Jos mies ei saa kuin harvoin treffejä sovittua, ja treffit jää 1-2 kertaan, niin mistä se johtuu?
Eli siis tapailusuhteeni ja parisuhteeni ovat alkaneet tyypillisesti siitä, että jossain tilanteessa on vietetty koko päivä/ ilta yhdessä, ja olen saanut tutustua rauhassa ja ehkä alkaa vähän halailla ja ehdottaa lopuksi numeroiden vaihtoa, tai jos numerot on jo vaihdettu niin uutta tapaamista.
Viimeisen 7 vuoden aikana olen saanut vain harvoin mitään alkamaan, ikisinkkuus alkaa olla tilan nimi. Tinderistä en saa matcheja kuin harvoin ( olen liian ruma), ja jos harvoin Tinderistä tai jostain nettideiteistä saan naisen treffeille, niin tiedossa on 1-2 treffit. Varsinkin 2 treffien tapauksessa pussailu ja halailukin on välillä onnistunut, mutta siitä huolimatta jälkikäteen on seurannut vaiheilua naiselta. Niin ja useita kertoja on käynyt niin, että nainen on itse sanonut että treffeillä oli kivaa ja ehdottanut uutta tapaamista, mutta silti ruvennut vaikeilemaan jälkikäteen.
Mistä tämä voi johtua, kun kuitenkin:
- nainen on nähnyt kuvani ennen treffejä ja pituudenkin tuon tekstissä esiin
- en ole mitenkään uskomattoman tyylitön tai juntti, en tosin tietty mikään tyylitaituri maailmanmieskään
- olen tarjonnut treffeillä
- olen ollut ihan asiallinen treffeillä
- varsinkin osassa tapauksista ollaan viivytty pidempäänkin treffeillä ja on tuntunut että tässä on sitä naisten haluamaa kemiaa ja kaikkea kliseistä silmiinkatselua yms.
- en puhu politiikasta tai uskonnosta muutamien ekojen treffien aikana
Kommentit (46)
Varmista, ettei oo pahanhajuinen hengitys tai muu hajuongelma
Tuli mieleen Kummeli sketsi 'saako koskea?'
Vierailija kirjoitti:
Varmista, ettei oo pahanhajuinen hengitys tai muu hajuongelma
Pesen hampaat 2krt päivässä ja lankaan ainakin muutaman kerran viikossa, enkä syö valkosipulia, että ei pitäisi olla. Enempi se on aiemmissa suhteissa ollut ne naisosapuolet, keillä on hengitys haissut.
Meinasin neuvoa mutta empä neuvokkaan
Jotkut on vaan kaiken avun ulkopuolella
Mistä asioista olet puhunut treffeillä?
Listasit tuossa mitä kaikkea teet oletetusti naisten mieleen. Olethan myös oma itsesi treffeillä?
Teillä ei kemiat kohdanneet. Ikuisuusvastaus, mutta ehkä myös ainoa vastaus.
Miten ihmeessä voisikaan kovin suurella todennäköisyydellä nettituttavuuden kanssa natsata?
Sä olet liian varovainen naista kohtaan. He tuntevat epävarmuutta sun suhteen ja luulevat ettet ole kovin innoissasi suhteen jatkamiseen. Itsevarmuus ja ohjien ottaminen pusuttelusta intohimoiseen suutelemiseen jää puuttumsan. Ei tarkoita päällekäymistä mutta pitää osata tulkita onko toinen halukas pidemmällekin ilman vonkaamista.
1. Hampaat pitää langata joka päivä. Pari kertaa viikossa on ihan liian vähän! Ja käythän säännöllisesti suuhygienistillä puhdistuksessa? Ethän tupakoi?
2. Mitä tarkoitat "vaikeilulla"? Miten se ilmenee?
3. Mistä olette puhuneet treffeillä ja miten treffien jälkeinen viestintä sujuu?
Naisella voi olla muita hyviä vaihtoehtoja tai olet liian tylsä, jostain jutuista tulee läpi epätoivo tai huonosti peitetyt negatiiviset tunteet esim naisia tai äitiä kohtaan. Naisen on hyvä tunnistaa tietyt red flagit herkästi ja miehet on niille usein ihan sokeita.
Mulla oli treffit erään miehen kanssa joka oli kuvissa ihan hyvän näköinen, lyhyt pituuskaan ei haitannut mutta livenä oli kooltaan muuten pieni (tosi kapea rintakehä), en vaan pystynyt. Lisäksi jutut oli vähän epäilyttäviä ja tapa tulla lähelle tungetteleva. Ihmisenä oli kuitenkin kiinnostava, siis selvästi älykäs joten siinä mielessä oli oikeasti mukavaa hänen kanssa.
Bulgariassa? Oletan. Mehän silloin viimeksi puhuttiin maskuliinisen energian nostosta ennen treffejä. Ei riitä että vaan kustannat noilla suunnin naiset olettaa miesten kantavan miehuutensa. Meinaten ettet romahda naisen edessä. Koitat hoitaa työttömyyden vaivihkaa pois alta vaikka hakemalla ulkomailta töitä. Katsot Amazonista kauteen istuvat vaatteet. Pistät laventelia tai sitrus pohjaista hajuvettä. Mikäli kuulostin julmalta joudut miettimään toistamiseen treffailua Itä-Euroopan maissa. Nainen kyllä huolehtii perheestään, mutta naisen luottamus täytyy ensiksi voittaa.
Ps. Youtubesta 50s etiquette videos. Ime niistä motivaatiota. 4x viikossa hikijumppaa loput 3 kevyttä pilatesta.
Vierailija kirjoitti:
1. Hampaat pitää langata joka päivä. Pari kertaa viikossa on ihan liian vähän! Ja käythän säännöllisesti suuhygienistillä puhdistuksessa? Ethän tupakoi?
2. Mitä tarkoitat "vaikeilulla"? Miten se ilmenee?
3. Mistä olette puhuneet treffeillä ja miten treffien jälkeinen viestintä sujuu?
Ap vaikuttaa vähän painostavalta ihmiseltä, jos se että ei haluakaan lähteä kolmansille treffeille on vaikeilua. Lyhyen tuntemisen jälkeen toiselta ei pitäisi odottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei kemiat kohdanneet. Ikuisuusvastaus, mutta ehkä myös ainoa vastaus.
On täällä kyllä muitakin vastauksia tullut. Joskus olisi kemiaa, mutta joku deal breaker on niin selkeä että naisen ei kannata mennä pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Naisella voi olla muita hyviä vaihtoehtoja tai olet liian tylsä, jostain jutuista tulee läpi epätoivo tai huonosti peitetyt negatiiviset tunteet esim naisia tai äitiä kohtaan. Naisen on hyvä tunnistaa tietyt red flagit herkästi ja miehet on niille usein ihan sokeita.
Mulla oli treffit erään miehen kanssa joka oli kuvissa ihan hyvän näköinen, lyhyt pituuskaan ei haitannut mutta livenä oli kooltaan muuten pieni (tosi kapea rintakehä), en vaan pystynyt. Lisäksi jutut oli vähän epäilyttäviä ja tapa tulla lähelle tungetteleva. Ihmisenä oli kuitenkin kiinnostava, siis selvästi älykäs joten siinä mielessä oli oikeasti mukavaa hänen kanssa.
Mua myös häiritsee jos mies on tosi siro. En halua miestä jolla on esim. kapeammat hartiat kuin minulla. Se on välitön turn off, jota ei pysty millään kompensoimaan.
Et vaan kolahda tarpeeksi niille naisille. Ehkä se jopa näkyy hieman käytöksessäsi, että haluaisit kovasti, että nyt naisella kolahtaisi. He eivät ole olleet oikeita sinulle, sinun voi olla myös vaikeaa löytää sitä oikeaa ja se on vain hyväksyttävä. Et voi muuta kuin yrittää lisää, mutta mahdollisimman rennosti silti.
upup