Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä mietit
Miestä. Vihreäsilmäistä sellaista.
Mitä mietit hänessä?
Kaikkea. Ikävöin. Haluaisin katsoa taas niitä silmiä. Haluaisin enemmän.
Ette ilmeisesti näe enää säännöllisesti? Oletteko olleet suhteessa?
Ajattelin sinua tänään vesiputouksen ääressä.
Näkymä oli kuin sadusta...kyyhkyt, valkoinen perhonen, sammakot ja lukuisat kauniit kukat.
Tunnelman täydensi musiikki, jota jäin kuuntelemaan. Terveisiä sinulle! Olet rakas. 🧡
Olisitko mun sammakkoprinssi...
En keksi yhtään syytä miksi haluaisin kertoa kenellekään kirjoittavani täällä
Mammoille on parhaaksi miehen syli. Tämä ketju jos joku sen nimenomaan todistaa. Kaipaus syliin on suurta😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tykkää M:stä.
No, sepä tuli ilmi hyvin selkeästi jo toukokuussa 2022. Siitä lähti omatkin tunteet kylmenemään. Että voisin oikeastaan kiittää sinua. -M-
Mikä kunnianosoitus!
Vierailija kirjoitti:
Olisko meidän viimeinkin aika antaa periksi ja vajota toistemme syliin ja sulautua yhteen
Sallisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sepä tuli ilmi hyvin selkeästi jo toukokuussa 2022. Siitä lähti omatkin tunteet kylmenemään. Että voisin oikeastaan kiittää sinua. -M-
Mikä kunnianosoitus!
Kunnianosoitus provolle. juu, ei.
Mikä vatun provo? Ap:n viesti voisi hyvinkin olla minulle, koska toukokuussa 2022 hän ensimmäistä kertaa haistatti henkiset vatut päin naamaa. Kuten sanoin, siitä lähti tunteiden sammuminen myös osaltani. Ja miksi ketjussa, no tietättekö yhtäkään, joka täältä olisi vierottautunut, vaikka kaipuun kohdetta ei enää olisi? -M-, niin ja olen nn-kirjoittaja. Ap:sta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiittämistä. Hän tuskin edes sitä tiesi. Olit sentään onnekas hetkenaikaa, kaikilla ei ollut sama tuuri.
Vierestä
Vierailija kirjoitti:
Hyppään alas kopterista
Nähdään alhaalla
Älä nyt kopteria jätä, hyvä mies!
Toiset ne tykkää kun saa kepin sijaan porkkanakakkua ja toisia taas evvk.
Niin kuin yhtään. 🖤🌸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kunnianosoitus!
Mikä vatun provo? Ap:n viesti voisi hyvinkin olla minulle, koska toukokuussa 2022 hän ensimmäistä kertaa haistatti henkiset vatut päin naamaa. Kuten sanoin, siitä lähti tunteiden sammuminen myös osaltani. Ja miksi ketjussa, no tietättekö yhtäkään, joka täältä olisi vierottautunut, vaikka kaipuun kohdetta ei enää olisi? -M-, niin ja olen nn-kirjoittaja. Ap:sta en tiedä.
Ja sinä haistatit jo vatut paljon paljon ennen sitä. Aivan luonnollista siis että metsä vastaa niin kuin huudetaan.
Viikin lehmät pääsivät pellolle kesäksi.
Ketju:
Lehmät: Nuuh, raitis ilma tuoksuu, ruoho tuoksuu, linnut laulaa ja kyllä elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ne tykkää kun saa kepin sijaan porkkanakakkua ja toisia taas evvk.
Niin kuin yhtään. 🖤🌸
Mehevää & Kosteaa 🤪
Katinkontit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kunnianosoitus!
Ja sinä haistatit jo vatut paljon paljon ennen sitä. Aivan luonnollista siis että metsä vastaa niin kuin huudetaan.
Ei pidä paikkansa, joten emme ole toistemme kaivattuja. -M-