Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee numeron tietämättömyydestäni

Vierailija
06.05.2023 |

Jos en tiedä jotain asiaa tai käsitettä, josta mies puhuu, hän nostaa hirveän metelin ja korostaa, kuinka "olet käsittänyt ihan väärin" tai näyttää ilmeillään ja äänensävyllään, kuinka pitäisi muka tietää joku ihme nippelitieto.
Todella ärsyttävää ja tulee riittämättömyydentunne. Tykkää myös päteä jatkuvasti.

Onko muiden miehillä tätä ärsyttävää ominaisuutta? Mitä olette tehneet, mikä olette saaneet miehen lopettamaan kyseisen käytöksen?
Ennen kuin joku kehottaa eroamaan, lisään, että mies on muuten todella ihana.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi muuttaa toista ihmistä. Jos kerran hän on superihana niin sitten sinun pitää vain elää sen faktan kanssa, että superihanassa miehessäsi on tämä yksi valuvika.

Kyllä ihmiset pystyvät muuttamaan toisiaan aika paljonkin. Siitä ei kyllä ole takeita, mitkä muutokset onnistuvat ja mitkä ei. Minua mieheni esim muutti niin että en jätä enää kenkiäni keskelle lattiaa, kun hän pyysi että en tekisi niin.

Vierailija
22/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se muuten on ihana, niin miksi valitat? Itse en jaksaisi katsella jotain vähättelevää kokovartalomulqqua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko tuota usein? Ehkä mies haluaisi, että olisitte yleissivistyksellisesti tasavertaisia eikä niin, että toinen on lapsen tasolla?

Eli minä siis olen tasolla kun ei tiedä miten esim. junissa kytketään sähköjohdot tms.? Ap

Miten tilanne siis etenee?

Istutteko ruokapöydässä ja yhtäkkiä mies sanoo sinulle, että sanopas Liisa miten junissa kytketään sähköjohdot. Sitten hän katsoo sinuun tiivisti ja odottaa vastausta.

Mitä teet ja mitä sanot? Alatko keksimään siihen jotain vai sanotko, että enpä tiedä? Vai sanotko, että sinua ei kiinnosta edes miten ne kytketään vai pyydätkö häntä selittämään asia?

Entä sen jälkeen, alatko pillittämään, tiuskimaan, pyörittelemään silmiä ja alkaako mies kertomaan asiaa, nauraako vai kettuilemaan?

Vierailija
24/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex nauroi aina ilkeästi jos jotain en tiennyt.

Onneksi muut kumppanit eivät ole tienneet paljon mitään, niin ei ole ollut tuota ongelmaa.

Hienoa! Olet sitten löytänyt vertaisiasi, ja olette samalla tasolla. 

Vierailija
25/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi joku todella outo nippelitieto ja kysy siltä mieheltä sitä ja vääntele naamaa, kun hän ei tiedä sitä. Sitten kysy, että onko kivaa, kun teet noin?

Aina voi yrittää. Mies kuitenkin kuuluu sukupuoleen, jonka osaaminen on nostettu jalustalle. Hänellä on vuosikymmenten aikana kasvatettu itseluottamuksen panssari, jota muut vahvistavat koko ajan. Naiset taas kohtaavat väheksyntää ja kyseenalaistamista koko elämänsä, eli naiset ovat herkempiä arvostelulle.

Vierailija
26/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Koittakaa nyt vihdoin tajuta, että kusipäisyys ei ole mikään miesten yleinen ominaisuus, vaan se on kusipäiden ominaisuus.

Ei, muilla ei ole tuollaista, koska muut eivät pariudu kusipäiden kanssa.

Vierailija
27/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko tuota usein? Ehkä mies haluaisi, että olisitte yleissivistyksellisesti tasavertaisia eikä niin, että toinen on lapsen tasolla?

Eli minä siis olen tasolla kun ei tiedä miten esim. junissa kytketään sähköjohdot tms.? Ap

Teidän suhde ei taida muutenkaan olla mikään kovin kummoinen, mutta olette valinneet toisenne ja ilmeisesti viihdytte hyvin yhdessä.

Ihana paikka tämä av. Joku haluaa neuvoja parantaakseen parisuhdettaan, ja heti joku välinpitämätön ja ilkeä ihminen on paikalla sivaltamassa ja haukkumassa tuntemattomien parisuhteen kelvottomaksi

Vierailija
28/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietääköhän mieskään oikeasti vai luuleeko tietävänsä? Itsellä on muutamasta teknisestä alasta varisn paljon nippelitietoa työni kautta ja yleensä miehet kyllä vaan luulevat tietävänsä. Itse kun en tiedollani tykkää päteä.

Pari vaihtoehtoa: heitä mies hemmettiin, opiskele itse asioita niin että tiedät, pyydä jatkossa miestä selittämään sinulle kaikki (kun hän kaikesta näköjään tietää) tai päde takaisin jolla turhalla nippelillä.

Junien sähköt nyt ei ole mikään tiedon huippu millä kannattaa päteä kenenkään. Ei ehkä ole jokaisen yleissivistystä mutta oppiminen ei vaadi sen kummempaa älykkyyttä.

Vierailija
29/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos se menee aina niin, että mies tietää ja sinä et. Pyydä häntä selittämään, jos et tiedä miten junissa kytketään sähköjohdot. Sitten tiedät.

Taidat olla hieman yksinkertainen? Ap

Vierailija
30/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies puhuu aina mun päälle kun yritän sanoa jotain. Eikä se kuuntele kun ei sitä mun jutut kiinnosta. 

Vierailija
31/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi muuttaa toista ihmistä. Jos kerran hän on superihana niin sitten sinun pitää vain elää sen faktan kanssa, että superihanassa miehessäsi on tämä yksi valuvika.

Parhaassa parisuhteessa nimenomaan kumpikin hioo toista paremmaksi, koska ihmiset muuttuvat vähän koko ajan.

Vierailija
32/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies puhuu aina mun päälle kun yritän sanoa jotain. Eikä se kuuntele kun ei sitä mun jutut kiinnosta. 

Pidä mykkäkoulua. Mitä sitä puhumaan yhtään mitään, jos ei kerran kiinnosta.

Vierailija
33/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies kysyy jostakin junan sähköjen kytkemisestä? Jos minun mies alkaisi kysymään jotain vastaavaa, niin varmaan katsoisin häneen ihmetellen ja sanoisin, että no en tiedä, miksi ihmeessä hän tuollaisia minulta kysyy? Sitten vaihtaisin puheenaihetta.

En osaa edes kuvitella tilannetta. Meillä on mieheni kanssa hyviä pitkiä keskusteluita ja meillä ei ole tapana olla ilkeitä toisillemme millään tavalla.

Vierailija
34/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tilanne siis etenee?

Istutteko ruokapöydässä ja yhtäkkiä mies sanoo sinulle, että sanopas Liisa miten junissa kytketään sähköjohdot. Sitten hän katsoo sinuun tiivisti ja odottaa vastausta.

Mitä teet ja mitä sanot? Alatko keksimään siihen jotain vai sanotko, että enpä tiedä? Vai sanotko, että sinua ei kiinnosta edes miten ne kytketään vai pyydätkö häntä selittämään asia?

Entä sen jälkeen, alatko pillittämään, tiuskimaan, pyörittelemään silmiä ja alkaako mies kertomaan asiaa, nauraako vai kettuilemaan?

Mies puhuu aivan älyttömästi muutenkin ja asiaa tuntuu olevan koko ajan. 3/4 leffasta saattaa mennä siihen, että alkaa kertomaan jotain leffan aiheeseen liittyen ja joudun aina välillä kysymään, että "no miten se asia X sitten toimii?" ja silloin saattaa alkaa taas pätemään ja naurahtaa jos en tiedä.

Nyt olen alkanut sanomaan, että en voi tietää kun ei ole koko asia kiinnostanut, mutta ei ymmärrä silti omaa käytöstään.

Vierailija
35/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Koittakaa nyt vihdoin tajuta, että kusipäisyys ei ole mikään miesten yleinen ominaisuus, vaan se on kusipäiden ominaisuus.

Ei, muilla ei ole tuollaista, koska muut eivät pariudu kusipäiden kanssa.

Esimerkiksi se että miehet luistavat kotitöistä ja lastehoidosta on yleinen ongelma kaikissa länsimaissa. Eli kyllä kusipäisyys on miesten yleinen ominaisuus. Eikä ole millään tavalla naisten syy.

Vierailija
36/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität tehdä saman hänelle, hän luultavasti raivostuu, koska kokee olevansa sinun yläpuolellasi. Kyse on alistamisesta ja henkisestä våkivallasta hänellä. Se että arvostelee muita miehiä samasta on omien huonojen puolien heijastamista/siirtämistä muihin. Se on tyypillistä narsisteille.

Vierailija
37/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä mykkäkoulua. Mitä sitä puhumaan yhtään mitään, jos ei kerran kiinnosta.

Sama juttu.

Vierailija
38/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat elää yhdessä miehen kanssa, joka kyykyttää sinua?

Vierailija
39/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität tehdä saman hänelle, hän luultavasti raivostuu, koska kokee olevansa sinun yläpuolellasi. Kyse on alistamisesta ja henkisestä våkivallasta hänellä. Se että arvostelee muita miehiä samasta on omien huonojen puolien heijastamista/siirtämistä muihin. Se on tyypillistä narsisteille.

Hän ei todellakaan ole narsisti, eikä oma narsistisia piirteitä. On nimenomaan erittäin reilu ja auttavainen ihminen. Tämä päteminen on ainut asia, joka ärsyttää. Ap

Vierailija
40/69 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän suhde ei taida muutenkaan olla mikään kovin kummoinen, mutta olette valinneet toisenne ja ilmeisesti viihdytte hyvin yhdessä.

Ihana paikka tämä av. Joku haluaa neuvoja parantaakseen parisuhdettaan, ja heti joku välinpitämätön ja ilkeä ihminen on paikalla sivaltamassa ja haukkumassa tuntemattomien parisuhteen kelvottomaksi

No jos ap viihtyy suhteessansa, niin hyvä juttu.

Minulle tuollainen mies ei olisi ollut sopiva, sillä en kauan katsoisi ilkeää ja alentavaa miestä. Arvostan itseäni niin paljon, että huolin miehekseni ja lasteni isäksi vain sen parhaimman ja ihanimman ihmisen.

Niin meillä on erilaiset ajatukset ja toiveet, on se hurja juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme