Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä outo ongelma sinulla on?

Vierailija
06.05.2023 |

Otsikko. Onko sinulla joku sellainen ongelma mikä toistuu, mutta kenelläkään muulla ei tunnu olevan ikinä samaa ongelmaa?

Aloitan: minulla on ollut lapsesta saakka hikkaa jatkuvasti, ihan häiritsevyyteen saakka. Ärsyttävää ja haittaa töissäkin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi että ajokortittomuus olisi outous?  

Vierailija
42/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen sisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosi että ajokortittomuus olisi outous?  

Paranemaan päin koska mm. kaupunkiasuminen jossa auto ei ole enää välttämätön, mutta kyllä sai hävetä maaseudun nuorena kun stressistä tuskaisena vieläpä ajoin sen kortin tietämättä ettei keskittysmis- ja hahmottamisvaikeuteni mahdollista kuitenkaan koskaan turvallista ajamista :(

Vierailija
44/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on hyvin vaikea sietää dokumenttiohjelmien taustamusiikkia. Dokumentit ovat olleet rakas ja aikaavievä harrastus. En tiedä, onko vika minussa vai ovatko äänitehosteet muuttuneet viime vuosina, mutta ongelma on todellinen ja paljon mielenkiintoista jää katsomatta.

Minkähän vuoksi esimerkiksi historiadokumenttien taustalle pitää ängetä rumpujen pauketta, torvisoittoa ja melodiatonta "klassista", kun pahimmillaan ei puhetta kuule sieltä seasta?

Enhän ole yksin tämän pulman kanssa?

Vierailija
45/47 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, enkä kaipaa uusia ystävyys- ja kaverisuhteita. Tästä huolimatta ihmiset yrittävät hartiavoimin ystävystyä kanssani.

Harrastuksissa tapaan mielelläni uusiakin ihmisiä, mutta minulla ei ole pienintäkään halua alkaa kahvittelemaan tai soittelemaan kenenkään kanssa. Tätä ei ymmärretä, vaan koen ihmisten loukkaantuvan, kun ei heidän läheisempi tuttavuutensa "kelpaa".

Samaistun, mutta eipä tuo introverttiyys nyt niin outo ongelma ole 😁 Toki monen ekstrovertin on tosiaan vaikea ymmärtää se, että kaikki eivät jaksa small talkia ja uupuvat liiallisesta sosialisoinnista.

Vierailija
46/47 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan tämä ei ole ongelma, mutta mulle ei kasva ollenkaan kainalokarvoja. 

Vierailija
47/47 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen fimomassasta tehtyjä miniatyyrikarkkeja, kakkuja, leivoksia, juomia tai voileipiä alkaa tehdä mieli oikeita sellaisia. En voi ottaa niitä kotiin, tehdä massasta niitä juuri tai liekö voisi pitää jossain kaapinperällä nukkekotileluna. Se lisää ruokahalua ja mielitekoja. Onko yhtään ihmistä jolla on sama outo ongelma. Myös avaimenperissä tai avainnauhoissa ei käy karkkiaiheet/leivokset tai leluissa. Sen sijaan mainokset eivät tehoa millään tavalla ostohalukkuuteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi