Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua syytetään? Minä en ollut se varattu ja huonokäytöksinen.
Mitä sitten oikein tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mä stalkkaan aina kaikki. Mutta, kaivattuni vetää tässä pidemmän korren. I know what you did last summer vai mikä vuosi se nyt olikaan. XD
XDXD
Vierailija kirjoitti:
Et osannut lukea rivien välistä. Paskaa.
Osasinhan. En vaan reagoi.
Hellin suudelmin ja silittelyin sinut rakas uniin kauniisiin tuudittelen. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olen avuton kanssasi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Uskotko, että joku/ jotkut muukin/ muutkin ikävöi kaivattuasi? Perustele!
Jo aikanaan häneen oli useampikin nainen ihastunut, ja täälläkin on kyllä jotkut kuvaukset liiankin hyvin häneen osuneet.
Joo, niihin pitkiin ja komeisiin aina ihastuu kaikki. :(
Tavallisen komea, mut se karisma.
Naiselle kirjoitti:
Hellin suudelmin ja silittelyin sinut rakas uniin kauniisiin tuudittelen. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Kovin pettynyt olen siihen, että juuri tänäänkin tälläinen copy- versio. No, siinä se taas sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä rivien välissä luki?
..että 2 varattua saattaa olla kiinnostuneita toisistaan, partamiehelle
Mun puhelimella on meistä ihana yhteiskuva. Käyn monta kertaa päivässä tuijottelemassa sitä salaa vessassa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Uskotko, että joku/ jotkut muukin/ muutkin ikävöi kaivattuasi? Perustele!
Jo aikanaan häneen oli useampikin nainen ihastunut, ja täälläkin on kyllä jotkut kuvaukset liiankin hyvin häneen osuneet.
Joo, niihin pitkiin ja komeisiin aina ihastuu kaikki. :(
Tavallisen komea, mut se karisma.
Miten se karisma ilmenee? Sivumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko stalkannut kaivattua irl?
Tottakai yritin kerran, kaikkihan sitä tekee 😂Yksi kuvaton profiili löytyi kyseisestä miehestä, en tiedä onko hän.
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen kesä edessä. Se taitaa olla viimeinen, jona sinut voin nähdä. Ikävä tulee. Hyvää yötä.
Jos niin päätät.
Ei ne katseet ja hymyt koskaan mitään sen enempää kerro. Normaalia kanssakäymistä ja monesti myös suoraan varatuilta ihmisiltä. Eikä myöskään sekään, ettei joku hymyile suoraan kohti koskaan. Saattaa olla puhdasta ujoutta, tai muuten vaan perusolemus on sitä, ettei hymy ole niin herkässä. Ei hermostuneisuus tarkoita ihastumista, eikä välttämättä myöskään jatkuva tikusta asiaa vääntäminen. Ei ainakaan sen tason ihastumista, ettäkö haluaisi tilannetta viedä sen pidemmälle. Ei keskustelua käyvät, eikä asioistaan puhuvat tarkoita sillä sen suurempia asioita välttämättä, kunhan osaavat avata suunsa ja ovat avoimia ihmisiä.
Ainoa asia, millä ne jutut oikeasti selviää, on, että avaa suunsa joskus ja ottaa selvää. Haaveissa on aina kiva elää, mutta kuinka kauan niissä haluaa elää, on itsestä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kovin pettynyt olen siihen, että juuri tänäänkin tälläinen copy- versio. No, siinä se taas sitten.
Tekoäly tuottaa nuo.
Rillit kolahtelee kun suudellaan hyvän yön suukkoja 😘. Huomiseen mies
Ajatuksissani Anskun upea takamus. 🤗
Hän ja se nainen jonka mieluummin silloin halusi, on kyllä ihan samanlaisia keskenään, että en ihmettele näin jälkikäteen ollenkaan, että vietti niitä nuoruusvuosia mieluummin sen kanssa. Ja muiden oman tyylisten.
Naurattaa, että joskus oli niin iso juttu se. Olisinpa ollut silloin yhtä viisas kuin nyt, ja osannut jättää koko asian heti taakse enkä alkanut miettimään koko ihmistä sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kamulle hyvää yötä.
Hieman paremmalle kamulle?
Mitä siellä rivien välissä luki?