Mies tekee numeron tietämättömyydestäni
Jos en tiedä jotain asiaa tai käsitettä, josta mies puhuu, hän nostaa hirveän metelin ja korostaa, kuinka "olet käsittänyt ihan väärin" tai näyttää ilmeillään ja äänensävyllään, kuinka pitäisi muka tietää joku ihme nippelitieto.
Todella ärsyttävää ja tulee riittämättömyydentunne. Tykkää myös päteä jatkuvasti.
Onko muiden miehillä tätä ärsyttävää ominaisuutta? Mitä olette tehneet, mikä olette saaneet miehen lopettamaan kyseisen käytöksen?
Ennen kuin joku kehottaa eroamaan, lisään, että mies on muuten todella ihana.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Koittakaa nyt vihdoin tajuta, että kusipäisyys ei ole mikään miesten yleinen ominaisuus, vaan se on kusipäiden ominaisuus.
Ei, muilla ei ole tuollaista, koska muut eivät pariudu kusipäiden kanssa.
Esimerkiksi se että miehet luistavat kotitöistä ja lastehoidosta on yleinen ongelma kaikissa länsimaissa. Eli kyllä kusipäisyys on miesten yleinen ominaisuus. Eikä ole millään tavalla naisten syy.
Höpöhöpö. Se, että yksi mies tekee jotain, ei ole toisen miehen syy. Miehet eivät tee mitään yhdessä.
Miten esimerkiksi yksin asuva lapseton mies voi olla syyllinen mainitsemiisi asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Varo! Se voi kasvaa umpeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tuota usein? Ehkä mies haluaisi, että olisitte yleissivistyksellisesti tasavertaisia eikä niin, että toinen on lapsen tasolla?
Mies voisi olla viisaampi ja etsiä sellaisen puolison itselleen, mutta koska hän onkin itse tyhmä täytyy tämän jäädä ap:lle rähjäämään tämän tyhmyydestä tunteakseen itsensä viisaammaksi.
Pietari Suuri sanoi naisista: "Pääasia, että se pysyy kotona, laittaa ruokaa ja pitää lapsista!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies puhuu aina mun päälle kun yritän sanoa jotain. Eikä se kuuntele kun ei sitä mun jutut kiinnosta.
Pidä mykkäkoulua. Mitä sitä puhumaan yhtään mitään, jos ei kerran kiinnosta.
Lyö sä luukkusi kiinni, sanoisi Freeman!
Kysy itseltäsi ap, että pilkkaisitko ja vähättelisitkö sellaista ihmistä, jota rakastat ja arvostat? Esimerkiksi isääsi, äitiäisi tai lastasi, jos hän ei tietäisi jotain sellaista asiaa, minkä sinä tiedät? Niinpä.
Ap, heittäydy seuraavalla kerralla supertyhmäksi ja anna ukon menettää hermonsa sinuun totaalisesti. Sitten kun hän raivostuu sinuun kunnolla, niin kuulet, mitä mieltä hän oikeasti on sinusta.
Varoitan vähän kokemuksesta: miehelläsi voi olla skitsofreenisiä piirteitä.
Voit myös lukea esim Hilkka Ravilon kirjan Kylmät kädet.
Kirja on viihdyttävä, siinä on vähän dekkariakin, mutta tietääkseni kirjailijalla oli omaa kokemusta skitsofreenisesta aviomiehestä.
Toinen kirja on Aila Meriluodon Lauri Viita - legenda jo eläessään.
Itse en onneksi ehtinyt muuta kuin seurustelemaan tällaisen minua jatkuvasti lyttäävän miehen kanssa. Emme siis edes muuttaneet yhteen saati avioituneet. Vasta myöhemmin sain tietää hänen uusiutuneesta skitsofreniastaan, jonka takia hän sittemmin menetti hyvän työpaikan kahdesti ja kaikki ystävänsä. Mitään uutta parisuhdetta hän ei sen koommin pystynyt rakentamaan.
.
En varmaan olisi jaksanut olla hänen kanssaan missään syvemmässä suhteessa, hyvä kun loppui alkuunsa.
Ei kukaan tarvitse mitään lyttäämistä läheiseltään, eikä aviopuoliso pysty / jaksa hoitaa niin sairasta ihmistä. Siihen ei rakkaus riitä.
.
Toivottavasti pystyt lähtemään ja ehkä löydät paremman puolison!
Vierailija kirjoitti:
Varoitan vähän kokemuksesta: miehelläsi voi olla skitsofreenisiä piirteitä.
Voit myös lukea esim Hilkka Ravilon kirjan Kylmät kädet.
Kirja on viihdyttävä, siinä on vähän dekkariakin, mutta tietääkseni kirjailijalla oli omaa kokemusta skitsofreenisesta aviomiehestä.
Toinen kirja on Aila Meriluodon Lauri Viita - legenda jo eläessään.
Itse en onneksi ehtinyt muuta kuin seurustelemaan tällaisen minua jatkuvasti lyttäävän miehen kanssa. Emme siis edes muuttaneet yhteen saati avioituneet. Vasta myöhemmin sain tietää hänen uusiutuneesta skitsofreniastaan, jonka takia hän sittemmin menetti hyvän työpaikan kahdesti ja kaikki ystävänsä. Mitään uutta parisuhdetta hän ei sen koommin pystynyt rakentamaan.
.
En varmaan olisi jaksanut olla hänen kanssaan missään syvemmässä suhteessa, hyvä kun loppui alkuunsa.
Ei kukaan tarvitse mitään lyttäämistä läheiseltään, eikä aviopuoliso pysty / jaksa hoitaa niin sairasta ihmistä. Siihen ei rakkaus riitä.
.
Toivottavasti pystyt lähtemään ja ehkä löydät paremman puolison!
Ap on ottanut vaihtoehdoistaan parhaan.
No eikä ole. Miesselittämisessä on kyse siitä, kun mies tulee pätemään aihealueesta, josta nainen tietää ammattinsa tai muun syyn takia vähintään saman verran. Tässähän ap on täysin tietämätön asioista.