Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaivatulla stalkkereita kotipaikkakunnallaan?
Might be
Tarkoitin niiden kahden uteliaan lisäksi. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Might be
Tarkoitin niiden kahden uteliaan lisäksi. 😆
Joskus täytyy ottaa selvää, muuten ei välttämättä selviä. There is no time to waste.
Vierailija kirjoitti:
Missä mun stalkkerini on?
Estolistalla 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaudet ei haittaa
Ketä ne ei haittaa?
Tarkotin ettei este suhteen muodostumiselle
Vierailija kirjoitti:
Miten sä pystyit lähtemään täältä tai vaihtoehtoisesti pysyttelet hiljaa koko ajan
Lähdin kun rakastuin enkä halunnut jättää yhtään entistä ovea enää raolleen. Olin liian pitkään kiinni täällä joten tiedän mistä kirjoitan. Tosin viimeiset vuodet pysyttelin hiljaa, kykenemättä silti lähtemään.
Nyt olen ollut jo pitkään pois, näin joskus käyn lukemassa ehkä pari sivua, enkä löydä syitä lukea enää enempää. Olin kai silloin aiemmin todella epätoivoisen rakastunut, salaa kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjussa apteekkihenkilökuntaa? Joko sitä Champixia on tullu myyntiin?
Et lopeta sitä tupakointia, vai ootko periksiantaja?
Be silent. Joskus parempi ettei korkeat testot ja himot nouse liian suureksi.
Sanoitko just, että laukeat reisille?
Jotain sinnepäin. Jos testot nousee liian korkealle, johonkin muualle ja lupaa kysymättä🥸
Gallup
Oletko stalkannut kaivattua irl?
Mikä mua vaivaa, kun olen kaiken pahan alku ja juuri? Miksi olen nähnyt itseni tarinoiden pahiksena jo pienestä pitäen?
Vierailija kirjoitti:
Missä mun stalkkerini on?
Kaikkea säkin kaipaat. Mulla ollut muutamakin naispuoleinen, keneltä en halunnut mitään. Rasittavia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi näin. Anteeksi, että piti valehdella kaikesta. En tykkää siitä, mutta näin tämä sattuu vähemmän. Oot ihana ja paras aina 💚
Mitä oot valehdellut ja kenelle?
Yhdelle ainutlaatuiselle miehelle vähän kaikesta. Suojelen vaan itseäni ja omia tunteita.
Levolle lasken, Luojani,
armias ole suojani.
Jos sijaltain en nousisi,
taivaaseen ota tykösi
Ootkohan sä valehdellut monellekin, että tykkään sinusta pelkän palstakuvittelun seurauksena...
Vierailija kirjoitti:
No on ja mä oon niistä harmittomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaudet ei haittaa
Eiköhän se riipu sairaudesta haittaako. Jotkin sairaudet rajoittavat elämää rankasti ja vaikka rakkaus siloittelee, niin koetteleehan se suhdetta, jos jompikumpi sairastuu vakavasti.
Siinähän se todellinen takkaus koetellaankin.
Tinakin totesi, että vika miehensä todella rakasti häntä luovuttaessaan hänelle munuaisensa.
En väittänytkää, että rakkaus loppuu sairastumiseen tai olisi välttämättä este. Tuskin Tina ja hänen miehensä kuitenkaan iloitsivat sairastumisesta ja olisivat huomattavasti mieluummin ssätyneet kyseiseltä kokemukselta. Tinan elämä oli muutoinkin täynnä vastoinkäymisiä vaikka ulospäin näkyikin menestys upeana tulkitsijana. Kuinka moni vielä 60-70 vuotiaana olisi kykenevä vetämään vastaavan shown?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaudet ei haittaa
Ketä ne ei haittaa?
Tarkotin ettei este suhteen muodostumiselle
Hyvä niin. 😊
No niin kaipurit, tänään onkin sitten viinietikalla terästettyä hernekeittoa, eli käykäähän pöytään.