Mies, oletko tyytyväinen penikseesi?
Mikäli et syystä tai toisesta ole, niin oletko sen kuitenkin oppinut hyväksymään?
Kommentit (55)
Totta kai! Se on juuri sellainen kuin geeneissä sattui tulemaan. Ylävasemmalle sojottava banaani, tilastojen mukaan 30% pidempi kuin keskiverto mutta paksuus vain hiukan yli keskiverron.
Palstan perusteella tiedän, ettei pituudella ole merkitystä, vaan paksu pitäisi olla, mutta ihan hyvin tämän kanssa on yhteiseloa kestetty. Itseni lisäksi muitakin tyytyväisiä on löytynyt.
Olen koska se on paksu ja kohtuu pitkäkin, mutta juuri paksuudesta tulee naisilta usein positiivista palautetta.
Olen. Onkin ainoa asia kropassani mistä olen aina ollut erityisen tyytyväinen. Pitkä, paksu komea vanha tammi. Ihan oikea suonikas yrvän näköinen.
Oho, yllättävän paljon tyytyväisiä.
Pikku-kulli kirjoitti:
En ole tyytyväinen koska se on pieni ja naiset huomauttanet siitä ja jopa sanoneet että iso tuntuu enemmän.
Onpa typeriä. Mä oon synnyttänyt kolme lasta ja hyvin jumppaan alalihaksia ja mulla on kokemusta pienistä tavallisen kokoisiin ja yks ihan huippu oli kenen Kaa seksi tuntu parhaalta ikinä sillä oli pieni. Ja tää ei ees nuollut pillua mistä jotkut sanoo että kompensoi pientä. Mutta tän kanssa oli kaikki muu kohdillaan. Sulle ollu vaan vääriä naisia. Ite en haluis ees tosi isoa.
Vierailija kirjoitti:
Oho, yllättävän paljon tyytyväisiä.
Voiko tästä päätellä, että seksipalstan lukijat ovat asiassa keskimääräistä myönteisempiä vai onko suomalaiset yleisestikin tyytyväisiä hyvällä tasolla?
Olen. Normaalin kokoinen, stondis tule yhä pienellä ärsykkeellä, vaikka ikää on jo tullutkin. Lisäksi pingottuu kovaksi ja tuosta ainakin vaimo tykkää.
Kukapa sitä nyt pieneen olisi tyytyväinen.
m49
Tottahan toki. Seisoo aamuisin ja aina tarvittaessa ja molemmat nauttii. Mies ja nainen.
Olen muuten, mutta kukaan ei ole suostunut anaaliseksiin kanssani, koska omistan todella kookkaan. Olen siis anaali neitsyt. Aikuisviihde leffoissa anaaliin työnnetään kyllä isompiakin dildoja tai tappeja, mutta ei live-elämässä. Lisäksi suihinotot ovat myös harvassa ja en oikeastaan edes halua niitää enää, koska 75 % tapauksissa hampaat raapivat tai sitten se on sellaista terskan nuolemista ja pusuttelua.
Muuten kyllä olen tyytyväinen ja niin ovat olleet naisetkin.
En ollenkaan. Surkea penikseni on yksi suurista syistä miksi olen epäonnistunut elämässä ja olen surkealla itsetunnolla varustettu luuseri. Häpeän, vihaan ja suren penistäni, ja olen pohtinut usein jopa itsemurhaa sen takia tai ainakin osittain sen takia. Parempi olisi, jos en omistaisi penistä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan. Surkea penikseni on yksi suurista syistä miksi olen epäonnistunut elämässä ja olen surkealla itsetunnolla varustettu luuseri. Häpeän, vihaan ja suren penistäni, ja olen pohtinut usein jopa itsemurhaa sen takia tai ainakin osittain sen takia. Parempi olisi, jos en omistaisi penistä lainkaan.
Onpa erikoinen yläpeukku tähän joltain henkilöltä, ellei se ole tarkoitettu supportiksi. Vaikea tietää kontekstia. Kirjoittajalle, että hae ihmeessä matalalla kynnyksellä ammattiapua. Turhia pohdintoja!
"Piha siteeraa tutkimusta, jossa miehistä vain 55 prosenttia oli tyytyväisiä peniksensä kokoon, ja 45 prosenttia olisi halunnut suuremman peniksen. Miehistä 66 prosenttia piti penistään keskivertona."
"Tutkimuksessa oli yli 50 000 aikuista tutkittavaa. Miesten kumppaneista 84 prosenttia oli tyytyväisiä kumppaninsa peniksen kokoon."
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007778437.html
En ole tyytyväinen.
Lepotilassa on kuin prinssinakki, n. 4cm. Varsinkin talvella, kun tulee vaikka lenkiltä, on kyllä naurussa (tai paremminkin itkussa) pitelemistä, kun esinahkakin on kasaantunut kurtuksi terskan päähän. Ei tuota kehtaisi muille näyttää.
Käyttövalmiina sentään keskivertomitat nippanappa täyttyvät, paksuutta saisi olla kuitenkin selvästi enemmän.
Mutta minkäs teet, tällä on mentävä ja yritettävä paikata koon puutteet jollain muulla tavalla.
En ole tyytyväinen, mutta oppinut iän myötä hyväksymään asian enkä enää edes usein ajattele koko asiaa, nuorempana se pyöri ajatuksissa useinkin. En ole mittaillut, mutta luulisin, että ihan normaalin kokoinen tuo on, eikä sen toiminnassa mitään vikaa ole. Jostain kuitenkin jo nuorena olen saanut sen ajatuksen päähäni, että vähän isompi olis voinut olla, eikä se ajatus ole ikinä mihinkään kadonnut.
Kokoon olen tyytyväinen, mutta saisi toimia vähän pirteämmin.
En ole. On aivan liian kookas. Noin 24 senttiä pitkä ja ympärys yli 17 cm. Tämän hirviön kun ottaa esiin niin voit arvata mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole. On aivan liian kookas. Noin 24 senttiä pitkä ja ympärys yli 17 cm. Tämän hirviön kun ottaa esiin niin voit arvata mitä tapahtuu.
Kaikki purskahtaa nauruun?
Kyllä kait olen ihan tyytyväinen ja niin kait se on vaimokin. Työmittaa on sellanen 16,5-17cm luuhun asti jos painaa on 18cm ja ympärys on 13cm.
Paksumpi kait vois vähän olla, mutta toisaalta tällä saa peppuakin silloin tällöin.
En ole tyytyväinen koska se on pieni ja naiset huomauttanet siitä ja jopa sanoneet että iso tuntuu enemmän.