Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat useampaa samaan aikaan, monelle kirjoitat täällä?
Niin kauan, kun en ole suhteessa tai minua muutenkaan mikään estä, niin kirjoitan vaikka kaikille naisille. Mitä sen on väliä?
"Yhyy menee maku jos en ole ainoa" t. palstamamma
Jos näin komeaa miestä kaipaavat, niin harhoissaan kuvitelevat, ettei kukaan muu katsele perääni.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee päivästä ja fiiliksestä, eilen toivotin kolmelle hyvät yöt. Tänään en kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko leipoa tai oletko leiponut pullaa sitäkin taitoa tarvitaan mieluusti!!
Pullan leipominen ja leipominen noin yleisestikään ei ole mielestäni niitä kaikkein tärkeimpiä elämäntaitoja vaikka ei siitä haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun en ole suhteessa tai minua muutenkaan mikään estä, niin kirjoitan vaikka kaikille naisille. Mitä sen on väliä?
Tuutko mun sohvalle nukkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, haluisin jutella sun kanssa ja nähdä sut alasti.
Voin lähettää alastonkuvan. Jutellaan sitten jatkoksi?
Nyt meni väärälle. Mulla on lankapuhelin, eikä sekään ole soinut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Okei, haluisin jutella sun kanssa ja nähdä sut alasti.
Ala sitten riisuuntuu niin jutellaan. Mulla pysyy toistaiseksi vaatteet päällä lukuunottamatta niitä rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko leipoa tai oletko leiponut pullaa sitäkin taitoa tarvitaan mieluusti!!
Jo vain. Saisit minusta hyvän vaimon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahdutko hänen näkemisestä vai pilaako päiväsi?
Miten se voisi pilata päivän? Häntä on ilo katsella.
Kyllä hän on todellakin ilo silmälle. Voisin lipaista pienesti jos pääsisin sopivalle lähietäisyydelle. Oltaisiin aivan liian lähellä ja tuntisimme ihomme lämmön vaikutuksen aivan liian lähellä siinä. Olisi aivan liian hiljaista ja vain me kaksi siinä. Yhdessä. Hetken vain. Ei katsottaisi toisiimme. Olisimme vain hetken siinä.
Katsokaapa Tommi Korpela ja Tom Hardy, siinä on tätien päiväunien 😛
Vierailija kirjoitti:
Voin onneks luottaa
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Sori nostaa lämpöä, en jaksa kauheasti..
Typotatko?
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tule mitään. Olen luovuttamassa. Juuri nyt kun ehkä ei pitäisi, mutta itsetuntoni on aivan nollissa. Oli kivaa olla ihastuntut ja elellä harhoissa, vaikka monta kertaa niistä harhoista alas tulinkin. Nyt lopullisesti. Miehelle, kenellä ihanat tuikkivat siniset silmät, veikeä hymy ja kihartuvat hiukset.
Huh, meinasin omia, mutta silmäni eivät ole siniset.
Kalamies sivusta
Vierailija kirjoitti:
One or two.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis todellakin haluja tavata. Ihan niiden lollottimienkin takia. Mutta ei pelkästään niiden.
No kuka kysyy 🤩
Kysyjä kysyy irl.
Uskotko, että en suutu mistään kysymyksestä, kunhan et esitä sitä ekana kysymyksenäsi.Kysyisin jos voisin. Voisit kesälomalla matkustaa vaikka tapaamaan serkkuasi. Se olisi hyvä tekosyy tapaamiselle sillä paikkakunnalla. Vuokraat vaikka mökin pariksi päiväksi sieltä. Sitten tulisin sinne ja pantais jos ei nyt Suomea niin ainakin välimme kuntoon.
En ole tekemisissä serkkujen kanssa, heitä on todella paljon. Ketä heistä tarkoittanet? En edes tiedä kaikista missä nykyisin asuvat.
Joten en kyllä.
Ootko sä mun serkku?No en ole sun serkku. Tarkoitan häntä, jonka nimen alkukirjain esiintyy sun auton rekkarissa. On sun kaveri febussa.
En hyväksy ketää facessa kavereikseni. Olen siellä anonymousina.
Onko mulla auto 😎😏Musta farmari väijyy mua parkissa. Tsiigasin sitä illalla ikkunasta. 😎
No se ei ole mun. Mutta tiedän kenen on. Eikä kuulu mulle missä se on parkissa.
En oikein tiedä että ootko sä esittänyt tapaamistoiveita ja jos oot, niin millä aikajänteellä ja onko niissä joku säävaraus.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa Tommi Korpela ja Tom Hardy, siinä on tätien päiväunien 😛
Not really, ihan komeita mut haaveilen kaivatusta
Parempi näin. Anteeksi, että piti valehdella kaikesta. En tykkää siitä, mutta näin tämä sattuu vähemmän. Oot ihana ja paras aina 💚
Säällä ei merkitystä jos sisätiloissa
Musta farmari väijyy mua parkissa. Tsiigasin sitä illalla ikkunasta. 😎