Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Näinkö tässä mennään, kunnes joku päivä vaan vaihdat maisemaa, eikä enää koskaan nähdä? Sä et vastaa mihinkään. Se on tosi ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Helppo ihminen on paras mahdollinen, kunhan mielensä on tajunnanräjäyttävä. Niitä kun on harvassa.
Mitä tarkoitat helpolla ihmisellä? Eiköhän kaikilla ihmisillä ole omat haasteensa, jotka tulevat parisuhteessa näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut pakit kaivatulleni. Kaipaisin vertaistukea.
No, teit valintasi. Mitäpä siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on harkitseva, perinteisellä tavalla miehekäs/osaa pitää rajansa ja riittävällä tavalla nöyrä ja hyväsydäminen. Vaikken häntä juurikaan tunnekaan.
Tunnetaankohan me sama mies, vaikkei juuri tunnetakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit?
Se oli silloin se. Paljon on vettä virrannut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku onnekas saa viettää hänen kanssaan aikaa ja jakaa koko elämän, ilot ja surut. Iso huokaus.
Niinpä... joku kehveli on saanut viettää hänen kanssaan jo parikymmentä vuotta ja jakaa kaiken, nähdä kaiken, tuntea kaiken, kaikkina aikoina, kaikissa tunnetiloissa. Senkin vuoksi järkikin sanoo, että pitäisi tavoitella jotain nuorempaa, jonka kanssa voisi kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Sitähän tässä työstetään: kaipauksesta luopumista, vanhojen unelmien korvaamista uusilla. Mutta kun ei vaan tule ketään sopivaa vastaan.
Älä sure, taas on 36 kovaa vauhtia tutustumassa. Näin se vaan menee.
NainenKolmikutosella taitaa olla esteitä
No tuota kuule, voin jutella kaikenikäisten kanssa. Ei se siitä suhdetta tee. Ainakin juttelu tapahtuu muualla kuin täällä.
Samaa mieltä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku onnekas saa viettää hänen kanssaan aikaa ja jakaa koko elämän, ilot ja surut. Iso huokaus.
Niinpä... joku kehveli on saanut viettää hänen kanssaan jo parikymmentä vuotta ja jakaa kaiken, nähdä kaiken, tuntea kaiken, kaikkina aikoina, kaikissa tunnetiloissa. Senkin vuoksi järkikin sanoo, että pitäisi tavoitella jotain nuorempaa, jonka kanssa voisi kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Sitähän tässä työstetään: kaipauksesta luopumista, vanhojen unelmien korvaamista uusilla. Mutta kun ei vaan tule ketään sopivaa vastaan.
Älä sure, taas on 36 kovaa vauhtia tutustumassa. Näin se vaan menee.
NainenKolmikutosella taitaa olla esteitä
Esteet ovat (vain) haasteita. Luonnollinen, hyvin pakottava tarve saada haastetta. Muuten en saa nautintoa. Tykkäätkö sinä haasteista?
En ole kilpailullinen, jos sitä tarkoitat. Minä saan nautintoa molemminpuolisesta arvostuksesta ja halusta. Siinä pitää olla jotain erityistä. En innostu, jos tavoitteeseen pääsee liian helpolla, mutta menetän mielenkiintoni, jos en koe arvostusta. Tätä on vaikea selittää.
Mikä on tänään hymyilyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tänään tekstejä, jotka ovat kuin kaikuja sinusta. Mutta ethän sä täällä voi olla. Olet varmaan baarissa viettämässä iltaa kisaturistien kanssa.
Ei sitä koskaan tiedä.
Ei tiedä ei, mutta voin kuvitella sen todennäköisemmäksi kuin olla täällä ja kaivata jotain.
Mä oon niin loppu ja tää ei tunnu tästä muuksi muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on varakas muttei vapaa. Hyvin paljon mieluummin ottaisin hänet vapaana muttei varakkaana.
Voihan se kaivattu olla eron jälkeen köyhä 😂
Oisko siinä tosiaan toivoni? 🤔
Onko se oikeasti noin paha, että on varakas? 😅
No ei, mutta kannattaa lukea, mitä aluksi kirjoitin. T. Ap
Olet itse vapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa puhua itseäni vanhemmalle naiselle yhtään mitään. Menen aina tuppisuuksi hänen seurassaan. En tiedä, mikä siinä on. Meillä on joku 15 vuotta ikäeroa.
Vinkkivitonen: sillä ei usein ole mitään väliä, mitä mies jutustelee, kunhan jutustelee.
Mikä on ongelma asiassa? Siitä kannattaa lähteä.
Mun litmus-testi miehelle on se, että hän lähestyy. Muutoin epäilisin jatkuvasti hänen kiinnostustaan, sitoutuneisuuttaan sekä ylipäänsä hänen miehisyyttään. Oletan myös, että mies, joka ei lähesty, on varattu. Yleensä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit?
Vieläkö hän on kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
En osaa puhua itseäni vanhemmalle naiselle yhtään mitään. Menen aina tuppisuuksi hänen seurassaan. En tiedä, mikä siinä on. Meillä on joku 15 vuotta ikäeroa.
Onko teillä samalaisia harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita? Tai kysy vaikka kesän lomasuunnitelmista. Niistä on helppo löytää keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin loppu ja tää ei tunnu tästä muuksi muuttuvan.
Ei tässä maailmassa mikään tapahdu itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssa olisi hyvä olla.
Ai että, komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit?
Sitä sattuu. Jos kaivattusi on vapaa, niin pallo on sulla.
Paint me like one of your French girls.