Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on venynyt vatsanahka

Vierailija
06.05.2023 |

Etenkin raskaudesta johtuen, mutta miksi ei muutkin, jolla on kokemusta. Mulla on useampi raskaus takana melko lyhyillä väleillä ja tuo ikävä kyllä näkyy erityisesti vatsanseudulla. Muutama liikakilokin nykyään löytyy. Lopputulos onkin melko ulkoneva, raskausarpinen ja löysäihoinen vatsa eli suoraan sanottuna todella ruman näköinen. Tajusin itsekin, että suorastaan häpeän näyttää esim. miehelleni tuota kohtaa vartalostani. Laihdutus voisi auttaa vatsan ulkonevuuteen, mutta voiko laihdutus tehdä tuosta lopulta vielä hirveämmän? Minusta ainakin vaikuttaisi, että mitä enemmän paino laskee, sitä roikkuvampi ihosta tulee ja jotenkin ryppyisen oloinenkin. Voisiko esim. vatsalihasten treenaaminen auttaa yhtään tuohon pehmeyteen? Vai onko ainut vaihtoehto kirurgilla käynti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laihdutus teki vatsasta siedettävämmän. Nahka on edelleen ruttuinen ja arpien toki, mutta ei niin paha kuin tuo+läskimakkarat. Arpia ja ruttuja on selkeästi häivyttänyt retinolivoide. On selkeästi kimmoisampi iho.

Vierailija
2/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi iho on tosiaan laihtumisen jälkeen entistä ryppyisempi, varsinkin jos on raskausarpia (oma vatsani muistutti raskauden jälkeen haitaria pystysuuntaisten raskausarpien takia). Mutta kyllä se muutamassa vuodessa siitä tasaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on muutama liikakilo?

Noin 5kg.

Vierailija
4/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi auttaa venyneeseen vatsanahkaan. Vie syyttäjälle kaikki haukut siihen liittyen. Syyttäjissä myös nykyajassa paljon FEMiNISTEJÄ.

Vierailija
5/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se venynyt nahka on kivemman näköinen ilman niitä liikarasvoja kyllä. Mun äiti aina sanoi että se nahka on kunniamerkki, osoitus siitä mihin naisen keho pystyy. Siksi mäkin kannan ylpeydellä raskauksien venyttämän nahan.

Vierailija
6/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi iho on tosiaan laihtumisen jälkeen entistä ryppyisempi, varsinkin jos on raskausarpia (oma vatsani muistutti raskauden jälkeen haitaria pystysuuntaisten raskausarpien takia). Mutta kyllä se muutamassa vuodessa siitä tasaantuu.

Ei tasaannu aina. AInakaan mulla, mutta oonkin jo 3-kymppinen.

Vierailija
7/7 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on venynyt vatsanahka koska oon laihduttanut. Haluisin vielä vähän pudottaa painoa mutta tuota ylimäärästä  nahkaa on jo nyt niin paljon että näyttäisin laihempana rumemmalta. Onneksi on enään 5 liikakiloa ettei se ole niin paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän