Olen taiteilijamies joka tapailee salaa kaunista mutta varattua perheenäitiä. Pidätkö minua vai naista moraalittomana?
Tutustuttiin yhdessä kulttuuritapahtumassa missä hän oli catering firman pomona. Meni molemminpuoleiseksi ihastumiseksi, niin tässä sitä nyt ollaan. En pysty vastustamaan hänen kauneuttaan, sivistyneisyyttään ja samalla hänen kanssaan on ihana ja helpppoa olla. Ainoa mikä hieman rassaa on tuo että on varattu eikä aio erota. Sovittiin että ollaan sitten salasuhteessa. Enhän minä tässä ketään petä ainakaan kun sinkku olen, niin mielestäni saan nauttia elämästä omalla tavallani.
M29
Kommentit (25)
Sinua kun naiset ei koskaan tee mitään väärää ja jos tekeekin se on jollain tapaa miehen vikaa. Esimerkiksi se nainen menee vieraan miehen sänkyyn ja riisuu itsensä alasti ja harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa on oman kumppanin syy ja vika kun ei huomioinut tarpeeksi. Tämän kuulin vierestä seurattuna viimeksi eilen kun ystäväni jätti pettävän naisen
Et sinä sinkkuna ketään petä niin ei sinua voi pitää moraalittomana, nainen on moraaliton kun pettää kumppaniaan. Sinä et ole vastuussa siittä mitä varattu nainen tekee
Ei ole enää kivaa kun karma iskee valitettavasti.
Aika nöyryyttävää alkaa salapano suhteeseen mutta jos ei muutakaan saa. Pitää ottaa sieltä irti mistä helpoiten lohkee. 🤣