Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei saa kuin harvoin treffejä sovittua, ja treffit jää 1-2 kertaan, niin mistä se johtuu?

Vierailija
07.05.2023 |

Eli siis tapailusuhteeni ja parisuhteeni ovat alkaneet tyypillisesti siitä, että jossain tilanteessa on vietetty koko päivä/ ilta yhdessä, ja olen saanut tutustua rauhassa ja ehkä alkaa vähän halailla ja ehdottaa lopuksi numeroiden vaihtoa, tai jos numerot on jo vaihdettu niin uutta tapaamista.

Viimeisen 7 vuoden aikana olen saanut vain harvoin mitään alkamaan, ikisinkkuus alkaa olla tilan nimi. Tinderistä en saa matcheja kuin harvoin ( olen liian ruma), ja jos harvoin Tinderistä tai jostain nettideiteistä saan naisen treffeille, niin tiedossa on 1-2 treffit. Varsinkin 2 treffien tapauksessa pussailu ja halailukin on välillä onnistunut, mutta siitä huolimatta jälkikäteen on seurannut vaiheilua naiselta. Niin ja useita kertoja on käynyt niin, että nainen on itse sanonut että treffeillä oli kivaa ja ehdottanut uutta tapaamista, mutta silti ruvennut vaikeilemaan jälkikäteen.

Mistä tämä voi johtua, kun kuitenkin:
- nainen on nähnyt kuvani ennen treffejä ja pituudenkin tuon tekstissä esiin
- en ole mitenkään uskomattoman tyylitön tai juntti, en tosin tietty mikään tyylitaituri maailmanmieskään
- olen tarjonnut treffeillä
- olen ollut ihan asiallinen treffeillä
- varsinkin osassa tapauksista ollaan viivytty pidempäänkin treffeillä ja on tuntunut että tässä on sitä naisten haluamaa kemiaa ja kaikkea kliseistä silmiinkatselua yms.
- en puhu politiikasta tai uskonnosta muutamien ekojen treffien aikana

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella voi olla muita hyviä vaihtoehtoja tai olet liian tylsä, jostain jutuista tulee läpi epätoivo tai huonosti peitetyt negatiiviset tunteet esim naisia tai äitiä kohtaan. Naisen on hyvä tunnistaa tietyt red flagit herkästi ja miehet on niille usein ihan sokeita.

Mulla oli treffit erään miehen kanssa joka oli kuvissa ihan hyvän näköinen, lyhyt pituuskaan ei haitannut mutta livenä oli kooltaan muuten pieni (tosi kapea rintakehä), en vaan pystynyt. Lisäksi jutut oli vähän epäilyttäviä ja tapa tulla lähelle tungetteleva. Ihmisenä oli kuitenkin kiinnostava, siis selvästi älykäs joten siinä mielessä oli oikeasti mukavaa hänen kanssa.

Mua myös häiritsee jos mies on tosi siro. En halua miestä jolla on esim. kapeammat hartiat kuin minulla. Se on välitön turn off, jota ei pysty millään kompensoimaan.

Tämä on se syy monelle miehelle tehdä duunia salilla.

Vierailija
22/46 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarpeeksi jännä. Vedä piriä ennen treffejä ja haasta naapuripöydän mies tappeluun, niin uit pillussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tehnyt niitä kaikkia sirkus temppuja joita nykyohjeistuksen mukaan miehen pitää tehdä treffeillä. Miehen pitää vetää se näytös loppuun saakka niinkuin paratiisilinnun soidintanssi.

Jos sinne mennään noin vaan juttelemaan niitä näitä, niin vituiks se meni. Et ole silloin erityislaatuinen jota se erityislaatuinen nainen etsii.

Tai siis ei mennyt vituiks, vaan jäit ilman.

Vierailija
24/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian ruma.

Vierailija
25/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasit tuossa mitä kaikkea teet oletetusti naisten mieleen. Olethan myös oma itsesi treffeillä?

Tämä.

Vierailija
26/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelevat, että jos he täyttävät jonkin listan, nainen kiinnostuu. Ei. Jos ei kiinnostu, ei kiinnostu. Ja jos mies toimii jonkin keksimänsä listan mukaan, sen vaistoaa ja nainen sanoo hei hei.

Vierailija
27/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on on oletettavasti tylsää seuraa. Koulutus ehkä heikko, siksi yleistieto ja keskusteluiden taso alhainen. 

Vierailija
28/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt sänkyyn olemalla röyhkeä naiselle. Olen jopa sanonut naiselle että vain seksiä harrastamalla meistä voi tulla läheisiä ja näkee onko kemiaa. Nainen on sitten parien treffien jälkeen suostunut seksiin.

Vierailija
29/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on on oletettavasti tylsää seuraa. Koulutus ehkä heikko, siksi yleistieto ja keskusteluiden taso alhainen. 

Aloittaja myöskin itse sanoi olevansa ruma. Sekään ei auta asiaa.

Vierailija
30/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt sänkyyn olemalla röyhkeä naiselle. Olen jopa sanonut naiselle että vain seksiä harrastamalla meistä voi tulla läheisiä ja näkee onko kemiaa. Nainen on sitten parien treffien jälkeen suostunut seksiin.

Joskus pitää olla päättäväinen, jopa vähän röyhkeä, jotta saa haluamansa. Ei siinä ole mitään väärää.

Vierailija
31/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit tuntuu helpolla kuin olisi työkaverin kanssa viettämässä aikaa. Juttelet niitänäitä, on ihan kivaa muittei toinen herätä mitään kiinnostusta ramonttaisessa mielessä. Ehkä tämä on nettideittailusta syntyvä ongelma, kun kumpikin on tahoillaa katsonut toisen ominaisuus listaa ehkä myös listannut oman unelmakumppanin ominaisuuksia. Treffeillä sitten ei tutustuta ihmiseen, vaan mietitään onko tuo miten hyvin listaan sopiva. 

Vierailija
32/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit tuntuu helpolla kuin olisi työkaverin kanssa viettämässä aikaa. Juttelet niitänäitä, on ihan kivaa muittei toinen herätä mitään kiinnostusta ramonttaisessa mielessä. Ehkä tämä on nettideittailusta syntyvä ongelma, kun kumpikin on tahoillaa katsonut toisen ominaisuus listaa ehkä myös listannut oman unelmakumppanin ominaisuuksia. Treffeillä sitten ei tutustuta ihmiseen, vaan mietitään onko tuo miten hyvin listaan sopiva. 

Usein kun treffeillä huomaa jonkun "turn off" ominaisuuden toisessa, niin mietin tuollaisessa tilanteessa heti että miksi tavata tätä tyyppiä enää uudestaan, kun mähän voin mennä takaisin Tinderiin ja löytää paremman.

Eli omassa mielessä aina kummittelee se että seuraava match voi olla parempi.

Vierailija
33/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ruma naisten mielestä jos ei mies ei pääse kuin harvoin treffeille.

Vierailija
34/46 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/46 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla liian kova kiire päästä pöksyihin, ja sen vaan näkee susta.

Vierailija
36/46 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin auttaa sinua mutta en oikein tiedä mitä sanoisin. Tuo halailu kuulostaa ihan lupaavalta kyllä, että ihmetyttää miksi tapailu ei ole jatkunut sitten..oletko yrittänyt liian kauniita naisia vai mitä..

Vierailija
37/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ovat automaatteja: kun teen nämä, nämä ja nämä toimenpiteet, niin luukusta putoaa parisuhde ja seksiä. Ja sitten ihmettelet, miksei automaatti toimi vaikka laitoit juuri oikean määrän kolikoita.

Jos jo heti kärkeen haukut itseäsi rumaksi ja treffailu on pelkkä suoritettavien toimintojen lista, ei rehellistä ja avointa tutustumista toiseen ihmiseen, niin ei ihme ettei natsaa. Ei kukaan halua itseään aliarvioivaa riippakiveä, joka etsii pelastajaa ja suhdetta vain siksi, ettei pysty olemaan yksin omassa seurassaan.

Nämä ovat vielä yleensä niitä tyyppejä, jotka alkavat heti ensimmäisillä treffeillä avautumaan ja valittamaan ja odottavat ilmaisterapiaa. Todellinen turn-off.

Vierailija
38/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että naiset ovat automaatteja: kun teen nämä, nämä ja nämä toimenpiteet, niin luukusta putoaa parisuhde ja seksiä. Ja sitten ihmettelet, miksei automaatti toimi vaikka laitoit juuri oikean määrän kolikoita.

Jos jo heti kärkeen haukut itseäsi rumaksi ja treffailu on pelkkä suoritettavien toimintojen lista, ei rehellistä ja avointa tutustumista toiseen ihmiseen, niin ei ihme ettei natsaa. Ei kukaan halua itseään aliarvioivaa riippakiveä, joka etsii pelastajaa ja suhdetta vain siksi, ettei pysty olemaan yksin omassa seurassaan.

Nämä ovat vielä yleensä niitä tyyppejä, jotka alkavat heti ensimmäisillä treffeillä avautumaan ja valittamaan ja odottavat ilmaisterapiaa. Todellinen turn-off.

Oli niin hyvin analysoitu ja tiivistetty, että ihan sen vuoksi lainaan ja komppaan. Lukekaa ja sisäistäkää tämä, etenkin incelit.

Vierailija
39/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla liian kova kiire päästä pöksyihin, ja sen vaan näkee susta.

Juuri tämä tuosta ap:n aloituksesta pomppasi silmiin.

Vierailija
40/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö itse olisit valmis suhteeseen (tai ainakin pidemmälle) näiden kaikkien naisten kanssa? Eikö koskaan ole tullut sellaista oloa, että tästä puuttuu jotain, tässä ei ole tarpeeksi kemiaa? Välittyykö sinusta sellainen viba, että kuka tahansa kelpaisi?

Luultavasti kyse on ihan vaan siitä kemian puutteesta. Kemiaan ei vaikuta juurikaan nuo aloituksessa luettelemasi asiat, sitä vaan joko on tai ei ole. Olen itsekin ajautunut joskus pussailemaan jonkun miehen kanssa, vaikka välttämättä en hirveästi olisi halunnut, mies on tehnyt näihin aloitteen. Viimeistään siinä vaiheessa olen huomannut, että ei sytytä, ei herätä mitään tuntemuksia, joten sellaista on ollut turha jatkaa.

Olen aina välillä katsonut sitä Sinkkuillallinen-ohjelmaa. Siinä hyvin usein mies kuvittelee, että naisen kanssa on ollut kemiaa, vaikka nainen on koko treffien ajan antanut kaikenlaisia sanattomia signaaleja, että ei kiinnosta. Siksi uskon, että miehet eivät tunnista kemiaa. Lähes aina sitä "kemiaa" on miesten mielestä ollut niiden kaikista kauneimpien naisten kanssa, jotka ovat olleet ystävällisiä miestä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän