Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et seurustele?

Vierailija
07.05.2023 |

Sinkkunaisia kuitenkin piisaa.

Kommentit (227)

Vierailija
1/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

Vierailija
2/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo: ei kukaan mies oikeasti halua seurustella.

En tiedä, otanko enää yhteyttä.

Vierailija
4/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kuitenkin kivempaa seurustella kuin olla yksin?

Saisi välillä seksiäkin, eikä vaan omaa kättä!

Onko teillä vaatimustaso siis liian korkealla kun sinkkunaisia on kuitenkin tinder täynnä?!

Vierailija
5/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vaatimustaso siis liian korkealla kun sinkkunaisia on kuitenkin tinder täynnä?!

Jos seurustelisin niin seksi olisi pois kuvioista.

Vierailija
6/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymyksenasettelu, ottaen huomioon että miehet pyyhkivät lähes kaikki naiset oikealle ja naiset pyyhkivät lähes kaikki miehet vasemmalle.

Vierailija
7/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voisi suuttua.

Vierailija
8/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vetävät sinut vasemmalle? Oletko päihdeongelmainen, työtön, ruma, persu vai näitä kaikkia?

Vierailija
9/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita!

Vierailija
10/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisiin voi luottaa.

Vierailija
11/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstan sinkkumiehet ei (onneksi) ole mikään edustava otos. Saahan sitä silti kysyä

Miksei olisi? Täällähän on koko kansan kirjo edustettuna. Itse olen lehtori mutta seuraava kirjoittaja voi olla esim. putkimies. Vastaus aloittajan kysymykseen on sama kuin ensimmäisellä vastaajalla.

Vierailija
12/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on yleensä agenda, joka johtaa asuntovelkaan, vaipanvaihtoon ja Prisman parkkipaikalla ostoskassien lastaamiseen jonkun helvetin skodafarmarin konttiin.

Itseä kiinnostaisi vain läheisyys, kumppanuus ja seksi. Se ei naisille pitkään riitä, ja seksi loppuu sitten kun naisen agenda on toteutettu.

Vierailija
13/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-palstan sinkkumiehet ei (onneksi) ole mikään edustava otos. Saahan sitä silti kysyä

Miksei olisi? Täällähän on koko kansan kirjo edustettuna. Itse olen lehtori mutta seuraava kirjoittaja voi olla esim. putkimies. Vastaus aloittajan kysymykseen on sama kuin ensimmäisellä vastaajalla.

Niin, oletusarvo täällä näyttää olevan se, miten palstan naiset ovat parasta A-ryhmää, palstan miehet ovatkin sitten epäonnistuneita luusereita.

Vierailija
14/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisilla on yleensä agenda, joka johtaa asuntovelkaan, vaipanvaihtoon ja Prisman parkkipaikalla ostoskassien lastaamiseen jonkun helvetin skodafarmarin konttiin.

Itseä kiinnostaisi vain läheisyys, kumppanuus ja seksi. Se ei naisille pitkään riitä, ja seksi loppuu sitten kun naisen agenda on toteutettu.

Minulle riittäisi tuo naisten agenda oikein hyvin.

Vierailija
15/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi seksinukkea.

En tarvitse naista.

Vierailija
16/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi seksinukkea.

En tarvitse naista.

Kerro kun olet saanut tehtyä lapsia niiden kanssa.

Vierailija
17/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on onnellisin sinkkuna. M28

Vierailija
18/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen 1/5 naisen kanssa, ja tekisi mieli jatkuvasti erota tästä suhteesta, jossa maksan asioita enemmän ja nainen vaan tiuskii ja syyttää. 

Mutta en uskalla, koska suomalaiset naiset oikeasti vaativat niin paljon yli tasonsa olevia miehiä, että on täysin epävarmaa, saisinko ketään naista, jos eroaisin.

t. 2/5 mies

Vierailija
19/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kyllä seurustelen sellaisen naisen kanssa, jota kiinnostaa läheisyys, kumppanuus ja seksi. Asuntovelka, vaipanvaihto ja skodafarmari ei ole kummallakaan suunnitelmissa. Eikä edes yhteinen asunto.

Vierailija
20/227 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet toteuttanut tuon "naisten agendan", että voit tehdä tuon yleistyksen? Enemmän kuin viisi kertaa?

Tulee mieleen että ehkä sinulla ei ole oikeasti mitään kokemusta.