Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! 8-vuotias poikani puristelee tissejäni!

Vierailija
13.09.2010 |

Varmaan on nähnyt mieheni tekevän niin mulle, ja tekee sitä nyt itsekin silloin tällöin. Jos vaikka köllötellään sängyllä ja halitaan, poika alkaa kouria tissejäni, kun ne on kuulemma niin kivat.

Ja tämä ei tosiaan ole mikään provo. Pari ekaa kertaa meni vielä huumorilla, mutta nyt on pakko karsia tuo tapa pojalta. Tai ehkä pitäis lähteä siitä että mies lopettais tuon? Mutta milläs estät?

Nyt jotain vinkkiä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en mä tätä juttua kyllä uskokaan. Ei 8-vuotias.

Vierailija
2/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en mä tätä juttua kyllä uskokaan. Ei 8-vuotias.

mutta poika tekee sitä silti aina silloin tällöin kun tulee sopiva tilaisuus. Tissini ovat kyllä isot ja muhkeat joten kaipa niitä on kiva puristella kun ovat niin pehmeät.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelivuotias poika tekee samaa =D Ei millään meinaa uskoa, ettei saa koskea, nauraa vain.

Vierailija
4/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis etkö ole jo tiukasti kieltänyt?

Ihmisen intiimialueet ovat rauhoitettu paikka ja se PITÄÄ opettaa lapselle.

Ei olisi kannattanut antaa miehen puristella lasten läsnäollessa, yök.

Vierailija
5/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on alueita joihin EI kosketa ilman lupaa, piste.

Kannattaisi pojan se oppia ennen kuin vanhemmaksi kasvaa.

Vierailija
6/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, johon muut eivät saa koskea. Naisilla ja tytöillä yksityisalue käsittää uimapuvun alle jäävän alueen, pojilla myös uikkareiden alueen.

On tärkeää opettaa lapsille, siitäkin näkökulmasta, että kukaan ei saa koskettaa lapsia ilman heidän lupaansa.

Tämmöinen juttelu on meillä auttanut.

Vierailija
7/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh, joten ei ole nähnyt kotona tällaista toimintaa. on ihan hullaantunut tisseistä, ollut aina, ja moneen otteeseen olen sanonut, että noin ei käyttäydytä.

toivon yhä, että aika tekee tehtävänsä ja tämä loppuu.

Vierailija
8/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 7-vuotias tekee samaa, vaikka ei todellakaan ole meillä kotona nähnyt kenenkään tissejä puristeltavan. Luulenpa, että on ihan itse "keksinyt" koko homman. Ja aina olen poikaa kieltänyt, mutta ei näytä menevän perille. Mutta tunnen kyllä poikani, eli ei todellakaan ala puristelemaan kenen tahansa vieraamman ihmisen tissejä, vaan meillä KOTONA kotiväen kesken se on hänelle olevinaan joku hauska "vitsi" ja tekee sitä vain minulle. Kaipa tuo menee ohi, kunhan järkiintyy.

Vierailija
9/9 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa tai olette hankkimassa vauvaa niin häntä vauvattaa.Tapa loppuu varmaan pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme