Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi 37v mies löytää naisen, kun tinderistä ei saa matcheja ollenkaan? Kaikki ystävät ja läheiset jo pariutuneet, joten bileitä ei enää ole...eikä baariseuraa

Vierailija
07.05.2023 |

Tuntuu toivottamalta tämä tilanne...Mitä tässä tilanteessa oikein voi tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten varmaan mitään jos se on kaikkensa kokeilut eikä onnistu sosiaalisen piirin laajentaminen.

Miksi haluaisin sellaiseen "sosiaaliseen piirin", joiden tekemiset ei kiinnosta minua yhtään mitenkään.

Niin mikäs siinä sitten. Jos ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, niin sitten ei kiinnosta. Ei kenekään ole pakko tehdä mitään sosiaalista tai alkaa mihinkään suhteeseen kenenkään kanssa.

No jos niiden uuden ihmisten mielenkiinnot on sitä mitä ne monella on, niin ei minua kiinnosta niihin tutustua.

Minua ei kiinnosta jvg, haloo helsinki, tai apulanta

Jokin sinua tuntuu rasaaavan kun kyselet mitä tilanteelle pitäisi tehdä. Älä tee mitään kun et halua. Miksi edes rasitat itseäsi aiheella.

En minä ole mitään kysellyt.

Vierailija
22/23 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki harrastus ja laita itsesi kondikseen, niin susta kilpaillaan vielä. Terve itsevarmuus on myös A ja O. Toivotan sulle tsemppiä!

Ei. Ei toimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais seura on aivan liian yliarvostettua. Miten muka miehen elämästä tulisi jotenkin parempaa jos olis parisuhteessa? Poikamiehenä on mukavampaa.

Ihmettelee M 53, joka oli 27 vuotta naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi