Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Oon kyllä salaa vilkuillu hänen peffaa. Tänään kattelin sääriä ja pohkeita. 🥰 Kivat shortsit btw.
Meidän yhteiset yöt oli tajunnanräjäyttäviä. Kaikki muu sitten jäikin vähän niin ja näin.
Tuo on kyllä hassua. Aivan kuin miehet ei tietäisi😊
No naiset nyt..jossain vaiheessa kuuta haluaisivat varmaan painua maanalle🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katse voisi tappaa, olisin jo kuollut. Teitä on kaksi.
Mihin tiet vie?
Tuonelaan.
No one gets out alive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa pääsisit musta yli, öitä.
Niinkö? Ole suora.
Tuo viesti ei ollut multa eikä varmaan ollut tarkotettu sulle, älä murehdi, tykkään susta aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vieläkin haluisin kuulla,
että tykkäät. Sillai kun mies voi naisesta tykätä.Sitäpä sitä. 🐥Sivusta
🤔
Sivusta
Ps. Kuulisin mielelläni tästä lisää!
Kaivattu sousi ja huopasi ja juuri, kun näytti siltä, että voidaan olla hiukan parempia kavereita, iski perinteinen "toivottavasti et halua mitään".
Soutaminen ja huopaaminen kriittisellä hetkellä voi kertoa epävarmuudesta. Kaivattusi ehkä halusi sitä hieman parempaa kaveruutta enemmän kuin mitään muuta, mutta hänelle saattoi iskea pelko onko hänen valitsemansa tapa sittenkään oikea? Vai pitäisikö vaan antaa ajan kulua? Hän ehkä otti lukua kun ei ennen kaikkea halunnut tehdä mitään mikä ahdistaisi ja karkoittaisi kaivatun lopullisesti etäälle?
Miten olisi pieni rohkaisu kaivatun suuntaan? Hän saattaisi olla siitä ikionnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis todellakin haluja tavata. Ihan niiden lollottimienkin takia. Mutta ei pelkästään niiden.
No kuka kysyy 🤩
Kysyjä kysyy irl.
Uskotko, että en suutu mistään kysymyksestä, kunhan et esitä sitä ekana kysymyksenäsi.Kysyisin jos voisin. Voisit kesälomalla matkustaa vaikka tapaamaan serkkuasi. Se olisi hyvä tekosyy tapaamiselle sillä paikkakunnalla. Vuokraat vaikka mökin pariksi päiväksi sieltä. Sitten tulisin sinne ja pantais jos ei nyt Suomea niin ainakin välimme kuntoon.
En ole tekemisissä serkkujen kanssa, heitä on todella paljon. Ketä heistä tarkoittanet? En edes tiedä kaikista missä nykyisin asuvat.
Joten en kyllä.
Ootko sä mun serkku?
No en ole sun serkku. Tarkoitan häntä, jonka nimen alkukirjain esiintyy sun auton rekkarissa. On sun kaveri febussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katse voisi tappaa, olisin jo kuollut. Teitä on kaksi.
Mihin tiet vie?
Tuonelaan.
No one gets out alive.
No one needs to.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää päättyy vielä mun kannalta rumasti, mutta en jaksa enää välittää.
No millä lailla rumasti?
Rukkaset tulee.
Mitäs rumaa siinä on, jatkuvastihan ihmiset kohtaa erilaisia pettymyksiä. Koputtelevat erilaisia ovia, jotka eivät avaudu. Sitten on tietysti myös paljon niitä, jotka eivät edes koputa, niin miten heille voisi mitään avautuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin parempaa seuraa. Entinen tuntuikin rangaistukselta ennemmin kuin ilolta. Nuoruuden harharetkestä ei ole mikään pakko tehdä elinkautista.
Oih, nyt sydämeni särkyy... et tarkoita paremmalla seuralla mua kuitenkaan... ;)
Tuskin sua kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vttu et ootte rasittavaa sakkia. Oonko kaivannu jotakuta teistä joskus?
Mitä. Mehän ollaan lutusia.
Häntä ahdisti, muttei kertonut, mikä.
Mulle kerran teininä yks tuttu poika sanoi, et toivois etten piilottelis pyllyäni maksipaitojen alle, koska mul on niin nätti pylly. Sen jälkeen todellakin piilottelin entistä enemmän. Nykyään hänkin varmaan olis ihan tyytyväinen et tykkään edelleen piilotella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin sala peräisiä!!
Salaperäisyys on sitä kun tuijottaa ihastuksen perää salaa 🍑😯
Entä jos ihastus salaa peränsä verhoamalla sen ylipitkällä puserolla?
Silloin perässä on yleensä jotain vialla.
Mä oon ainakin niin persjalkanen, et se vähän hämää mittasuhteita, kun pitää pitempiä paitoja. Ei sen kummempaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon yhdelle annetaan ja toiselta samalla otetaan? Mielenkiintoisia havaintoja on tehty, ei se oma napa puhdistu lappaamalla lisää paskaa toisten niskaan. Pattitilanne.
On olemassa myös win-win mahdollisuus.
Mitä esimerkiksi karmaan tulee, niin kuulin juuri version, jonka mukaan, jos on aiemmin auttanut, niin nyt on vuoro olla avun tarpeessa. Huono diili. Jos olisin tienyt tämän kertyman ,en alunperinkään olisi työskennellyt alalla, jossa keskiössä on auttaminen ja hoivaaminen.
Siinä olen samaa mieltä ettei oma kruunu kirkastu vaikka kuinka lappaisi moskaa toisen niskaan. Puolustautua toki saa ja kieltäytyä sitä mihin ei ole suotuvainen, mutta se onkin asia erikseen.
Karma voi osua myös pahantekijän läheisiin tämän oman tahdosta. Sama henkilö tuottaa usein surua ja kipua läheisilleen, koska käyttäytyy kuin hemmoteltu lapsi.
Jos se, että tahtoo palata töihin läheisellä nesteellä ja kauppakeskuksesa käymisen asemasta, on hemmotellun lapsen käytöstä, niin meillä on hyvin eri käsitys lapsellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
12.30 huomenna?
Siinä paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä..
Hey you! 💙
You know me! You touch me, Im real!
Noni hei