Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko shakin peluu turn on vai turn off miehessä

Vierailija
07.05.2023 |

Pitääkö naiset shakkia harrastavasta miehestä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusteni mukaan kaikki älylliset harrastukset miehellä ovat turn off.

Miksi muuten ajatellaan, että shakin pelaaminen on "älyllinen" harrastus, mutta muut strategiapelit ovat lapsellista leikkimistä? Itse pelaan shakkia ja monia muita pelejä, enkä koe shakkia mitenkään erityiseksi pelien joukossa.

Logiikka menee niin, että digitaaliset pelit ovat automaattisesti lapsellisia ja pahasta, kun taas lautapelit ovat hyvä ja kehittävä harrastus.

Nykyään kyllä suunnilleen jokainen shakin pelaajakin pelaa sitä shakkia myös digitaalisesti.

Vierailija
42/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän shakkia ehdottomasti positiivisena harrastuksena, samoin lukemista. Itse en ole shakissa mitenkään erityisen hyvä, koska en oikein pidä siitä, mutta voin minä joskus matsin ottaa. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toimiiko Torni.

Vierailija
44/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusteni mukaan kaikki älylliset harrastukset miehellä ovat turn off.

Miksi muuten ajatellaan, että shakin pelaaminen on "älyllinen" harrastus, mutta muut strategiapelit ovat lapsellista leikkimistä? Itse pelaan shakkia ja monia muita pelejä, enkä koe shakkia mitenkään erityiseksi pelien joukossa.

Ei olekkaan,mutta shakkia on pelattu aika pitkä aika. 476 vuotta eteen päin ja tilanne voi olla toinen.

Vierailija
45/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on..

Olis mielenkiintoista päästä mukaan kannustamaan ja odottaisin vähä, että mies vois opettaa mulle shakin peluuta. Eri asia innostunko samalla tavalla vai olenko enemmän tukijoukoissa.

Parempi harrastus shakki on kuin piereskely ja kaljankittaus :)

Vierailija
46/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän molempia. Se antaisi miehestä älykkään kuvan, mutta toisaalta shakki ei tunnu niin arvokkaalta asialta, että juuri siihen kannattaisi käyttää paljon aikaa tästä lyhyestä elämästään.

Vierailija
47/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn on..

Olis mielenkiintoista päästä mukaan kannustamaan ja odottaisin vähä, että mies vois opettaa mulle shakin peluuta. Eri asia innostunko samalla tavalla vai olenko enemmän tukijoukoissa.

Parempi harrastus shakki on kuin piereskely ja kaljankittaus :)

Välillä noita harrastetaan samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme