Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
20141/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.

Monimutkainen keissi, haluatko avata enemmän?

,

En oikeastaan. Koko pohdiskelu oli vain irrationaalista spekulointia sekundaarisilla funktioilla. Ei hän edes pidä minusta. Tuskin kelpuuttaisi kakkosmieheksensäkään

Väliaikaisena ratkaisuna menisi, mutta olisi väärin sinua kohtaan jos haaveena perustaa perhettä tms.

Ei se olisi väärin, koska tällä hetkellä ei ole sitä, jonka kanssa perustaa se perhe.

Voisit olla mun "kalakaveri".

Vierailija
20142/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitpa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20143/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💕💕💕 Hyvää yötä, nähdään unimaailmassa? 💕💕💕

-tosis

🤍🤍🤍🤍🤍

Vierailija
20144/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä sunshine💕

Vierailija
20145/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo iigeetä eikä sulla whatsappia ni lähetä täsä sit viestiä. Ai tavallinen tekstari? Tuskin. Mitä edes kirjoittaisin? Ootko kaivannu mua ketjussa tänään? 😁 VMP ja welcome to my life. Terkkuja sun uniin.

Vierailija
20146/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua.

T

Vierailija
20147/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.

Monimutkainen keissi, haluatko avata enemmän?

,

En oikeastaan. Koko pohdiskelu oli vain irrationaalista spekulointia sekundaarisilla funktioilla. Ei hän edes pidä minusta. Tuskin kelpuuttaisi kakkosmieheksensäkään

Väliaikaisena ratkaisuna menisi, mutta olisi väärin sinua kohtaan jos haaveena perustaa perhettä tms.

Ei se olisi väärin, koska tällä hetkellä ei ole sitä, jonka kanssa perustaa se perhe.

Voisit olla mun "kalakaveri".

😆 sitäpä sitä.

Vierailija
20148/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin mielelläni kuunnella raivosi ja kaikki patoumat, joita tästä on kertynyt. Mutta sitten pitäisi halata, pitkään.

Soitapa niin annan tulla. Ja sit voit ajella tänne niin saat sen halin. Vai miten?

Voisin soittaakin hänelle, mutta enpä voikaan.

Voit kyllä. Jos itse haluat mutta tätä nykyä näyttää siltä ettet halua kuulla musta sanaakaan. Näin voisin päätellä 100 %

En voi, jos esto on päällä.

Vierailija
20149/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimpia unia

Vierailija
20150/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. En mä voi sille mitään 💙

Minäkin rakastan häntä. (Naista)

Niin minäkin.

Ja minä.

Minä myös rakastan Hoota.

Ja minä. Yhtä kaunista ja kaunisäänistä💕

Minä, kaunissääristä.

Juu, hänellä on myös sen porukan paras vartalo, kasvot ja hiukset. On myös korkeasti koulutetuin, aivan ihana nainen.💗

Vois tässä tunnustaa, että mä olen töysin kipsissä erään kauniin Hoon ollessa samassa tilassa.

Vierailija
20151/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia ihastuttavalle unelmieni naiselle 💕

Helliä iltahalauksia ja suukottelua 🤗🤗🤗😘😘😘

Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia myös sinulle.💕 Hyvän yön suukoin ja lämpöisen halauksia. 🤗🤗🤗😘😘😘

Kiitos 💕😘

Vierailija
20152/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.

Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.

Vierailija
20153/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostun harvoin ja ihastun vielä harvemmin.

Kehes nyt oot ihastunut?

Ei se sitä tarkoita. Päinvastoinkin voi olla. Enkä minä ainakaan ole kehenkään nyt mutta en kirjoittanut sitä kommenttia joten hänestä en tiedä.

Vierailija
20154/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en ymmärtänyt kiinnostuksesi määrää, voi hyvin.

Vierailija
20155/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän mies koskaan iltaisin kävelyllä? Minä en ole vähään aikaan jaksanut, mutta olisi kiva törmätä sinuun sattumalta. Mutta mitä se hyödyttäisi. Siinä vain tervehdittäisiin ja jatkaisimme matkaa. Tänäkin kesänä ihailen maisemia ja auringonlaskua tuolla rantalenkillä yksin.  

Harvemmin. Lähinnä pururadalla, tai portaita kapuamassa. Tarkotus aloittaa, näin tarkennuksena.

Jos satuttais tapaamaan, niin voisit huutaa kovaan ääneen -moi! Tahtoo tuo näkö olla jo huononlainen. On tullut sanomista.

Tuskin olet hän.

Promillen mahdollisuus on olemassa.

Vierailija
20156/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. En mä voi sille mitään 💙

Minäkin rakastan häntä. (Naista)

Niin minäkin.

Ja minä.

Minä myös rakastan Hoota.

Ja minä. Yhtä kaunista ja kaunisäänistä💕

Minä, kaunissääristä.

Juu, hänellä on myös sen porukan paras vartalo, kasvot ja hiukset. On myös korkeasti koulutetuin, aivan ihana nainen.💗

Vaalea vai tumma?

Vierailija
20157/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haluaisin lähelle, niin lähelle kuin vain mies ja nainen voivat.

Aivan näin

Vierailija
20158/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän mies koskaan iltaisin kävelyllä? Minä en ole vähään aikaan jaksanut, mutta olisi kiva törmätä sinuun sattumalta. Mutta mitä se hyödyttäisi. Siinä vain tervehdittäisiin ja jatkaisimme matkaa. Tänäkin kesänä ihailen maisemia ja auringonlaskua tuolla rantalenkillä yksin.  

Harvemmin. Lähinnä pururadalla, tai portaita kapuamassa. Tarkotus aloittaa, näin tarkennuksena.

Jos satuttais tapaamaan, niin voisit huutaa kovaan ääneen -moi! Tahtoo tuo näkö olla jo huononlainen. On tullut sanomista.

Tuskin olet hän.

Promillen mahdollisuus on olemassa.

Promille on liian iso tässä tapauksessa. Sivusta

Vierailija
20159/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin nättiä olisin kaivannut...

Vierailija
20160/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset