Niinpä. Voiko psykoosipotilaskin lähetellä sairaalasta viestejä, vai otetaanko heiltä kännykät pois? Täällä palstalla riehuu outo tyyppi. Kunpa saisi bannit.
Huhhuh 😂🤪👏
Stalkkaatko kaivattuasi somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Its hard when you miss people.
But you know if you miss them, that means youre lucky.
It means you had someone special in your life, someone worth missing.
- Nikki Schiefelbein
Tän jälkeen palaat siihen todellisuuteen että soitanpa tälle kaivattavalle tyypille niin ei ole enää ikävä. Tai sitten teet kuten muut ja analysoit ja laskelmoit ja uhriudut ja valitat ja ruikutat ja lopulta kuolet. Mutta älkää pelästykö sillä se päivä voi olla jossain 2100 luvulla etten jäisi sinunakaan odottamaan. Kaikki hyvät kuolee eka ja siks mäkään en nyt saanu. Harmi.
Oho. Ei ehkä ihan sitä, mitä tässä haettiin mut hei. Kiitos mielipiteestä. Like assholes, everyone has one.
NikkiNillittäjänikki vakioviestinsä kera. Onko pikkasen kotona kädet käyneet?
Tässä on sun nenä, ole hyvä. Löysin sen mun asioista. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai! On sua odotettukin. Mulla on semmoinen tunne, et tarvitsisin kaksi kertaa vuodessa kuuden kuukauden loman.
Sellasta se puttepossun elämä on kun elää lomasta lomaan ja töissä virheestä toiseen. Tervettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin hän välillä täysin yllättäen painaisi minut myttyyn nurkkaan ja mitätöisi kaiken. Ja sitten taas ottaisi nurkasta sohvalle lepäämään. Aina kun uskon voivani hengittää vapaasti, hän täysin yllättäen jyrää minut matoksi.
Oletko harkinnut sellaista vaihtoehtoa, että hän ei ole täällä kirjoittamassa sulle tai ylipäätään täällä ollenkaan.
Tarvitsenko nyt jonkun luvan, että voin kirjoittaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut sellaista vaihtoehtoa, että hän ei ole täällä kirjoittamassa sulle tai ylipäätään täällä ollenkaan.
En tietenkään ole. Miksi kyselet tyhmiä epäolennaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Mikä ahdistaa? Älä hätäile.🤍
<3 Miten vietät äitienpäivää? Minun äitini on ihana, mutta hieman... no, epävakaa tietyllä tavalla. Se on aika raskasta välillä.
Mitenköhän tuo liittyi asiaan? Odotan parempia aikoja. 😂
Ahdistaa äitienpäivä ja äitini käytös. Tietysti moni muukin asia kyllä.
Kaivattuni äiti on myös epävakaa. Ja niin kaivattukin. Omani tyyni ja tasapainoinen, aivan kuin minä. Näinhän se usein menee. Sivubiatch
Vierailija kirjoitti:
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole. Miksi kyselet tyhmiä epäolennaisia asioita?
Jospa lakkaisit esiintymästä toisena.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä itse toimit aina avokmen rakastavasti, ettei sellainen voi selittää...
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon kuin pystyn. Kun ei näe irl, somesta sentään aina joskus pienen vilahduksen edes.
Tahtoisin jutella hetken kasvokkain. Vähän tunnustella tilannetta. Jos joskus vain olisi tilaisuus olla kahden.