Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeasti hölmöläiset jonottaneet tuntikausia että pääsevät Kultarantaan?

Vierailija
08.09.2025 |

Kuinka uteliaita ja yksinkertaisia voi ihmiset olla? 😂

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa porukkaa jotka katsovat Salkkareita ja lähettelevät rahaa nigerialaisille rakkaushuijareille, suoraan yhteiskunnan älyllisen tynnyrin pohjalta

Vierailija
2/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää samat tyypit seisovat myös Tokmannin avajaisissa vesisateessa kolme tuntia ennen ovien avaamista että saavat muoviämpärin ilmaiseksi ja kahvit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotetaanhan ämpäreitäkin, suomalaiset tykkää jonottaa.

Niin kyllä virolaisetkin.  Joskus tapasin tuttavan Tallinnan vanhassa kaupungissa jonkun pikkukaupan edessä ja jäätiin siihen eteen juttelemaan.  Pikkuhiljaa alkoi jonoa kertymään kaverin taakse.  Yksi uusin tulokas meni sitten ovelta kurkistamaan ja meni sisään.  Jonokin purkaantui kerralla.

Vierailija
4/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikku hiljaa alkanut vasta tajuamaan kuinka iso osa kansasta on aivan täysiä tolvanoita.

Vierailija
5/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jonottanut myös eduskuntataloon, Finlandia-taloon, Ritarihuoneelle, Mäntyniemeen jne.

T. Arkkitehtuurin ystävä

Vierailija
6/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikku hiljaa alkanut vasta tajuamaan kuinka iso osa kansasta on aivan täysiä tolvanoita.

Kuten alottaja, joka ei ymmärrä mistään mitään. Ihmisillä voi olla muitakin kiinnostuksenkohteita kuin itsellä, eikä ne ole sen huonompia. Ymmärrän, että Kultaranta kiinnostaa.

Vierailija
7/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa porukkaa jotka katsovat Salkkareita ja lähettelevät rahaa nigerialaisille rakkaushuijareille, suoraan yhteiskunnan älyllisen tynnyrin pohjalta

Älähän nyt. Minä katson Salkkareita, mutta ei tulis mieleenkään lähettää rahaa rakkaushuijarille tai ylipäätään kenellekään. 

Vierailija
8/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt. Minä katson Salkkareita, mutta ei tulis mieleenkään lähettää rahaa rakkaushuijarille tai ylipäätään kenellekään. 

Ikäänkuin tuo olisi joku meriitti 😂

Vierailija
9/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ainoastaan komealle amerikkalaiselle leskeksi jääneelle upseerille jolla on tilapäinen maksuongelma yrityksensä kanssa

Vierailija
10/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täydellisesti restautoitu Kultaranta nyt upeassa kunnossa, en yhtään ihmettele, että ihmiset jonottavat sinne pääsyä. Kun presidentti Stubb nyt avasi ihmisille pääsyn katsomaan virallisia tiloja, aiemmin tällaista tilaisuutta ei ole ollut.

Vierailija
11/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän niin väittänytkään. Totesin vaan, että ei kaikki Salkkareita katsovat ole rakkaushuijareiden pauloissa

Vierailija
12/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan siellä presidentilliset paskaraidat kultaisessa wc-pöntössä? 

Vierailija
13/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän niin väittänytkään. Totesin vaan, että ei kaikki Salkkareita katsovat ole rakkaushuijareiden pauloissa

🤦🏼

Vierailija
14/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kiinnostaa, minä sinä olet hölmöksi haukkumaan? En menisi itsekään, vaikka pääsisin jonottamatta, mutta ihmiset nyt vaan ovat kiinnostuneita eri asioista. Minä halveksin kaikista eniten ap:n kaltaisia mitättömyyksiä, jotka kuvittelevat olevansa jotain muita latistamalla.

Vierailija
15/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa  aikanaan käynyt kultarannassa tosin vain ulkona.Sisään en olisi edes halunnut.

Vierailija
16/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pikkusielu oot kun tollasesta viitsit ihan aloituksen tehdä

Vierailija
17/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultarantaan on AINA päässyt kesällä katsomaan erityisesti puutarhaa . Myös Töölössä on puutarha mihin pääsee kävelemään kaupungin. Ja Unioninkadulla on kasvitieteellinen puutarha . Kyllä museoita riittää. Naantalissa on Muumimaailma. Ne vanhat moneen maalikerrokseen maalatut rumat huonekalut nyt ei kyllä ilahduta ketään. Mitä vanhempaa sen kauheampaa. Ja luteet. Ennemmin kannattaa kävellä Miehikkälässä vanhaa juoksuhautaa pitkin. Museossa. Jopa sota ajan vanha tankki on museoituna siellä. Noin 110 vuotias. Kun taas jotkut löysi Ruokolahdelta paratiisi hiekkarannan missä voi telttailla. Hämeenlinnassa menee kesällä laivaristeilyt ei Ruotsiin mutta lähi kuntiin ja järville. Naantalista pääsee nykyään Finnlines laivoilla Ruotsiin. Bussi menee satamaan. Sitä tietysti voi katsella kun on uudet laivat. Historia on hienoa mutta harmaata. Väriä löytyy uudesta . Eikä paskainen Aurajoki ole ainoa joki Turun seudulla että siihenkin voisi tulla avartumista. Helposti jää jumiin johonkin. 

Vierailija
18/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen pikkusielu oot kun tollasesta viitsit ihan aloituksen tehdä

Nostattihan tuokin hyvin mammojen verenpainetta 👍

Vierailija
19/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täydellisesti restautoitu Kultaranta nyt upeassa kunnossa, en yhtään ihmettele, että ihmiset jonottavat sinne pääsyä. Kun presidentti Stubb nyt avasi ihmisille pääsyn katsomaan virallisia tiloja, aiemmin tällaista tilaisuutta ei ole ollut.

Todellakin sama. Osa kulttuurihistoriaa, arvorakennus, upeat ulkotilat, lähes poliittinen instituutio jo olemassaolollaan. Tällaisena hienona syyspäivänä ymmärrän hyvin ihmisten kiinnostuksen. 

Vierailija
20/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, hyppää autiotalon kaivoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi