Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt tiedän jo satavarmasti, että susta tuli mun uusi 20 vuoden "kirous". Jei.
Tuskin kukaan sua niin kauan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mihin kohteeseen haluaisit viedä kaivattusi Suomessa tai ulkomailla?
Heurekaan.
Vierailija kirjoitti:
En oo runomiehiä mut sä olit siel tänään liian aikasin ja mä taisin olla sun kans liian myöhässä.
Huomenna aamulla meen kantamaan pädit varastoon.
Onko sulla tunnontuskia vai miksi puhuit, mitä puhuit?
"Dont mistake sexual attention for relationship desire. Both men and women fantasize about sex with partners far more attractive than theyd prefer to date."
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mihin kohteeseen haluaisit viedä kaivattusi Suomessa tai ulkomailla?
Heurekaan.
Joo koska lähetään?
Hellää kosketusta vailla. Liian kauan sellaisesta. Sinut kun saisi lähelle.
Enpä osannut varautua että tulisin masentumaan näin pahasti. Yritän esittää muille vahvaa mutta yksin ollessa itken ja itken ja näännyn epätoivoon. Miten pääsen jaloilleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa? Kumpi vanhempi?
Meillä on ikäeroa 13 vuotta. Olen miestä vanhempi.
Heh?
Hih - mies on siis vanhempi.
Eiköhän tuo Heh? ollut Kalamieheltä - ja sitä edeltävä viesit joltakulta, joka halusi trollata häntä. Niinhän nämä hommat täällä toimivat. Kourallinen kirjoittelijoita roikkuu täällä päivät pitkät ja käy työpäivän välissäkin trollaamassa ja rääppimässä toisten viestejä. Saavat sairasta nautintoa, kun saavat manipuloitua jonkun harhautumaan.
Minä olin tuo, joka vastasi olevansa 13 vuotta miestä vanhempi. En ole trolli, kaivattuni on minua tuon verran nuorempi. Enkä yritä harhauttaa ketään, eikä Kalamies ei ole kaivattuni.
Joten älä kiitos tee ihmisistä oletuksia. Melkein kehottaisin ottamaan vähän etäisyyttä tähän palstaan, kun se saa noin tunteet kuumenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tunnontuskia vai miksi puhuit, mitä puhuit?
Tunnontuskia joo
Sä olet mies, joka tietää, mitä haluaa. Ja sä olet mies, joka ottaa haluamansa. Ja mitä sä haluat on mut sun sängyllä syli kuumana, odotuksesta värisemässä.
Vierailija kirjoitti:
En meinannu saada purkkia auki, ja mietin mm. miten vanhukset pärjää. Ja heti perään että sinähän olisit sen naksauttanut ja saanut pusun perään
Tunge kannen ja purkin väliin pikkulusikka, kunnes kuulet plop. Sen jälkeen kannen voi kiertää vaikka yhdellä sormella auki. Ainoa mitä tarvitset on siis ilma.
Ihan näin naisen vinkkinä - aivot on tehokkain voima ja lihas ;)
Vierailija kirjoitti:
itsekin, jos mieheltä saisi
Vierailija kirjoitti:
Lupaan koskettaa kun tulet lähelle.
Vierailija kirjoitti:
What is your superpower? 💙
Nopeus
Vierailija kirjoitti:
On tää elo kummallista. Ihminen, joka hallitsee ajatuksia 247, olisi yhden viestin päässä, valmiilla yhteyksillä. Mutta sitä viestiä ei vaan voi laittaa.
Niin. Meillä olisi varmaan miljoona asiaa, mistä voitaisiin aloittaa keskustelua.
"Sugar baby love, sugar baby love
I didn't mean to make you blue"
Kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mies, joka tietää, mitä haluaa. Ja sä olet mies, joka ottaa haluamansa. Ja mitä sä haluat on mut sun sängyllä syli kuumana, odotuksesta värisemässä.
Olisinpa. Olisitpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt tiedän jo satavarmasti, että susta tuli mun uusi 20 vuoden "kirous". Jei.
Kuinka niin? Kerrohan tarkemmin?
Jatkuvasti mielessä. Siis ihan koko ajan.
Kuinka niin? Kerrohan tarkemmin?