Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään toistuu varmasti sama kaava kuin ennenkin eli ei mitään.
ainkaiin tähän saakka päivä on toistanut tätä kaavaa. Ei mitään uutta Auringon alla. Same old, same old. Kuinka uudistua, jos jatkuvasti tarjotaan samaa?
Hekinen nyt! Et saa muuta, se on syötävä loppuun ensin. Vai joko olet oppinut?
Ai. Puhuit ruuasta. Kerropa mikä oppi tässä saman vanhan toistumisessa on, jos kerran tiedät mitä minun tulee oppia? Enkä nyt tosiaankaan viittaa ruokaan tai muutoinkaan fyysisiin perustarpeisiin.
Enhän minä sitä voi tietää, sinullahan se ongelma on. Etkö pidä siitä samasta paskasta joka toistuu? Vai miten sen haluat ilmaista? Ainahan se menee niin että toistoa toiston perään niin sanotusti. Joskus täytyy joustaa että pääsee eteenpäin. Vaikea nyt sanoa enempää.
Pitäisitkö sinä siitä, että juuri se mitä tahtoo elämässään ja itsessään muuttaa, toistettasiin aina uudelleen ja uudelleen? Tuskinpa. Joustaminen ja kohtuuttomuus ovat asia erikseen. En ole kohtuuton vaatimuksissani ja toiveissani. Vaatimus mihin tahansa suostumisesta taasen on kohtuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Ois vähä ikävä sua...
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää tulevaisuuden päiviä kaivattuni kanssa puutarhaa hoitaen. Vaikka ei sekään kuulemma kovin tärkeää ole.
Älä ole niin varma. Yhteiskuntamme on menossa siihen suuntaan, että on parempi löytää itse sitä syötävää ja kasvattaa niin paljon kuin voi.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän siinä ole mitään pointtia enää.
Onkohan sulla kaikki ihan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää osata lukea, että noudattaa ketjun otsikkoa.
Ketjun otsikko on sikäli harhaanjohtava, että siihen pitäisi lisätä jotain.
"Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle", "ilman, että kerrot keneltä terveiset ovat ja kenelle ne lähetät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää osata lukea, että noudattaa ketjun otsikkoa.
Ketjun otsikko on sikäli harhaanjohtava, että siihen pitäisi lisätä jotain.
"Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle", "ilman, että kerrot keneltä terveiset ovat ja kenelle ne lähetät".
Päivää nokosilta. Juurikin näin ja kehtaavat syyttää raamattupiirin perustamisesta, vaikka Noissa on enemmän kohdistettua rakkautta kuin heidän omissa teksteissään.😉
Sitä näkee, mitä haluaa. Lukee sitä, mitä tahtoo. Haluan uskoa ihmeeseen, kuinka vielä kerran näen sinut oikeassa hetkessä ja saan lukea ajatuksesi huuliltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainkaiin tähän saakka päivä on toistanut tätä kaavaa. Ei mitään uutta Auringon alla. Same old, same old. Kuinka uudistua, jos jatkuvasti tarjotaan samaa?
Ai. Puhuit ruuasta. Kerropa mikä oppi tässä saman vanhan toistumisessa on, jos kerran tiedät mitä minun tulee oppia? Enkä nyt tosiaankaan viittaa ruokaan tai muutoinkaan fyysisiin perustarpeisiin.
Enhän minä sitä voi tietää, sinullahan se ongelma on. Etkö pidä siitä samasta paskasta joka toistuu? Vai miten sen haluat ilmaista? Ainahan se menee niin että toistoa toiston perään niin sanotusti. Joskus täytyy joustaa että pääsee eteenpäin. Vaikea nyt sanoa enempää.
Pitäisitkö sinä siitä, että juuri se mitä tahtoo elämässään ja itsessään muuttaa, toistettasiin aina uudelleen ja uudelleen? Tuskinpa. Joustaminen ja kohtuuttomuus ovat asia erikseen. En ole kohtuuton vaatimuksissani ja toiveissani. Vaatimus mihin tahansa suostumisesta taasen on kohtuutonta.
Anteeksi mutta mitähän v i t t u a sinä minua alat arvostelemaan omien ongelmiesi vuoksi? Mistä helvetin kyr vän syylästä sinä tiedät kuka olen ja minkä henkilökohtaisen helvetin olen käynyt läpi? Pidä kuule soppaluu suusi kiinni ja hyväksy nyt sinun ongelmasi.
Missähän kohtaa arvostelin sinua?
Pelasit itsesi pussiin, kun härkit reaktiota niillä tietoa välittävillä hoviapinoillasi ja salakatseluilla ym. Ja olet tehnyt sitä ennenkin ihan muille silkkaa pahuuttasi.
Reaktiostasi päätellen viimeisimmästä kuitenkin kirskahti kivi 🤓.
Miten on, videoitiinko ne rikolliset jutut sinne fb:n feikkiprofiiliin vai valehtelitko vaan ympäriinsä (ja suoraan mulle kuten aina)? Olet itse niitä samoja asioita täällä härkkinyt, mutta pelasivatko hoviapinasi yhdessä pussiisi silloin kauan sitten? Otettiinko rikos nauhalle? Levitettiinkö sitä inseliköörille? Oliko se yhteistuumin toteutettu ja laskelmoitu juttu kuten salakavalasti otettu kuva Päiväkodin edessä?
Sulla alkaa olla aikamoinen maine naisten parissa.
Täysin luonnollista pohtia tällaisia asioita, kun tuoreessa muistissa on, millaisia viestejä olet itse pistellyt tänne asian tiimoilta ja mitä olet aiheesta itse supattanut eri henkilöiden korvaan jne.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä
En minäkään mikä tarkoitus tai merkitys viim evuosien tapahtumila ja kokemuksilla on ollut. Ainakaan vielä en ole löytänyt suurempaa tarkoitusta ja tuskin tulempaan löytämään. Parasta siis keskittyä muuttamaan tämä tilanne ja elää itseään varten.
No mä en leiki tätä leikkiä enää, terveisiä tulen sulle kyllä laittamaan.
Ottaisitko yhteyttä? Mä niin kaipaisin jotain eston tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mitähän v i t t u a sinä minua alat arvostelemaan omien ongelmiesi vuoksi? Mistä helvetin kyr vän syylästä sinä tiedät kuka olen ja minkä henkilökohtaisen helvetin olen käynyt läpi? Pidä kuule soppaluu suusi kiinni ja hyväksy nyt sinun ongelmasi.
Missähän kohtaa arvostelin sinua?
Esittämällä tyhmää et ymmärräkään miksi olet jumissa ja junnaat ovellani anellen armoa. Tee nyt hyvänen aika itsellesi jotakin. Olen paskani syönyt, ole hyvä ja syö omasi, oksenna ja tee sama paska uudelleen kunnes menee perille. Haista paska.
Kenenkähän kansa sinä ajattelet nyt keskustelevasi? Vaikea arvailla ovea, koska minulla ei ole harmainta aavistusta siitä kuka olet. Nyt triggeröidyt siinä määrin ja kehität näihin kirjoituksiin sisältöjä ja merkityksiä joita näissä ei tosiaankaan ole, että näinköhän olet käynyt suosittelemiasi oppeja läpi. Jos tunnemme irl, niin tule kertomaan kasvotusten, millä tavoin olen sinua loukannut, jos noin suuresti minulle paskaa toivot, muutoin mene kertomaan hänelle, jonka kanssa luulet nyt keskustelevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun rakkaus olisi kestänyt paljastumisen, minun ei kestänyt.
Mitä tarkoitat?
Häneen rakastuminen hajotti kaiken entisen.
Eli siis rakastuit? Miksi olet antanut ymmärtää että mitään ei ole sinun puoleltasi? Oletko eroamassa? Eikö meidän olis aika jutella? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sakiaa.
Makiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä näkee, mitä haluaa. Lukee sitä, mitä tahtoo. Haluan uskoa ihmeeseen, kuinka vielä kerran näen sinut oikeassa hetkessä ja saan lukea ajatuksesi huuliltasi.
Voisitko edesauttaa tilannetta olemalla häneen yhteydessä?
Siis eihän siinä ole mitään pointtia enää.