Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko tyytyväinen penikseesi?

Vierailija
06.05.2023 |

Mikäli et syystä tai toisesta ole, niin oletko sen kuitenkin oppinut hyväksymään?

Mies, oletko tyytyväinen penikseesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän hassusti nuo lainaukset tohon yllä olevaan...pahoittelut

Vierailija
42/55 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait olen ihan tyytyväinen ja niin kait se on vaimokin. Työmittaa on sellanen 16,5-17cm luuhun asti jos painaa on 18cm ja ympärys on 13cm.

Paksumpi kait vois vähän olla, mutta toisaalta tällä saa peppuakin silloin tällöin.

Joopa joo.. Ihan kun et tietäis että kullis on keskivertoa hyvinkin paljon isompi. Myös toi ilmoittamas paksuus.

Mun mielestä 13cm ympärys ei ole mikään iso, vaan keskiverto.

Samaa mieltä, mulla on joku 16 pitkä ja 13 ymp ja eipä sitä koskaan ole kukaan isoksi sanonut ja kumppaneita on ollut aika paljon.

Keskiverto penis on 13/11,5, että on tuo reippaasti isompi.

Länsimaissa pituus keskimäärin 14.7 cm ja ympärys 12 cm.  Lähinnä kämppäri eli grillimakkara. Itsellä about sama pituus, paksuus 13.5 cm eli  kohtuullinen pätkä HK:ta. Olen nykyään tyytyväinen.

https://calcsd.info/

Itseilmoitetuissa tilastoissa. Oikeasti mitatuissa vähemmän. Olen homo, imenyt lukemattomia kaluja. Miksi ei ole tullut joka toisella vastaan HK:n sinisiä? Niitä on aika harvassa. Vähän realismia kehiin. Yleensä siellä housuissa on niin Toukolla kuin Kevinilläkin se grillimakkara. Tosi isoja on tullut joskus vastaan, mutta harvoin. Ihan pieniä muutama.

Tuoll sivustolla lukee mm:  "This is an aggregate dataset containing only non-ED healthy verified measurements. It is not a fixed list, but instead, datasets are added or removed from it as new information and research is done. Western is defined as: The Americas, Europe and Oceania."

Joka toisella ei ole tullut HK vastaan (22/14) koska tuonkin sivuston mukaan lännessä niitä on noin 1%:lla miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen. Seisoo edelleenkin kovana pystyssä ja spermaa tulee kunnolla kaaressa kuten 20v vaikka ikää jo 50v

Vierailija
44/55 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan. Surkea penikseni on yksi suurista syistä miksi olen epäonnistunut elämässä ja olen surkealla itsetunnolla varustettu luuseri. Häpeän, vihaan ja suren penistäni, ja olen pohtinut usein jopa itsemurhaa sen takia tai ainakin osittain sen takia. Parempi olisi, jos en omistaisi penistä lainkaan.

Onpa erikoinen yläpeukku tähän joltain henkilöltä, ellei se ole tarkoitettu supportiksi. Vaikea tietää kontekstia. Kirjoittajalle, että hae ihmeessä matalalla kynnyksellä ammattiapua. Turhia pohdintoja!

Eipä tässä mikään apu auta tai olisi auttanut. Ainoa toimiva apu olisi isompi penis.

Nyt olen hyväksynyt penikseni. En sitä käytä tai näytä kenellekään. Se on mitä on.

Vierailija
45/55 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, yllättävän paljon tyytyväisiä.

Mulla on sellainen 14-15cm ja oon kyllä ihan tyytyväinen, eikä naisetkaan oo valittaneet.

Vierailija
46/55 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait olen ihan tyytyväinen ja niin kait se on vaimokin. Työmittaa on sellanen 16,5-17cm luuhun asti jos painaa on 18cm ja ympärys on 13cm.

Paksumpi kait vois vähän olla, mutta toisaalta tällä saa peppuakin silloin tällöin.

Joopa joo.. Ihan kun et tietäis että kullis on keskivertoa hyvinkin paljon isompi. Myös toi ilmoittamas paksuus.

Mun mielestä 13cm ympärys ei ole mikään iso, vaan keskiverto.

Samaa mieltä, mulla on joku 16 pitkä ja 13 ymp ja eipä sitä koskaan ole kukaan isoksi sanonut ja kumppaneita on ollut aika paljon.

Keskiverto penis on 13/11,5, että on tuo reippaasti isompi.

Länsimaissa pituus keskimäärin 14.7 cm ja ympärys 12 cm.  Lähinnä kämppäri eli grillimakkara. Itsellä about sama pituus, paksuus 13.5 cm eli  kohtuullinen pätkä HK:ta. Olen nykyään tyytyväinen.

Itseilmoitetuissa tilastoissa. Oikeasti mitatuissa vähemmän. Olen homo, imenyt lukemattomia kaluja. Miksi ei ole tullut joka toisella vastaan HK:n sinisiä? Niitä on aika harvassa. Vähän realismia kehiin. Yleensä siellä housuissa on niin Toukolla kuin Kevinilläkin se grillimakkara. Tosi isoja on tullut joskus vastaan, mutta harvoin. Ihan pieniä muutama.

Tuoll sivustolla lukee mm:  "This is an aggregate dataset containing only non-ED healthy verified measurements. It is not a fixed list, but instead, datasets are added or removed from it as new information and research is done. Western is defined as: The Americas, Europe and Oceania."

Joka toisella ei ole tullut HK vastaan (22/14) koska tuonkin sivuston mukaan lännessä niitä on noin 1%:lla miehiä.

Eikös se yleinen sivun ehdottoma ole tarkin ja luetettavin.

Vierailija
47/55 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellainen mukava taistelukaveri. Monessa tiukassa paikassa ollaan oltu yhdessä niin kyllähän siihen väkisinkin kiintyy.

Vierailija
48/55 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisokissa vain sen 15cm, mutta paksuus on sellaista HK-sinistä paksuimmasta kohtaa. Naiset on kyllä tykänneet ja vaimon mukaan se täyttää hänet kokonaan. En valita.

Vierailija
49/55 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee liian helposti. Riittää kun ajattelen jotain naista,jota en ole tavannutkaan muuta kuin kuvana.

Vierailija
50/55 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ... paksuutta kehuttu ja jopa kauniiksi kehuttu... paras kommentti tuli eräältä aasialaisesta naiselta kun hän repesi nauramaan hysteerisesti nähdessään minut ekaa kertaa alasti olin hänen ensimmäinen länsimaalainen mies... lopulta hän sanoi "that is too big its not going to fit me....'hänen aasialaisella ex miehellään oli ollut erittäin pieni penis.

No kyl se sopi😅

Joo olen erittäin tyytyväinen

Vierailija
51/55 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan. Surkea penikseni on yksi suurista syistä miksi olen epäonnistunut elämässä ja olen surkealla itsetunnolla varustettu luuseri. Häpeän, vihaan ja suren penistäni, ja olen pohtinut usein jopa itsemurhaa sen takia tai ainakin osittain sen takia. Parempi olisi, jos en omistaisi penistä lainkaan.

Onpa erikoinen yläpeukku tähän joltain henkilöltä, ellei se ole tarkoitettu supportiksi. Vaikea tietää kontekstia. Kirjoittajalle, että hae ihmeessä matalalla kynnyksellä ammattiapua. Turhia pohdintoja!

Eipä tässä mikään apu auta tai olisi auttanut. Ainoa toimiva apu olisi isompi penis.

Nyt olen hyväksynyt penikseni. En sitä käytä tai näytä kenellekään. Se on mitä on.

Näinhän se lopulta menee. Ei näytetä eikä käytetä. On itselle helpompaa noin.

m49

Vierailija
52/55 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on se että tytöt ja naiset ovat olleet tyytyväisiä.

Suoro (15.5cm) on ollut varsinainen pimppi magneetti, näemmä.

Vierailija
53/55 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin kaikkiin mittaustutkimukseen tulee melko varmasti valikoitumisharha vaikka ne olisi tehty miten oikein ja tarkasti oikea erektio mitaten (varmaankin juuri niihin), koska tuntuu aika selvältä, että miehinen pätemisen halu saa varsin isosti varustellut herkemmin osallistumaan ja pienemmin varustellut vähemmän osallistumaan noihin tutkimuksiin. Eli tilastoissa on todennäköisesti virhe ylöspäin aika selvästikin.

Olen ollut ammatissa, jossa näen ihmisiä alasti paljon. Harvoin näen niin isoja peniksiä viikkoihin tai kuukausiin kun näkee useamman yhdellä ainoalla uimahallireissulla vaikka Hesassa Stadikalla pesuhuoneessa. Tulee suorastaan ajatus että isoheppiset hakeutuvat näytille. 

Olen erittäin tyytyväinen omaani 14,5/13,5.

Vierailija
54/55 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen ... paksuutta kehuttu ja jopa kauniiksi kehuttu... paras kommentti tuli eräältä aasialaisesta naiselta kun hän repesi nauramaan hysteerisesti nähdessään minut ekaa kertaa alasti olin hänen ensimmäinen länsimaalainen mies... lopulta hän sanoi "that is too big its not going to fit me....'hänen aasialaisella ex miehellään oli ollut erittäin pieni penis.

No kyl se sopi😅

Joo olen erittäin tyytyväinen

HK:lla eli n. 13.7-14 cm ympäryksellä olet aasialaisiin  miehiin verrattuna top 1%. Länsimaissa top 1% pääsy vaatisi ympärystä 15,5 cm. Tuo ero on todella iso. Lähes kuin vertaa grillimakkaraa HK:n siniseen.

Vierailija
55/55 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen ja sinuit oman varustuksen kanssa.

Pituutta 17,5cm

Halkasija erektion kovuudesta riippuen 4,9-5,2 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme