Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä pidät säälittävänä/ressukkana?

Vierailija
08.10.2010 |

Mietin olenko itse sellainen. Jos siis ei oteta mukaan perusrapajuoppoja ja narkomaaneja.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mistäkin syystä.

Vierailija
2/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin olenko itse sellainen. Jos siis ei oteta mukaan perusrapajuoppoja ja narkomaaneja.

ja imetyksen ajaksi. Tietysti muutkin huonot aineet pitää lopettaa, jos joku alkaa saivarella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kiltti.

Tosin tosipaikan tullen osaan kyllä puolustautuakin sanomalla pari valittua sanaa ja poistumalla.

Toisaalta koen itseni fiksuksi, kun välttelen riitoja, sillä niistä tulee vaan paha mieli. Tiiä häntä.

Vierailija
4/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitään.Aina tarvitaan jonkun mielipide/vahvistus asiaan.

Vierailija
5/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minkäänlaista. Jotkut voi olla esim. mulkkuja, mutta tuollaisen "säälittävän" leiman antaminen edellyttäisi jonkinasteista halveksuntaa, ja sellaista minulta ei tipu.

Vierailija
6/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä jotenkin säälin. Myöskin ihmiset, jotka ovat aina vihaisia, säälin heitäkin.

Rassukkoja ovat myös ne, jotka aina vaan epäonnistuvat:(

Vierailija
7/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostaa tekaistuilla asioilla itseään :(. Mulla on yksi kaveri, joka tuntuu keksivän hatusta mitä millonkin pönkittäkseen omanarvontuntoaan. En tiedä miten sanoisin, etten usko hänen juttujaan, koska on todella loukkaantuvaa sorttia. Joten nyökyttelen kiltsti ja annan hänen nauttia omakehuista :). Surullista jotenkin...en tiedä onko sitten niin vaillejäänyt, eikä kukaan koskaan kehunut ja arvostanut että pitää sitten aikuisena tehdä niin itse :(. Häntä jotenkin säälin.

Vierailija
8/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan köyhiä ja/tai jollain tavalla sairaita ihmisiä säälittävinä?

Vierailija
9/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sattumalta hänen jälkeensä useampaankin laitteeseen ja lisäsin jokaiseen itselleni reippaasti levyjä. Ja mä olen sentään ihan normi kotiäiti, en mikään bodari.

Vierailija
10/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näyttää pelkäävän minua yli kaiken. Kaipa sitten olen hänen korviensa välissä niin valtava uhka hänen "avioliitolleen", vaikka olen ollut itse naimisissa paljon kauemmin (ja onnellisemmin).

Vierailija
11/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v vanhapiika, joka muutti kaupunkiin siirryttyään konsernin sisällä toimintojen keskittämisen vuoksi. Asuu siis yksin, vieraalla paikkakunnalla, vanhemmat asuvat 300 km päässä.

On työssään pohtiva ja vatvoja, mikä aiheuttaa sen, että on toivottoman hidas. Kiireaikoina viettää pitkiä iltoja työpaikalla, koska ei ehdi tehdä asioita samaa tahtia kuin muut. Ja koska me muutkin olemme purjeessa, voin vaan kuvitella ne paineet...

Pukeutuu AINA samoihin vaatteisiin parin viikon ajan. Omistaa muutaman eri paidan. Joskus on jättänyt suihkun väliin ja tukasta sen ensiksi näkee, seuraavaksi jo haistaa.

Hän on mielestäni ressukka ja säälin häntä. Mielestäni hän ansaitsisi enemmän kuin stressaavan työn, joka on elämän ainoa sisältö.

Vierailija
12/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äijällä saattaa olla kenties lihassairaus tai on muuten huonokuntoinen/sairas eikä pysty käyttämään kuntolaitteita samoilla vahvuuksilla kuin sinä?

Tämäntyyppisiä sairauksia pidetään usein kurissa varovaisella harjoittelulla.

Vierailija
13/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan köyhiä ja/tai jollain tavalla sairaita ihmisiä säälittävinä?

Köyhyys ja sairaus eivät ole minulle syitä sääliin. Säälittävä on ihminen, joka on selvästi onneton omassa olotilassaan. Valittaa, narisee, vaatii ja syyttelee. Sääliksi käy sellaista ihmistä, joka ei ole sinut itsensä kanssa.

Vierailija
14/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli säälittävinä pidän juuri noita itsestään jotain luulevia idiootteja jotka oikeasti ovat ressukoita. Heitä kohtaan voisi tuntea myötätuntoa jos olisivat rehellisesti vain epäonnistujia.

Vierailija
15/37 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteltuja mielipiteitä ja joka toimii ennakkoluulojensa ja pelkojensa vallassa. Ihminen, joka ei osaa nauraa itselleen ja joka pelkää muiden mielipiteitä itsestään. Itseään inhoavat ihmiset, jotka eivät osaa olla luonnollisesti ja hyväksyä sitä miksi ovat syntyneet ja kasvaneet. Ihmiset, jotka pelkäävät elämää ja muita ihmisiä ja kulkevat hartiat lysyssä. Sellaiset ovat ressukoita.

Vierailija
16/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavilla jotain.

t. joutava

Vierailija
17/37 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmiset jotka eivät osaa olla yksin ja ovat sen vuoksi porukoissa, joissa kuitenkin inhoavat toisiaan, ovat säälittäviä.

Esimerkki voisi olla vaikka neljä naista, jotka leipovat pipareita saman pöydän ääressä eikä kukaan halua todella siinä olla. Tuovat siis siihen vain kehonsa, mutta henkinen puoli jossain ihan muualla.

Jos ei pysty päin naamaa sanomaan on toisaalta ymmärrettävää, se vielä lisää jotenkin sitä säälittävyyttä siihen asiaan, että  joutuu siinä olemaan seurausten pelossa.

Vierailija
18/37 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sanottavan yksinään syrjässä asuvasta vanhuksesta.  

Vierailija
19/37 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka tekee palstalle loputtomia persualoituksia 365 päivänä vuodessa 7-23.

Vierailija
20/37 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun puolet viestistä kirjoitettiin otsikko-kenttään? Sitten otsikko-kenttä otettiin pois ja vanhoista viesteistä tuli käytännössä lukukelvottomia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi