Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Kirjoitin poikkeuksellisesti tänne aamulla, mutta en kirjoita nyt ennen iltaa enkä lue. Sen verran oudot jutut täällä ja tulee varmaan joku kilometrin mittainen riitelyketju noille tänään vielä. Toivottavasti nähdään tänään irl.
Kunpa se nyt onnistuis 😄
Onkohan täällä nyt väki eksynyt väärään ketjuun 😅
Hyvää huomenta Narniaan. Taidan siirtyä nettipelien pariin päiväksi
Tunsin kipuna sydämessä, kuinka yritit tukahduttaa tunteet aivan kuin ne olisivat voineet polttaa sinut tuhkaksi
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan millainen mielikuva sinusta luodaan omasta toimestasi käsin? 😜
Kukapa ei toisinaan miettisi? Toisaalta, jos asetelma on, että pidätkö lupauksesi vai poistutko, kun sinua kohdellaan huonosti, niin kumpikin on huono vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kipuna sydämessä, kuinka yritit tukahduttaa tunteet aivan kuin ne olisivat voineet polttaa sinut tuhkaksi
Tuntuu vähättelyltä tuo tällä hetkellä. Enemmän tuntuu siltä, että hukkuisi jatkuvasti uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa päästää menemään kun ei mitään koskaan ollutkaan.
Niinkö? Ei mulla ainakaan.
Ei sulla ainakaan mitä?
Helppoa päästää menemään.
Mut on päästetty.
Onpa ikävää 😔
Sellaista se. Elämä.
Mitä tapahtui?
Ai mitä? No ei yhtään mitään.
No mistä päättelet, että on päästänyt menemään?
Ei koskaan edes pitänyt kiinni.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kunhan nillittäjät uhkailevat ja luovat paniikkia. Kannattaa vähän miettiä mitä elämässä tekee, ei kannata tehdä pahoja asioita katsos kun niistä joutuu vastuuseen. Kiusaatte viattomia valheillanne, onko oikein? Kärsit itse koska alat voimaan huonosti. Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.
Olihan se idioottimaista kuvitella, että sinä minusta olisit välittänyt, saati kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta Narniaan. Taidan siirtyä nettipelien pariin päiväksi
Varmasti sopii sulle paremmin, älä ainakaan auta ketään. Toivottavasti menetät rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nillittäjät uhkailevat ja luovat paniikkia. Kannattaa vähän miettiä mitä elämässä tekee, ei kannata tehdä pahoja asioita katsos kun niistä joutuu vastuuseen. Kiusaatte viattomia valheillanne, onko oikein? Kärsit itse koska alat voimaan huonosti. Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.
Minä en kiusaa ketään muuta kuin kaipaamaani henkilöä aina välillä ihan pikkuisen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähättelyltä tuo tällä hetkellä. Enemmän tuntuu siltä, että hukkuisi jatkuvasti uudelleen ja uudelleen.
Teetkö jotain väärin tai pitäisikö tehdä muutoksia? Mikä syy tähän on, ehkä kuitenkin itse tiedät parhaiten? Jos hukkuu koko ajan niin se johtuu jostain ongelmasta.
Toivon, että meillä kaikilla olisi hyvä olla.
Pää täynnä kauniita ajatuksia toisistamme. Sydämessämme rauha
ja ilo.
Kaivatulleni tietysti
eniten. 🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille te niin kuin nauratte? En tajua. Tosin en oo lukenut kun eilisen myöhäisillan ja tämän aamun viestit, enkä jaksa enempää lukeakaan.
Täällä on joku kostonhimoinen ja vahingoniloinen tapus, joka hakee jumalallisen oikeuden toteutumista ja olettaa nyt saaneensa kostonsa. Hän on jo muutaman päivän käynyt täällä provosoimassa vähintäänkin jokatoisessa langassa ja kertomassa elämän totuuksiaan.
Ei pidä paikkaansa. Olet sekoittanut johonkin toiseen mut. Lähipäivinä en ole ketjussa vieraillut. Mitään jumalallista oikeutta ei tosiaan haeta vaan kiusaamiselle pistetään nyt stoppi julkisuuden ja poliisin avulla. Koska mikään muu ei ole auttanut, ja sekopäinen mies on ulottanut tappouhkaukset palstalta oikeaan elämään.
Anteeksi. Täällä on eräs, joka on tahtonut antaa minulle oppiläksyjä minusta ja kuulosti hänen kirjoituksiltaan. Sinulla on hyvä syy laittaa stoppi kyseisen miehen toiminannalle. Kaipausketju ei kuitenkaan ole se paikka, jolla saat hänet pysäytettyä. Ei ole kyllä oikea paikka myöskään aiemmalla "ajatusten lukijalle".
Nolommaksi menet, tee nyt oikein niin päästään sinne poliisille. Et pääse vastuustasi sinäkään, mitähän täällä oikein vihjailet muista ihmisistä? Yritätkö lukea ajatuksiamme vai mitä sönkötät?
Tee nyt oikein mitä? Sinulla on ilmiselvästi jotakin hampaankolossasi, mutta anna jo olla. aivan olen joskus sanononut, että mitähän tässä sönkötän, mutta se ei kuitenkaan anna sinulle oikeutusta puhua minusta samalla äänensävyllä ja ilmauksilla. Anna jo olla.
Sinähän et minulle kerro mitä saan tuntea ja miten toimin. Siinähän kihiset ja kiukuttelet. Tee oikein niin saat rauhasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks rikoksiin syyllistyneen m:n vaikee kantaa vastuu?
Jokseenkin härskiä heitellä täällä rikossyytöksiä. toisaalta, jos tekisit saman kasvotusten olisi kyseessä kunnianloukkaus ja sen mukaiset seuraamukset.
Kumma kun niistä kunnianloukkauksista pitäisi rangaista vain toista osapuolta. Ja sellaista vaatii se pitkään kunniattomasti toiminut, rikoksistaan kiinni jäänyt osapuoli.
Jahas. Ystäville ja perheelle asioista kertominen on tuskin kunnianloukkaus, mutta julkisesti ja laajalle tarkoituksella levitettävä maineen tuhoamiseen tähtäävä toiminta on täyttää kriteerit.Nyt liikutaan täysin eri genreissä.
Kuten tällä palstalla nimeltä haukkuminen vai fb:ssä feikkisivujen tehtailu, salaa kuvaaminen, huorittelu ja varkaaksi haukkuminen? Levitetään valheellista tietoa toisesta 20 vuotta ja usutetaan samaan jengiin kuuluvia sen naisen kimppuun?
Jos tällaisesta puhuu, syyllistyykö kunnianloukkaukseen? Todisteet ovat vedenpitävät. Nimillä ja kuvilla ihmiset jääneet kiinni stalkkaamisestaan.
Jos kyse on näin vakavista rikoksista ja egoa turmelevista triggereistä niin eikö jo olisi poliisille asioita? Menkää nyt hakemaan sitä apua sieltä poliisilta. Ei täällä auta marista. Kyllä kuulkaa karma hoitaa osansa, niin se on aina mennyt ja paha saa palkkansa.
Olisi tosiaan pitänyt tehdä rikosilmoitus jo viime vuonna.
Olisit tehnyt. Ei voi nyt mitään, voithan sinä kokeilla nyt. Tee nyt jotakin, me kaipaillaan täällä!!!
Vierailija kirjoitti:
Olihan se idioottimaista kuvitella, että sinä minusta olisit välittänyt, saati kaivannut.
Ei kannata olla idiootti. Okei, just kidding. Ole vain idiootti. :(')
Rakastan sinua kuin lempeä tuuli, mikä pyyhkäisee kasvojasi kauniina kesäpäivänä. Rakkaus ei vaadi sinua muuttamaan mitään, antaa sinun kulkea polullasi. Ehkä joskus kohdataan, ehkä ei. Rakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kiusaa ketään muuta kuin kaipaamaani henkilöä aina välillä ihan pikkuisen 🥰
Se on hyvä asia. Niin teen minäkin. 🤗
No onhan :D