Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni valittaa miehestään täällä?

Vierailija
07.05.2023 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita, minun mies on ihana.Hän huolehtii minusta jos olen kipeä ja hän tuoksuu hyvälle ja halit ovat lämpöisiä ja ihania. Olen ikionnellinen. Kaikista parasta on se ettei ole koskaan sellaista tunnetta että mies pettää tai jättäisi. Saako omaa miestä kehua? Lisäksi hän tykkää muumeista mikä on söpöä.

Vierailija
22/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on ihmissuhteistaan jotain valitettavaa, kuka sitten mitenkin sen ulos päästää. Eikä se aina tarkoita sen kumppanin olevan täysi paska, vaan että jotain toivomisen varaakin olisi.

Palsta on helppo paikka puida ongelmiaan ja jos niikseen tulee niin provoilla pahimmilla exillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on aina jotain valittamisen aihetta. Mihinkään ei voi tyytyä, koska nainen muka ansaitsee aina jotain vielä parempaa.

Joo. Kuten sen että mies osallistuisi arjen pyöritykseen. Naiset vaatimuksineen, huh...

Vierailija
24/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aidosti hyvä mies ja onnellinen avioliitto. Kell' onni on, se onnen kätkeköön, eikä luovuttakoon palstalle räävittäväksi.

Vierailija
25/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi vertaistukea hakea, jos on paska mies sattunut kohdalle. Niitä on paljon.

"sattunut kohdalle"

Jossain arpajaisissako niitä miehiä saadaan, ja se joka osuu kohdalle on otettava?

Esimerkiksi se että mies ei osallistu kotitöihin, ei hoida omia lapsiaan eikä osaa huomioida kumppaniaan on valtava ongelma kaikissa länsimaissa. Miljoonat naiset valittavat täsmälleen samoista ongelmista. Tuollaisia miehiä on yksinkertaisesti liikaa, että naiset pystyisivät heitä välttämään. Se ei ole millään tavalla naisten syytä, mutta naisten viaksi se lasketaan. Miehet vapautetaan vastuusta täysin.

Vierailija
26/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi vertaistukea hakea, jos on paska mies sattunut kohdalle. Niitä on paljon.

Silloin valitetaan eksästä, ei sellaista joka yhä tekee tarpeensa reikääsi.