Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi hyvä, jos voitaisiin puhua tästä?
Joo. Mitä ikinä se sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan vaan, ole hyvä ja aloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän tämä haaveilu päättyy
👒 🧢.
🕶. 👀
💋 👅
👗. 👕👍🏻💍
🦵🏻. 👖
🥿🥿 👞👞
Äh miksei nämä kaikki näyTässä kositaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko viikonlopun ajatellut sua mies. Mutta sä tuskin ajattelet mua yhtä paljon. Silti tahtoisin kerran puhua kunnolla kanssasi ja halata sua.
Saispa tuon tiedon viestillä.
Voi kuule, pyydä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Onko lumous vielä olemassa?
On. Mun silmät seurasi sua taas koko viikon. Huomasitko?
Kaivatulle iltatervehdys ja hyvän yön suukot - tulen viereesi ihan lähelle ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
No se aika tais mennä.jo, et ois ollu puhuttavaa ja kohta emme edes kohtaa muutenkaan. En mä sua silti unohda ikinä, ois ollu kiva tuntee vähä enemmä
Vierailija kirjoitti:
J, olet ihana <3
-J
Säki Juulia!!!! ( Muistan ku seisoit pikkulikkana sateessa ihan vain mun takiani että näkisin sut ikkunasta..) oltii naaapureita täält länsi suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tämä. Olen alkanut kallistua siihen ettei puhuta
Vierailija kirjoitti:
etunimen eka kirjaimeni alkaa sillä kirjaimella mikä ei kuulu suomen yleisempiin kärkikuusikkoon mutta on kuitenkin melko yleinen suomen kielessä toisena sanan toisena kirjaimena. Sukunimeni päättyy semmoiseen kirjaimeen kuin o.
Tottakai, pyyhi kenkäsi ja sen jälkeen voit asettua jonon perälle odottamaan. Meillä on hieman kiirettä mutta ehdit vielä hyvin tämän päivän asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa elämääsi minuun.
Naiselle vai miehelle?
Ihmiselle, kuka varmaan nykyään kokee tuhlanneensa minuun liian pitkän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: kerroinhan mä, tammikuussa. Otit pitkän aikalisän.
😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa elämääsi minuun.
En varmasti tuhlaa elämääni ihmiseen, jonka pitää siitä täällä palstalla ilmoittaa.
Sivusta
Uskoisin sua, jos et olisi tuhlannut noin montaa sanaa ja samalla aikaa kertoaksesi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J, olet ihana <3
-J
Säki Juulia!!!! ( Muistan ku seisoit pikkulikkana sateessa ihan vain mun takiani että näkisin sut ikkunasta..) oltii naaapureita täält länsi suomesta!
En oo Juulia Länsi-Suomesta vaan Johanna Uudeltamaalta. Tsemppiä omasi etsintään.
Milloin seuraava tapaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko mennä katolisen rippituolin kaltaiseen paikkaan? Kuulisimme toisemme, mutta ei tarvitsisi olla näköyhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Olen koko viikonlopun ajatellut sua mies. Mutta sä tuskin ajattelet mua yhtä paljon. Silti tahtoisin kerran puhua kunnolla kanssasi ja halata sua.
En haluaisi jättää sitä yhteen kertaan.
Mutta aina kun näen sinut, tekisi mieli tulla halaamaan
Onnea vaan XD