Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko jo, että rakastan sua? Kerta kiellon päälle.
T:lle?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää kenestäkään!
En mäkään aina mutta töissä esim. on pakko vähän tykätä tai tulee sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Floorassa kosteassa
Kosteustasapaino on tärkeä. Ei kukaan jaksa mitään liian kuivaakaan pitkin runnoa tietään eteenpäin. Liian kostealla kelillä voi liukastua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää kenestäkään!
Mä tuun tähän jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
like breathing
loving you is the most natural feeling
I've ever known
- alicia n green
Näin. Juuri siltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Menipä joillaki tunteisiin.
Kyllä, hyvä kun huomasit. Jos ei koskaan menisi olisin ehdottomasti enemmän huolissani. Kun napauttaa kevyesti polvilumpioon tylpällä välineellä ja saa aikaan pienen reaktion niin tietää että on terve kuin pukki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Floorassa kosteassaKiitoksen mato kuulostaa kyllä aavistuksen lupaavalta.
Mä rikon runouden sääntöjä eli sitä, että yhdellä rivillä olisi yksi kokonainen ajatus. Minulla ne jakautuvat useammalle riville ja välillä ovat koko runon mittaisia. Tässä viitataan matalaan matoon eri riveillä 😌
Mutta minäpä tykkään T:stä t. L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua Johanna.
Minä vain tykkään ja kaipaan Johannaa. 😔
Kiitos t. J 😘
Vierailija kirjoitti:
Oh duck. Universumi, saisinko hänet? En jaksaisi enää ikävöidä yhtään.
Keltainen puristeltava kumiankka! Ei muuten tyhjene millään, saa vain puristella itsensä uuvuksiin. Jos ei puristele, mitä lottootte kauanko kestää että alkaa homehtumaan?
Kolmen toivomuksen lista lampunhengelle:
- hän
- hän
- hän
Toimitusosoite: minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Mä rikon runouden sääntöjä eli sitä, että yhdellä rivillä olisi yksi kokonainen ajatus. Minulla ne jakautuvat useammalle riville ja välillä ovat koko runon mittaisia. Tässä viitataan matalaan matoon eri riveillä 😌
Veit mun hymiön! No ei se haittaa, vähemmän tunnistettavuutta. En tiennyt että sellasiakin sääntöjä on, en oo tuhlannut energiaa ottamalla käyttöön kaikkia laatikoita. Tässä mikä nyt on työn alla lukee kyljessä "vapaus". Tää on ihan hyvä. 😌
Voiko lähteä kaivatun luo, kampittaa hänet kammariin vuorokaudeksi (minimi) ja heittää avaimen ikkunasta ulos.
Jaa / ei?
Ajatuksissani olit tänäänkin, hymyilin viesteillesi joita lähetit.
Ikävä on..
Suukot sulle halauksin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Veit mun hymiön! No ei se haittaa, vähemmän tunnistettavuutta. En tiennyt että sellasiakin sääntöjä on, en oo tuhlannut energiaa ottamalla käyttöön kaikkia laatikoita. Tässä mikä nyt on työn alla lukee kyljessä "vapaus". Tää on ihan hyvä. 😌
Parhaimmissa haiku- ja tankarunoissa koko runo on yksi selkeä ajatus. Ja juu, vapautuminen on tärkeää. Itse työstän traumojani runoilemalla. Narsistit saavat kritiikkinsä siinä ohessa ja tuleehan sitä itseään myös aika ajoin soimattua mutta mahtuu sinne kauneutta. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Parhaimmissa haiku- ja tankarunoissa koko runo on yksi selkeä ajatus. Ja juu, vapautuminen on tärkeää. Itse työstän traumojani runoilemalla. Narsistit saavat kritiikkinsä siinä ohessa ja tuleehan sitä itseään myös aika ajoin soimattua mutta mahtuu sinne kauneutta. 😅
Komppaan, mulla sama tauti 👍
-eri
[qu,ote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Okei, hyvä kuulla. Toivottavasti muistan tämän jos pyrin tämänkaltaiseen runoiluun! Olen ollut vain köyhästi tällainen vapaamuurari.
Tuen sinua, vapautuminen voimaannuttaa. Voimaantuminen tuo lisää hyvää oloa ja kun hyvä olo täyttää sinut puhkeat kukkaloistoon!
Kaikkea hyvää sinulle! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmitty multa
Äitimaan runsaan saapi
Kiitoksen madon
Matalan möyriessään
Komppaan, mulla sama tauti 👍
-eri
Mä huomasin, että olen alkanut vihaamaan itseäni niin sanotun narsismin pelon takia että joku pitäisi mun olemisen tapaa sellaisena. Että mukamas olisinkin jotenkin kauhean ylpeä ja itsekriitikitön ja sen sellaista. Vaikka päinvastoin olen ihan peruspulliainen ja täynnä patoumia, estyneisyyttä niin sanotusti.
Tää runoilu on auttanut purkamaan oloa.
Sanoinko jo, että rakastan sua? Kerta kiellon päälle.