Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
21901/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁

Osta nahkaiset maiharit. Ne kestää😊

En halua naista, joka käyttää maihareita.

Älkää ihmetelkö kun ette löydä kumppaneita. Ei v i t t u miten köyhiä ajatuksia.

Löydän kauniita ja ihania naisia kyllä. He eivät vain pidä minua riittävän komeana, rikkaana ja menestyneenä. Mutta naisen pitää olla naisellinen, ei minään maastohousuja ja maihareita käyttävä. Sellaisillekin on kyllä ottajansa.

Mitä vikaa maihareissa on?

Hyvä jalkine sotilaalle. Mutta kuten sanoin, pidän toisentyyppisistä naisista kuin maiharimuijista.

Mustat maiharit on tosi trendikkäät supernaisellisen mekon kanssa. Se yhdistelmä kertoo tyylitajusta.

Vaikutat paitsi mustavalkoiselta ja kapea-alaiselta, myös siltä , ettet seuraa aikaasi ja muotia. Maiharit ei todellakaan tarkoita mitää armeija-lookia eikä niitä kuulu yhdistää mihinkään maastohousuihin. Sivusta

Maihinnousukengät on kyllä sotilasjalkineet...

Setä, unohda. Tää pointti ei millään selittämisellä tule sulle avautumaan, eikä sen oikeastaan tarvitsekaan sulle avautua. Nuorempien ihmisten ja naisten juttuja.

Äitini käyttää maihareita, siis sellaisia Dr Martenseja eli ei army-kenkiä. On sellainen keski-ikäinen trenssitakkinainen kuten moni niiden käyttäjä, mutta onhan nuita tosiaan kaiken ikäisillä. Pari-kolmekymppisillä kukkamekkonaisilla myös suosittuja. 

Vierailija
21902/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sarjaihastuja. Siksi.

Minä olen ihastunut näiden vuosien aikana vain yhteen ihmiseen. Sinuun.

Minäkin olen harvoin ihastuvaa tyyppiä. Viimeisten ihastusten välillä on 21 vuotta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21903/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hel vet tiä?

Ketä täällä on?

Arvaa kuka?

Vierailija
21904/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, nykyään tunnen itseni oikeastaan kaikin tavoin umpisurkeaksi, riittämättömäksi ja kelpaamattomaksi.

-vinttis

Älä!

Vierailija
21905/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakson suuntaan

lempeitä unia muikkuselle.

t. nuppunen

Vierailija
21906/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jankkaajat K- kenkäosastolle tai perustakaa oma jankutusketju kengistä. Meitä ei kiinnostele!

Vierailija
21907/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin kauttakin voi katsella. 

Vierailija
21908/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö joka päivä lenkillä?

Ennemmin pyöräilen.

Olitko tänäänkin pyöräilemässä?

Vierailija
21909/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö joka päivä lenkillä?

No kukapa ei kävisi?

Vierailija
21911/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi, jos me vahingossa törmättäisiin nyt toisiimme kaupungilla?

Liimautuisin sinuun kiinni😚

Vierailija
21912/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka sieltä katseli?

Vierailija
21913/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös ilman peilaamista.

Vierailija
21914/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä ilmassa. Saanko tänään viimeisen viestin?

Vierailija
21915/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Ketä täällä on?

Varmaan ake make pera ja mä

Maken tiedän.

Mää kanssa. Vie terveisiä! On siitä jo vissiin yli 6 vuotta kun näin häntä viimeksi.

No me ei kyllä tapailla. Joten en voi viedä.

Vierailija
21916/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👕👨🏼💻🏫

Vierailija
21917/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sulosilmä. Katseesi😋.

Vierailija
21918/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin eksälle mustat korkokengät. Ei tykännyt. Sanoi niitä mummomallin kengiksi. Ajattelin käytännöllisyyttä, että pystyisi myös kävelemään. Halusi käydä vaihtamassa. Valitsi mustat korkokengät, joissa oli epäkäytännölliset tosi ohuet remmit. Parin käyttökerran jälkeen remmi alkoi repsottaa, mikä teki käytöstä lähes mahdotonta. Jäivät kaappiin lähes käyttämättöminä. Harmitti, kun se oli aika kallis lahja opiskelijalle. Jos vielä ostan kenkälahjan, se on crocsit. 😁

Osta nahkaiset maiharit. Ne kestää😊

En halua naista, joka käyttää maihareita.

Älkää ihmetelkö kun ette löydä kumppaneita. Ei v i t t u miten köyhiä ajatuksia.

Löydän kauniita ja ihania naisia kyllä. He eivät vain pidä minua riittävän komeana, rikkaana ja menestyneenä. Mutta naisen pitää olla naisellinen, ei minään maastohousuja ja maihareita käyttävä. Sellaisillekin on kyllä ottajansa.

Mitä vikaa maihareissa on?

Hyvä jalkine sotilaalle. Mutta kuten sanoin, pidän toisentyyppisistä naisista kuin maiharimuijista.

Sä siis tykkäät kantaa naisia reppuselässä tai käsivarsillasi, kun ne ei enää jaksa kävellä korkkareissa kipeytyneillä jaloillaan.

Tai kantaa niitä korkkareita ja nainen juoksee varpasillaan, noin mä oon miesten kanssa tehnyt jos illan päälle ei enää jaksa pitää niitä jalassa :D 

Maiharikeskusteluun sen verran, että ne on olleet jo pidempään sellaisten beige trenssitakki-naisten suosiossa, joten tykkäsi maihareista tai ei, niin ei liity maastohousuihin välttis mitenkään.

Eri

Luontotytöt/-naiset on seksikkäitä oli jalassa sitten sandaalit tai maiharit.

Citynaiset jää kakkosiksi.

Makuja on monia ja ihmiset erilaisia, pääasia että jokainen saa olla sellainen kuin on ja löytää sopivaa seuraa. 

Minä kun luulin että naisilla olisi vaikeuksia löytää sopivaa seuraa ja että miehillä olisi vaikeuksia löytää minkäänlaista naisseuraa.

Ei mun kuplassa ainakaan ole tuollaisia ongelmia naisilla tai miehillä. Jokaisella on makunsa eikä tuo hänen mielipiteensä liity sinun sanomaasi mitenkään. 

Onko kuplassasi ketään joka kirjoittelisi kaipausketjuun?

Ei liity taas mitenkään, en tunne miehiä joilla olisi vaikeuksia löytää naisseuraa enkä myöskään naisia joilla olisi vaikeuksia löytää sopivaa seuraa. Tietty jos mennään sielunkumppani-tasolle, niin on muutama ihminen niin naisissa kuin miehissäkin, jotka eivät ole kohdanneet sitä ns. oikeaa, mutta ei heillä ole vaikeuksia löytää seuraa ja sinänsä hyviä tyyppejä joiden kanssa voisi alkaa, jos olisi pariutumispakkomielteinen eikä sillä asenteella, että täytyy kolahtaa aivan täysillä jos millekään alkaa.

Mut lähes kaikki on kyllä parisuhteessa, sinkkuja vähän eikä niilläkään ongelmia.

Kiva kuulla että joissain ympyröissä eivät parisuhteet kaadu. Missäpäin näin käy?

Miksi jankutat edelleen jotain mikä ei liity mihinkään? On joillain parisuhde päättynytkin, ja sitten on löytynyt uusi. 

Kaikki ei tosiaan elä missään nettimiesten/ulinaisten kuplissa, joissa on niin pirun hankalaa ja epäsosiaalista.

Miksi muuten olet täällä etkä onnellisessa parisuhteessa? Silloinhan täällä ei tarvitsi jonkun random jankuttajan kanssa jauhaa?

Eihän mun tarvisi muutenkaan, ihan oma valinta oli taas tänään kotiin tullessa ketju avata. Miksi jatkat edelleen mihinkään liittymätöntä tulkutustasi?

Olisin parisuhteessa jos parisuhde itsessään olisi minulle tärkeää, mutta koska ei ole, niin pariudun vain jos kohtalo niin päättää. 

Niin miksi sitten avaat tämän ketjun, kaipaatko jotain?

Ketjukoukku/palstakoukku.

Sinänsä tuokaan ei liittynyt mihinkään, viesteistäsi tulee vähän sellainen olo, että voit pahoin ja haluat vain päästä tulkuttamaan jollekin. 

Taidat olla oikeassa. Silti olisin utelias tietämään miksi olet koukussa tähän ketjuun jollet kaipaa?

Huono tapa jäi kaipausvuosilta, pitäisi pyristella addiktiosta eroon 

Jaa, jotenkin taisin saada semmoisen käsityksen että sopivaa seuraa olisi löytynyt vaikeuksitta. Nyt ymmärrän ettei niin tainnutkaan olla kun kerran oli kaipausvuosia. Olet siis sinkku nyt muttet kaipaa muuta etkä ketään?

Vierailija
21919/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan toteuttamaan mun kansanedustajan mottoa ja poistun somesta, koska se on roskaväelle.

Vierailija
21920/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös ilman peilaamista.

Hänellä ( mies ) on kyllä ihan katseltava kroppa, mutta silmistä pidän ehkä eniten, vaikken niihin saakaan uppoutua. Hetken  saan vain katsoa välillä.

Ketju on lukittu.