Onhan taas aamu. Että pitikin ryypätä eilen
En helevetti opi ollenkaan. Kahvin juonti ei ollut hyvä idea.
Nyt pitäis sitten matkustaa kotiin linja-autolla. Ei stana!
Kommentit (60)
Ota pari loiventavaa ja jätä se kahvi.
Taas piti. En juo enää ikinä..... paitsi ensi viikonloppuna on ne ja ne bileet.....
Mutta niiden jälkeen en juo kyllä enää ikinä!!!!!!
On mulla vielä kossua, mutta kannattaako senkään juonti? Hirvittää, jos en osaakaan jäädä oikealla pysäkillä autosta ja kamaakin on mukana pari Ikeakassillista tietokoneesta lähtien. Kyllä minä olen tyhmä! 😣
- ap -
Jos sä pystyt tänne kirjottaa niin kyllä sä pysäkinkin tunnistat. Hip hei laukut olalle.
Hupsista. Toivottavasti ei tule housuun. Loiventaville ääni täältäkin, lähtee kivasti päivä käyntiin. Vähän liiankin kivasti jos antaa vain mennä. Parhaillaan itsellä loiventavat menossa ja tässähän alkaa tulla jo kiva pöhinä päälle!
Vierailija kirjoitti:
Jos sä pystyt tänne kirjottaa niin kyllä sä pysäkinkin tunnistat. Hip hei laukut olalle.
Kädet vapisee, mutta pystyn kirjoittamaan kuitenkin.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
On mulla vielä kossua, mutta kannattaako senkään juonti? Hirvittää, jos en osaakaan jäädä oikealla pysäkillä autosta ja kamaakin on mukana pari Ikeakassillista tietokoneesta lähtien. Kyllä minä olen tyhmä! 😣
- ap -
Juonti kannattaa aina, mutta jos tollaset huolettaa, niin ota vaan silleen kevyesti. Ihan vaan seitin ohuet. Ja pullo mukaan matkaan, niin menee matka rattoisasti. Ja muista syödä!
Vierailija kirjoitti:
Hupsista. Toivottavasti ei tule housuun. Loiventaville ääni täältäkin, lähtee kivasti päivä käyntiin. Vähän liiankin kivasti jos antaa vain mennä. Parhaillaan itsellä loiventavat menossa ja tässähän alkaa tulla jo kiva pöhinä päälle!
Antaa mennä, kun on alamäki taas...
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Krapula on myrkytystila.
Ei loiventavia. Lepäät jos et pääse bussiin. Sitten illalla uusi yritys. Tai sitten vaan bussiin, kyllä siitä selviää.
Kannkunen on siitä ikävä tauti, ettei saa edes mitään sympatioita.
"Ylös siitä, laiska läski sika"-huutoja tulee vaan, vaikka pitäisi saada rauhaa ja ehkä pikku haleja.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vertaistuesta.
- ap -
Minä lopetin ryyppäämisen jo kymmenen vuotta sitten. Keskeinen syy oli se, mistä itse kerrot. Kyllästyin krapula-aamuihin.
Kymmeneen vuoteen ei ole ollut yhtään krapulaa. Ei ole ollut niitä ikävä. Ei ole tehnyt mieli ryypätä. Jos jostain syystä tekisi mieli, muistelisin pari minuuttia takavuosien krapuloita. Lakkaisi tekemästä mieli.
Ei oo deekun elämä helppoo. Mut pitää yrittää esittää empaattista kun valittavat itseaiheutettua krapulaansa taas kerran
Siellä se kehossasi oleva alkoholi muuttuu paraikaa asetaldehydiksi (aiheuttaa syöpää btw)
Vierailija kirjoitti:
Tasoittavaa vaan kehiin ja äkkiä. Siitä se lähtee päivä uuteen nousuun!
Mulla ei ole loiventelu ikinä auttanut.
Pikkusen on saattanut saada pahinta siirrettyä, mutta sitten kosto on ollut entistä hirveämpi ja pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin ryyppäämisen jo kymmenen vuotta sitten. Keskeinen syy oli se, mistä itse kerrot. Kyllästyin krapula-aamuihin.
Kymmeneen vuoteen ei ole ollut yhtään krapulaa. Ei ole ollut niitä ikävä. Ei ole tehnyt mieli ryypätä. Jos jostain syystä tekisi mieli, muistelisin pari minuuttia takavuosien krapuloita. Lakkaisi tekemästä mieli.
Amatööri. Krapula lähtee sillä millä se tulikin. Ei oo vaikeeta.
Ai hitto kun alkoi suu napsamaan! Pitäsköhän tänään riipaista.. ihan vielä ei kehtaa aloittaa, mut kylläpä taidan tossa iltapäivän puolella korkin narauttaa..
Vierailija kirjoitti:
Kannkunen on siitä ikävä tauti, ettei saa edes mitään sympatioita.
"Ylös siitä, laiska läski sika"-huutoja tulee vaan, vaikka pitäisi saada rauhaa ja ehkä pikku haleja.
Tuo eilinen ryyppykaveri symppaa. V*tuttaa, kun sille ei tule ollenkaan krapulaa. Tai siis ei harmita, kun se on niin hyvä tyyppi.
- ap -
Tasoittavaa vaan kehiin ja äkkiä. Siitä se lähtee päivä uuteen nousuun!