Paljonko maksaa noin 20hlö rippijuhlien järjestäminen?
Kaikki itse tehden?
Tilaamalla kakut valmiina? Esim. 2 erilaista kakkua. Suolaset itse.
Vieraat pitkämatkalaisia joten suolasta varmaan menee...
+ juomat, servetit yms.
Kommentit (47)
Ostat Lidlistä kaikenlaista keksiä ja herkkua valmiina. Karkkeja, suklaapatukoita ja leivospipareita. Sitten teet ihan vaan, vaikka perus sokerikakkupohjia ja niihin täytteeksi jotain moussea. Koristeeksi sitä moussea ja värikkäitä karkkeja. Myös kaikenlaiset pikkuisiin kuppeihin tehdyt jälkiruuat ovat käteviä.
Pullaa sitten kaupasta ja limsaa, kahvia ja teetä.
Suolaiseksi teet sitten pikku pizzoja, voileipiä ja lisäksi vaikka riisipiirakoita. Myös lautanen missä on eri leikkeleitä ja siinä minisämpylöitä vo olla kätevä.
Tärkeintä on mahdollisimman suuri valikoima. Joku tykkää aina jostain, eikä kenellekään saa jäädä nälkä.
100-150 euroa riittää, kunhan leikkaat valmiit annospalat ja laitat esille nätisti.
Kaljaa ja tupakkaa paljon tarjolle. Sitä se nuoriso haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 500€ catering-hinnoilla laskien, halvemmallakin pääsee.
Ei riitä 500e caterinkiin nykyään.
No ennen riitti 25€/henkilö.
Ei oli ikinä riittänyt, ellei pelkkää pullaa ja leipää tarjoo. Jos siis puhutaan että caterink tuo, tekee ja tarjoo ne ruuat ja astiatki heijän
Aivan varmasti on riittänyt. Olen aika monia juhlia ollut mukana järjestämässä.
Minulla ei ollut mitään rippi- ja synttäri juhlia koskaan. Kerran kuin kysyin sitä niin äitini sanoi että kaikki olivat kesälomilla ja se oli se selitys.. Minä en muista ollenkaan että äitini ja mummoni olisivat muistaneet ollenkaan isästä puhumattakaan. Sisartani kyllä juhlittiin hänen saadessa ajokortin ja auton. Hän sai ihan kaiken ja minä en saanut mitään.
Puolisoni ihmetteli kun en ollut saanut yhtään mitään hänen saadessan jo +50v perintöä. Juoppo ja viisi karaa kolmelle eri miehelle tehnyt sisarus sai ihan kaiken laittaen ihan kaikki menemään kurkusta alas. Tämmöistä luuseria avustivat ihan koko sukuni, etteivät joutuisi häpeämään sitä. Ne tukivat hänen juomistaan eikä tarvinnut ottaa vastuuta omasta elämästään.
Kiitos teille, jotka annoitte asiallisia vastauksia. Saan niistä vähän suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni yli 1000e jaettuna seuraavasti
-juhlijan vaate 380e, kengät 70e
- minun juhlavaatteet 70e
- toisen lapsen juhlavaatteet 50e
- miehen juhlavaatteet oli jo olemassa
- kalat 100e
- täytekakut 70e
- voileipäkakut 70e
- muut lämpimät tarjottavat 70e
- itsetehdyt salaatit 50e
- tarjoiluvälineiden ja astioiden täydentäminen 200e
- kukat juhlapöytään ja pöytiin 50e
- juomat: mehu, kivennäisvesi, kahvi, tee, servetit 50eYllä saat käsitystä siitä mihin raha meni. Ja missä voit säästää.
Itsetehden voi säästää, mutta ongelma saattaa olla aika ja kylmien ruokien säilytys ja lämpimien ruokien lämmittäminen.
Ja vaikka 20 ihmistä kuulostaa pieneltä määrältä pitää keittiössä olla joku ulkopuolinen apuna.
Sikahintainen vaate juhlijalla :O
Juhlahameen hinnassa typo. Hinta 280e.
Joo. Halvemmaksi tulee vaikkapa näyttää juhlaväelle elokuvia kuten Manaaja.