Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mietin pitkään, mitä tämä edes oli. Sitä kaikkein kauneinta mistä laulut lauletaan ja runot kirjoitetaan vai pelkkää harhaa. Ja tänään sen tajusin. Että ei, se huuma ei ollut sitä elämää suurempaa tunnetta mistä onnelliset rakkauslaulut kertoo, mutta tämä kipu on juuri sitä tuskaa josta ne onnettomat kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko kauankin rangaista mua?
En tiedä
Tein virheen... Muutenkin harmittaa.
Useita virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Ei ole mikään syy tehdä virheitä jos harmittaa. Kipeetä!
Totta. Ihminen on erehtyväinen ja tekee välillä virheitä. Ei siinä mitään kipeetä ole.
Ilman tunnustusta ei anteeksiantoa
Ilman katumusta ei armahdusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Useita virheitä.
Niin kuin mitä? En tällä hetkellä osaa sanoa, kuin yhden.
Vierailija kirjoitti:
Ilman katumusta ei armahdusta
Ilman stondista ei perspanoa.
Onkohan joku tunnistanut meidät täältä. Mun kommentin alle tuli oudon osuva kommentti, joka ei ollut multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Totta. Ihminen on erehtyväinen ja tekee välillä virheitä. Ei siinä mitään kipeetä ole.
Ei siinä olekaan vaan siinä asenteessa, ettei mitään väliä ja pitäisi saada anteeksi kaikki. Elämä opettaa luusereillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään, mitä tämä edes oli. Sitä kaikkein kauneinta mistä laulut lauletaan ja runot kirjoitetaan vai pelkkää harhaa. Ja tänään sen tajusin. Että ei, se huuma ei ollut sitä elämää suurempaa tunnetta mistä onnelliset rakkauslaulut kertoo, mutta tämä kipu on juuri sitä tuskaa josta ne onnettomat kumpuaa.
Kai sitä kirjoitetaan kaikesta, eikä vain jostakin rakkaushuumasta? Sokaisitko itsesi ja kuvittelit että suhteesta on tultava jotakin suurempaa? Se on ihan tavallista että naiset huumaantuvat ja sitten itkevät kun huuma laantuu.
Rakastuin ihmiseen joka ei rakastunutkaan minuun takaisin. Turha tätä on minusta sukupuolittaa, sitä yksipuolista rakkaudessa pettymistä tapahtuu niin miehille kuin naisille ja aina se sattuu kun tosissaan iskee.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamukin aukesi kirkkaampana, kun sain kauneutesi nähdä, tumma H.
Missä nähtiin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan joku tunnistanut meidät täältä. Mun kommentin alle tuli oudon osuva kommentti, joka ei ollut multa.
Tai sitten nämä kaipailutarinat ei olekaan niin uniikkeja kuin ihmiset haluaisivat itse uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman katumusta ei armahdustaIlman stondista ei perspanoa.
Ei varmasti muutakaan panoa. Paljonko jäytäisi jos eteen sattuisi helkkarin täydellinen nainen eikä tapahdu mitään ja tarjolla olisi samalla vielä kaikki herkut? Enpä tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Harhoja. Mulla sama kokemus eilen. Uskomattoman osuva kommentti tipahti yhtäkkiä. Noita käy täällä melko usein.
Vierailija kirjoitti:
En usko, täysin mahdotonta. Älä keskity epäolennaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhoja. Mulla sama kokemus eilen. Uskomattoman osuva kommentti tipahti yhtäkkiä. Noita käy täällä melko usein.
Toivottavasti niin. Outo sattuma.
Vierailija kirjoitti:
🤭
Mikä naurattaa?
Onko se erehdys jos se toistuu useita kertoja
Onko se vahinko jos sitä suunnittelee ja peittelee
Vai olikohan se sulta se kommentti.