Naisen nautinto..
Kyllä se on se klitoris, jos uskomme itse naisia, ja tutkimuksia...
Kommentit (110)
Kuva: Pietra Schwarzler, Unsplash
Mies, näin tyydytät naisen sormillasi oikein – hedelmistä mallia
Terveys Viihdeuutiset 20.5.2016, 18:30 · Terhi Piiroinen
Jaa FacebookissaTwiittaa
Suurin osa naisista rakastaa käsillä hyväilemistä, mikäli se tehdään oikein. Nainen voi saada orgasmeja sekä klitorista hyväilemällä että penetraation avulla. Nyt videolla havainnoillistetaan hedelmiä apuna käyttäen, kuinka naista voi tyydyttää sormilla.
Naisia voi tyydyttää yhdynnän lisäksi myös suulla tai sormilla. Vaikka seksivälineet tuovat upeaa lisämaustetta parin seksielämään, saattaa miehen sormet toimia vieläkin parempana apuna makuuhuonetunnelman kiihottamisessa. Simple Pickup -You-Tube-kanava näyttää erittäin yksityiskohtaisesti, mitä ja miten sormilla pitää tehdä.
Mainos (jatkuu alla) Mainos päättyy
Sisälle ei saa mennä ennen kuin nainen on valmis – virheliike saattaa jopa latistaa tunnelman. Videolla esitettävät liikkeet kertovat tärkeimmän ja hedelmät sopivat tehtävään erinomaisesti. Toisin sanoen hedelmillä voi harjoitella terveystiedon tunneilla muitakin seksiin liittyviä asioita kuin kondomin pukemista.
Naisia voi tyydyttää yhdynnän lisäksi myös suulla tai sormilla. Vaikka seksivälineet tuovat upeaa lisämaustetta parin seksielämään, saattaa miehen sormet toimia vieläkin parempana apuna makuuhuonetunnelman kiihottamisessa. Simple Pickup -You-Tube-kanava näyttää erittäin yksityiskohtaisesti, mitä ja miten sormilla pitää tehdä.
Mainos (jatkuu alla) Mainos päättyy
Sisälle ei saa mennä ennen kuin nainen on valmis – virheliike saattaa jopa latistaa tunnelman. Videolla esitettävät liikkeet kertovat tärkeimmän ja hedelmät sopivat tehtävään erinomaisesti. Toisin sanoen hedelmillä voi harjoitella terveystiedon tunneilla muitakin seksiin liittyviä asioita kuin kondomin pukemista.
Kai se menee helposti niin, että mies nuolee
naista aina helpoimmin sieltä, mikä miestä
itseään kiihottaa. Minun ainakin täytynee
tunnustaa, että jos en oikein tarkoituksella
sitä klitorista nuoleskele , niin ei se mitenkään
itsestään selvää ole. Ne isot ulemmat häppärit
kiihottais paljon enemmän, jos viellä näkymä
on hyvä
Tämäkin you tube video, on siis ikärajoitettu. Eli pojille ei ole "soveliasta" kertoa ja näyttää, mistä nainen oikeasti saa nautintoa. Sensijaan aina alaluokillakin voidaan näyttää kuinka normaalia on työntää se kalua pilluun, ja pukease kortsu päälle. Vinoutunutta, ilmankos se näkyy palstallakin.
Jos nainen kertoo nauttivansa seksistä todella, tulee alapeukkuja, ja kun mies sanoo saman, on se tykättävää.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin you tube video, on siis ikärajoitettu. Eli pojille ei ole "soveliasta" kertoa ja näyttää, mistä nainen oikeasti saa nautintoa. Sensijaan aina alaluokillakin voidaan näyttää kuinka normaalia on työntää se kalua pilluun, ja pukease kortsu päälle. Vinoutunutta, ilmankos se näkyy palstallakin.
Jos nainen kertoo nauttivansa seksistä todella, tulee alapeukkuja, ja kun mies sanoo saman, on se tykättävää.[/
/
Minusta on kyllä miehenä mukava kuulla, jos
nainen kertoo nauttivansa seksistä, mutta se
ei välttämättä ansaitse viellä yläpeukkuja.
Kyllä seksualisuuttaan pitää myöskin osata
hallita. En kyllä anna yläpeukkuja naiselle,
joka kertoo olevansa valmis seksiin kenen
kanssa tahansa. Sama pätee myös miehiin.
Miesten seksihalukkuus nyt ei minua niin
kiinnosta,koska normi miehenä kiinnostaa
naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kertoo nauttivansa seksistä todella, tulee alapeukkuja, ja kun mies sanoo saman, on se tykättävää.[/
/
naisetMiten niin "kenen kanssa tahansa"?
Aika harvassa uskon, olevan mihen tai naisenkaan, joka noin ajattelee.
Sanokaa sitten miehet, miksi naiset jäävät ilman orgasmeja siinä yhdynnässä? Ai niin, teidän useimpien mielestä saavatkin, ja kukaan ei feikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa sitten miehet, miksi naiset jäävät ilman orgasmeja siinä yhdynnässä? Ai niin, teidän useimpien mielestä saavatkin, ja kukaan ei feikkaa.
Naiset eivät osaa rentoutua.
Naiset häpeävät vartaloaan.
Naiset eivät tiedä mistä nauttivat.
Naiset eivät ole sinut seksuaalisuutensa kanssa.
Naiset eivät tiedä mitä haluavat.
Naiset eivät osaa heittäytyä tilanteeseen.
Naiset ajattelevat miltä näyttävät.
Naiset ajattelevat miltä kuulostavat.
Ja sitten toisilla naisilla on vaan piuhat poikki pään ja pillun väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on niin yksinkertaistam etteui se kalu osu lainkaan siihen klitorikseen, ei mennen ei tullen. Au´ivan kuten mies, tarvitsee nainenkin ihan sitä fyysistä kosketusta, ei se millään mielukivilla tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on niin yksinkertaistam etteui se kalu osu lainkaan siihen klitorikseen, ei mennen ei tullen. Au´ivan kuten mies, tarvitsee nainenkin ihan sitä fyysistä kosketusta, ei se millään mielukivilla tule.
Älä selitä. Tuossa vastattiin kysymykseen ja vastaukset ovat ihan paikkansapitäviä, eivätkä mitään kuvitelmia. Hyväksy vaan tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisiko se nainen sitten mitenkään etsiä sellaisen asennon, missä osuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisiko se nainen sitten mitenkään etsiä sellaisen asennon, missä osuu?
No onhan sellaisia asentoja, joissa miehen sormet voivat tuottaa sitä nautintoa, ei sitä ole pakko kalulla tehdö, tai sitten molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi hyväillä klitorista samalla kun panee? Ei millään. Tai joku sirkus akrobaatti ehkä, muttei tavallinen jonne. Ainakin pilaa täysin miehen oman nautinnon kun ihme asennossa koittaa miellyttää naista.
Se tehdään itse tai lelun avulla.
Tätä pitäisi normalisoida ja korostaa ihan valtavan paljon. Toisen ketjun perusteella monikaan nainen ei hyväile itseään miehen nähden.
Väitän että tässä on vahva korrelaatio myös mahdollisuuksiin saada orgasmeja.
Minusta lähtökohta tulee olla se, että tähdätään molempien laukeamiseen tai sitten ei kummankaan.
Orkun voi antaa naiselle vaikka lelun avulla ennen tai jälkeen yhdynnän. Puhukaa ja kokeilkaa eri tapoja.
Omalle tyttärelleni olen opettanut, että seksi ei pääty miehen laukeamiseen. Kummallakin on oikeus orgasmiin ja keinot siihen etsitään yhdessä toista kunnioittaen.
Minusta tämä väite, että nainen voi kivasti nauttia seksistä ilman orgasmia on aivan kamala. Älkää ikinä ruokkiko tälläistä uskomusta. Jos nainen jää ilman orkkua, jääköön myös mies. Mieskin voinee nauttia yhdynnästä ilman laukeamista? Niin isoa eroa
ei sukupuolten välillä ole, että nainen pitäisi nostaa osapuoleksi, jonka orkuttomuus on enemmän ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi hyväillä klitorista samalla kun panee? Ei millään. Tai joku sirkus akrobaatti ehkä, muttei tavallinen jonne. Ainakin pilaa täysin miehen oman nautinnon kun ihme asennossa koittaa miellyttää naista.
Tätä pitäisi normalisoida ja korostaa ihan valtavan paljon. Toisen ketjun perusteella monikaan nainen ei hyväile itseään miehen nähden.
Väitän että tässä on vahva korrelaatio myös mahdollisuuksiin saada orgasmeja.Minusta lähtökohta tulee olla se, että tähdätään molempien laukeamiseen tai sitten ei kummankaan.
Orkun voi antaa naiselle vaikka lelun avulla ennen tai jälkeen yhdynnän. Puhukaa ja kokeilkaa eri tapoja.
Omalle tyttärelleni olen opettanut, että seksi ei pääty miehen laukeamiseen. Kummallakin on oikeus orgasmiin ja keinot siihen etsitään yhdessä toista kunnioittaen.
Minusta tämä väite, että nainen voi kivasti nauttia seksistä ilman orgasmia on aivan kamala. Älkää ikinä ruokkiko tälläistä uskomusta. Jos nainen jää ilman orkkua, jääköön myös mies. Mieskin voinee nauttia yhdynnästä ilman laukeamista? Niin isoa eroa
ei sukupuolten välillä ole, että nainen pitäisi nostaa osapuoleksi, jonka orkuttomuus on enemmän ok.
Samaa olen yrittänyt tyttärelleni sanoa minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että tässä on vahva korrelaatio myös mahdollisuuksiin saada orgasmeja.Minusta lähtökohta tulee olla se, että tähdätään molempien laukeamiseen tai sitten ei kummankaan.
ei sukupuolten välillä ole, että nainen pitäisi nostaa osapuoleksi, jonka orkuttomuus on enemmän ok.Samaa olen yrittänyt tyttärelleni sanoa minäkin!
Vaimoni äiti kuoli jo nuorena, joten en tiedä mitä oli vaimolleni sanonut. Vaimo täytti 18v kun aloitettiin 70-luvulla eikä ole koskaan suostunut jäämään ilman omaa orgasmiaan. On vaatinut sitä alusta lähtien ja olen myös jo ekasta kerrasta lähtien sen hänelle aina antaa. Ei ole koskaan tullut kysyttyä mistä vaatimus lähti, mutta olettaisin siitä, että hän sai ensimmäisensä kanssani ensikerralla. Siitä lähtien hän on pitänyt omistaan kiinni. Vaimoni asenne on ollut sellainen, että jos hän olisi jäänyt pidempään ilman olisi varmasti todennut, että turha vaiva koko seksi. Miksei muut naiset pidä puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sukupuolten välillä ole, että nainen pitäisi nostaa osapuoleksi, jonka orkuttomuus on enemmän ok.Samaa olen yrittänyt tyttärelleni sanoa minäkin!
Vaimoni äiti kuoli jo nuorena, joten en tiedä mitä oli vaimolleni sanonut. Vaimo täytti 18v kun aloitettiin 70-luvulla eikä ole koskaan suostunut jäämään ilman omaa orgasmiaan. On vaatinut sitä alusta lähtien ja olen myös jo ekasta kerrasta lähtien sen hänelle aina antaa. Ei ole koskaan tullut kysyttyä mistä vaatimus lähti, mutta olettaisin siitä, että hän sai ensimmäisensä kanssani ensikerralla. Siitä lähtien hän on pitänyt omistaan kiinni. Vaimoni asenne on ollut sellainen, että jos hän olisi jäänyt pidempään ilman olisi varmasti todennut, että turha vaiva koko seksi. Miksei muut naiset pidä puoliaan.
Tosi hienoa kuulla! Mä voisin kuvitella, että vanhemmassa sukupolvessa on vielä yleisempää ettei nainen oikein osaa vaatia. Orkun saanti ei myöskään ole aina helppoa ja jos siihen ei anneta aikaa, saattaa moni nainen tyytyä jopa teeskentelemään miehen mieliksi.
Vaikka itse olen tällainen orgasmi-tasa-arvon puolesta puhuja, menee minulla aina uudessa suhteessa aikaa ennen kuin laukean. Kun syntyy luottamusta ja toiseen tutustuu syvemmin, olen vasta henkisesti valmis orkkuihin. Eli en yritä väittää tai neuvoa ketään, että kaiken pitää onnistua täydellisesti ekasta kerrasta lähtien. Yhteinen pyrkimys ja tahtotila pitäisi kuitenkin olla.
Myös yhteisen masturboinnin pitäisi kuulua yhteiseen seksiin. Se vapauttaa päästämään irti kontrollista toisen edessä, opettaa millaisesta kosketuksesta pitää ja ylipäätään tuo valtavasti intiimiyttä suhteeseen. Tekniikka ja mekaaniset asiat ovat osa onnistumista, mutta kuten tuolla edellä joku osuvasti luetteloi, kyllä siihen laukeamiseen vaikuttaa myös epävarmuus itsestä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
naisetMiten niin "kenen kanssa tahansa"?
Aika harvassa uskon, olevan mihen tai naisenkaan, joka noin ajattelee.[/
/
Lähinnä mielessä oli, kun tuota kirjoitin nuo
kaikenlaiset kimppaseksijutut . Arvostan
lähinnä normi parisuhdeseksiä. Siinä jos
nainen on halukas, niin kyllä siitä nauttii
kuulla ja lukea, mutta ei se nyt vaatimus ole .
Luen mielelläni palstan kaikkia naisten
kirjoittelemaa , myös niitä, joissa nainen kertoo
että ei vaan haluta. Minkäs sille voi.
Mä kyllä hieron myös itse klitoristani yhdynnässä, mies saa keskittyä muuhun työstämiseen täysillä. Ja sit samalla suudellaan intohimoisesti aaahhhh...
Seksiä sormilla
Kumppanin tyydyttäminen käsillä voi olla myös seksin pääohjelmanumero, ei vain osa esileikkiä. Tässä jutussa naiset kertovat, kuinka vulvaa kannattaa hyväillä.
Noora Vilen
”Saatan pitää sormetuksesta jopa enemmän kuin perinteisestä yhdynnästä. Saan siitä useita orgasmeja ja ejakuloin aina”, kirjoittaa Heidi.
Kuten kaikki muutkin kädentaidot, myös käsiseksi voi vaatia harjoittelua.
Jos käsiseksin harrastamisen rajoittaa vain esileikkiin ennen yhdyntää, saattaa jättää itsensä ja kumppaninsa vaille kaikkea sitä nautintoa, mitä se voi tarjota. Mitä jos päättäisittekin seuraavalla kerralla käyttää vain sormianne?
Kyl ny o hiukan sekavaa sepostusta.