Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
"We liked not the manner of the wooing, and we could not stoop to being bullied into love."
Asuu talossa, jossa on hometta?
Vierailija kirjoitti:
On se nyt kummallista saatanasta tämä narsismini.
No mikäs sinusta tekee narsistin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet sitten, kun et enää tee sitä, mitä nyt teet?
Minä teen sitten jotain sinun kanssasi.
Mitä oikein teet minun kanssani? 😅
Olen todennut kaivatulle irlinä noin, eli Mitä minä teen sun kanssa? Erisivujakaus
Mulle on muuten todettu just noin
"Voi ..... Mitä mä oikeen teen sun kanssa?" 😄
aah, tylsä luento mut ihana ääni johon vois uppoutua koko illaksi. Ei oikeesti kiinnosta aihe, mut luennoitsijan äänen kun sais podcastinä.
Darling, sun pitäis asua lähempänä mua et voisin pitää sua silmällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikille kuuluu? Onko ollut mukava viikko tähän mennessä? 😊
Kiitos kysymästä! Tämäkin viikko sisältänyt paljon ihastuksen ajattelua/ikävöintiä. Ihan ok.
Mites itselläsi?
-yks JHei J, oonks mä sun ihastus? 🤭
Hei vaan!
En kyllä osaa käsialan perusteella sanoa.
Miksi maailman ihanin ihminen luotiin myös maailman kauneimpaan kuoreen. Ei mulla ole koskaan mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maailman ihanin ihminen luotiin myös maailman kauneimpaan kuoreen. Ei mulla ole koskaan mitään saumaa.
Ei huolta. Kyllä se kuori sieltä hajoaa kasvavalla vauhdilla.
Kivaa iltaa ihanalle. Nyt ei pitäisi mennä enää montaa viikkoa kun nähdään. Kaipaan.
Kalle
Harmittaa, että kohdattiin. Ei ole kiva tietää ja tuntea, että tässä maailmassa on kuin onkin yksi täydellinen mies ja jota ei tule ikinä saamaan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa ihanalle. Nyt ei pitäisi mennä enää montaa viikkoa kun nähdään. Kaipaan.
Kalle
Asutko jossain kaukana hänestä?
Suosikkiopettajalle halaus ( jos kehtaisin)🤗
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun oikEasti vain unohtaa sinut? M, nn
Ei kannata. Nykypäivänä naiset lämpenee enemmän ja enemmän nn suhteille. Jatkat vaan yrittämistä. Yrittänyttä ei laiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu hajoavan. Paranee vaan vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä hän näyttää? Millainen ihana hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä hän näyttää? Millainen ihana hän on?
Mies eikä mikään pojankloppi enää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää tulevaisuuden päiviä kaivattuni kanssa puutarhaa hoitaen. Vaikka ei sekään kuulemma kovin tärkeää ole.
No senkus mies otat yhteyttä. Tässä puutarhassa onkin puuhasteltavaa noin neljä kuukautta ja toisessa läpi vuoden 😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun oikEasti vain unohtaa sinut? M, nn
Ei kannata. Nykypäivänä naiset lämpenee enemmän ja enemmän nn suhteille. Jatkat vaan yrittämistä. Yrittänyttä ei laiteta.
Ymmärrätkö kuinka identiteettiä tuhoavaa ja rikkovaa on yrittää pakottaa ketään vaihtamaan seksuaalista suuntautumista? Ap:lle kaikki empatia ja myötätunto, mutta jos hänen kaipaamansa on heteronainen, ei häntä kannata ryhtyä väen väkisin käännyttämään. Silloin herättää ainoastaan tuskaa ja vihaa, ei tosiaankaan rakkautta tai viehtymistä. eri
Joka kerta kun väistän kastemadon tiellä, ajattelen tätä hidasta ja kiemuraista ihastuskuviotamme lämmöllä.