1 tabletti 3 kertaa päivässä!??? Miten voi ottaa yhden tabletin kolmasti päivässä?? Lääkäriä paikalla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ota kaikki sata kerralla, niin ei tarvitse pohtia noin vaikeita pitkään aikaan. Ehkei koskaan.
Ei saa usuttaa toista moiseen. Parempi on, ettei ota yhtään tablettia ennenkuin pää vähän selkenee.
Jos sen ottaa käteen ja laittaa takaisin purkkiin ja toistaa saman päivän aikana x3 ?
Mun täytyy tunnustaa, että oikeasti mulla on joku aspergerpalikka päässä, joka töksähtää tuohon joka kerta. Siis tiedän mitä tarkoitetaan, mutta jään silti tuijottamaan sitä ohjetta.
Olen myös vaikeuksissa aina jos puhutaan ensi keskiviikosta. Että ensimmäinen vai ensi viikon keskiviikko. Siitä aiheestahan täällä oli pitkä ketjukin joskus.
Siihen ei kannata mennä ollenkaan, paljonko on kaksi kertaa enemmän.
Ehkä minun kannattaisi syödä BlackRock varainhoitoyhtiön musta kivi joka on koostunut oliiviöljystä?
Pillereiden syönti ei ole mikään jalkapallo-ottelun kannatuslaulu
Luontaisen lääkkeen vaikuttavaa ainetta tai energiaa ei saa tuhota kemiallisilla lääkkeillä jos ja kun on hoidettava ihminen vaaraton luontaisilla lääkkeillään
Jossitteluun ei ole varaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap, kysy tuota joltain normaalijärkiseltä.
Eli ei sinulta.
Söin lääkkeeni mutta te ette tule ikinä saamaan selville reseptiäni ilman rikosta
Söin lääkkeeni eikä minulle kuulu selittää sitä että miten lääkkeitä syödään, sen sijaan minulle voidaan opettaa sen että miten lääke syödään... pilleristit ovat varmasti eri mieltä
Sitten käykin vaikeaksi, jos sairastuu vyöruusuun ja määrätään ottamaan 1 tabletti 5 kertaa vuorokaudessa 7 vuorokauden ajan.
Kysy aina apteekista, kun haet lääkkeet. Nuo asiat kuuluu niiden selitettäväksi.
Eli silloin täytyy ottaa aamulla, päivällä ja illalla !
Eli kyllä 3 krt päivässä harhauttaa monia !