Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hullu vai epäilenkö miestä aiheellisesti ?

Vierailija
06.05.2023 |

Mies hymyili puhelimelle, tekstaili jotain hymy korvissa pidemmän aikaa ja meni sitten toiseen huoneeseen. Menin hetken kuluttua perässä kysymään mitä hän tekee. Siellä oli puhelin kädessä edelleen hymyillen ja sitten äkkiä puhelin pois ja tietenkin suuttui ja syytti hulluksi kyttääjäksi, oli kuulemma vain kaverille viestitellyt. Kysyin miksi pitää mennä toiseen huoneeseen viestittelemään. Edelleen mies vain syytti hulluksi ja että hormonit tekevät minusta tällaisen (olen raskaana ).
En ole koko raskauden aikana aiemmin kysellyt puhelimen käytöstä tai muistakaan menoista, mutta on alkanut todella huolettaa viime aikoina, koska mies ei ole oikeastaan koko raskauden aikana halunnut seksiä eikä edes muuta läheisyyttä. Ei koskaan halua lähelleni ja viimeksi kun yritimme seksiä, sanoi ettei se enää tuntunut samalta.
Pyysin näyttämään puhelimestaan kenelle viestittelee, koska olen todella ahdistunut asiasta. Mies sanoi että mun pitäisi mennä hoitoon ja lakkasi sitten puhumasta mitään.

Jos olisin itse miehen asemassa, näyttäisin vaan kumppanille kenelle juttelen, enkä haluaisi että toisella olisi tämmöinen olo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän