Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmisillä yleensä samat kiinnostuksenkohteet ystävien kanssa?

Vierailija
07.05.2023 |

En tiedä siis, mulla on ystävinä ollut vain lapsuudenkavereita joiden kanssa ei oikeasti ole yhtään mitään yhteistä. Emme katso samoja tv-ohjelmia, emme harrasta samoja asioita, emme lue samanlaisia kirjoja, emme kuuntele samanlaista musiikkia, emme vietä vapaa-aikaa samalla tavalla.

Sitten toiset kaverit mulla on työkavereita joiden kanssa vietän enemmän aikaa kuin noiden lapsuudenkavereiden eikä heistäkään moni edes tiedä mitä harrastan tai vaikkapa lempibändiäni. Kuitenkin vaikka matkakohteet paljastavat jotain vapaa-ajan vietosta ja vaihdammekin niistä usein kokemuksia/kehuja/risuja kun joku tulee jostain reissusta. Mutta ei meilläkään sellaista sydänystävyyttä ole vaika samassa kahvipöydässä istuminen sujuu luontevasti.

Mutta mistä sitten sellaisia kavereita hankkisi jotka ovat samoista asioista kiinnostuneita kuin minä? Harrastustustani voi tehdä täysin yksin, lempibändikin on amerikkalainen jonka keikalla en ole käynyt koskaan. No johonkin lukupiiriin voisin osallistua mutta sitten pitäisi lukea jonkun toisen "määräämä" kirja. Yleensäkin kyllä vaikka ompelupiiriin olen liian epäsosiaalinen luonteeltani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse en urheile, en eräretkeile, en katso pelottavia elokuvia enkä kuuntele rauhallista surullista musiikkia. Enkä lue riipaisevia tositapahtumiin perustuvia kirjoja. Silti tullaan juttuun hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme