Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottomuuden reaktio

Vierailija
05.05.2023 |

Ei juma, pakko kysästä onko tää ihan normaalia. Mun siskon mies kertoi siskolleni pitkästä salasuhteesta. Sisko ei missään nimessä halua erota. Mutta ei sen reaktio musta ihan normaali ole. Se ei raivoa ei ole suuttunut, hankkii kaikki samat harrastukset kuin mieskin jotta saa mahdollisimman paljon yhteistä aikaa. Seksi ollut mun siskon puheiden perusteella kortilla, mutta sekin lähti luistamaan jo viikko tämän salasuhteen paljastumisesta. Mä olisin huutanut ja keuhkonut ja olis saanut mies tumputtaa ainakin seuraavat puoli vuotta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään kommenttia?

Vierailija
2/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen reaktio, mutta ilmeisesti sisko ei halua luopua miehestä. Tai sitten tämä ei ole eka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollasi taitaa olla shokkivaihe päällä. Silloin ei vielä ymmärrä tapahtunutta.

Vierailija
4/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen reaktio, mutta ilmeisesti sisko ei halua luopua miehestä. Tai sitten tämä ei ole eka kerta.

ilmeisesti ei. Ei vaan suostu mulle kertomaan muuta syyt kuin että rakastaa kovasti. Mietin vaan, että kai jossain vaiheessa joku negatiivinen reaktio pitäisi tulla?

Vierailija
5/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun siskosi tykkää olla kynnysmatto?

Vierailija
6/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos romahdus tulee, onneksi olet siinä lähellä.

Vierailija
7/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos romahdus tulee, onneksi olet siinä lähellä.

Tämä on totta. Jotenkin mä olen jo odottanut sitä, sisko on aika epävarma luonteeltaan. Mutta ehkä sen takia yllätyin tuosta reaktiostakin..

Vierailija
8/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viivästyneenä sellanen "paska tuulettimeen-reaktio" voi tulla'?

Vierailija
9/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho! onpa tosiaan yllättävä reaktio.

Vierailija
10/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viivästyneenä sellanen "paska tuulettimeen-reaktio" voi tulla'?

Puolikin vuotta voi mennä. Joku tietty tilanne voi laukaista myöhemminkin, esim. joku asia/kuva/viesti muistuttaa tapahtuneesta. Ihmisen aivoissa on niin vahva se suojamuuri, että tuollaista asiaa ei halua käsittää todeksi, vaan tekee kaikkensa sulkeakseen sen pois. Ongelmiahan siitä väistämättä jossain vaiheessa syntyy, tiedostamattomia ainakin.

Vierailija
11/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkirekatio. Siihen kuuluu juuri tuo rauhallisuus ja ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ihmisessä on mekanismi, joka sisäistää saamansa uutisen pieni pala kerrallaan, Nyt siskosi todennäköisesti roikkuu miehessä, tekee mitä vai miellyttääkseen ja sekin kuuluu asiaan tarrautua kuin kohdata vielä vaikeampaa tunnetta itsessään. 

Voi viedä jopa vuosia ennen kuin siskosi saa kohdattua kaikki tunteensa. On turha kysyä häneltä mitään, sillä hän ei itsekään vielä tiedä mitä ajattelee. Ole vain tukena ja odota. Kyllä se pahin sieltä vielä purkautuu. 

On aina helppo neuvoa ja kommentoida sivusta,koska ei ole itse sen pahimman kakan keskellä.

Vierailija
12/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset reagoi eri tavoin järkyttävään tilanteeseen. Itselleni puolison uskottomuuden paljastuminen oli niin kova isku, että kaikki tuntui vain epätodelliselta ja sitten alkoi ihan jäätävä suorittaminen asioiden selvittämiseksi ja korjaamiseksi. Olisin maksanut mitä vain saadakseni elämämme sellaiseksi kuin se joskus hyvinä aikoina oli ollut. Viha alkoi pulpahdella pintaan sitten jossain vaiheessa ja kaikkien tunteiden läpikäyminen auttoi lopulta pääsemään asian yli.

Vierailija
13/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoisin itse varmaan samoin. Onhan minullakin omat juttuni ollut.

Vierailija
14/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on järkevä ihminen, hienoa! Miehet haluaa luonnostaan useampaa naista ja siskosi ymmärtää tuon. Useimmat naiset ei voi tuota ymmärtää koska eivät käsitä kuinka voi rakastaa jotain mutta silti käydä panemassa jotain muuta. Siskosi on miehellensä ykkönen ja salasuhde on vain huvitusta.

Vierailija
15/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmänaisten pitäisi myös ymmärtää, että miehen sivusuhteet eivät jää siihen kertaan, vaan niitä voi olla kokoajan päällä. Puolisoille tulee näkyviin vain jäävuoren huiput. Vaimot pidetään vaaleanpunaisessa pumpulissa. Vaimot uskovat kaikki sadut, mitä aviopuolisot kertovat. Sinisilmänaisten kohtalo on toimia lattiariepuna, sillä he eivät koskaan edes ymmärrä omaa tilannettaan ja säälittävyyttään, sitä miten heitä pidetään pilkkana ja vedätetään päivästä ja vuodesta toiseen. Rohkeuttahan se vaatii, jos pitäisi avioliitosta lähteä, mutta jokainen tekee kuten tykkää. Toiset miehet on enemmän pettureita kuin toiset. Jos arvostat itseäsi, niin jätät pettäjän. Pettäjä ei ikinä muutu, sanoi tai vakuutti hän mitä tahansa.

Vierailija
16/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen nyt reagoida omalla tavallaan. Mitä enemmän sinä olet hänen korvassaa haukkumassa ja huutamassa "jätä se sika", sen enemmän hän luontaisesti kokee tarpeekseen puolustaa hänelle vielä rakasta ihmistä. Sinun vihasi ei anna tilaa hänen vihalleen. Niin kauan kun itse olet asian suhteen neutraali, niin siskollasi on paljon helpompi itse nähdä niitä negatiivisia puolia kun ei koko ajan tarvitse puolustella miestä.

Tämä on ihan normaalia, että vaikka kumppani olisi tehnyt mitä, niin jos ulkopuolinen häntä haukkuu, monet puolustelevat ja asettuvat väliin.

Vierailija
17/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pettäjä kirjoitti:

Sinisilmänaisten pitäisi myös ymmärtää, että miehen sivusuhteet eivät jää siihen kertaan, vaan niitä voi olla kokoajan päällä. Puolisoille tulee näkyviin vain jäävuoren huiput. Vaimot pidetään vaaleanpunaisessa pumpulissa. Vaimot uskovat kaikki sadut, mitä aviopuolisot kertovat. Sinisilmänaisten kohtalo on toimia lattiariepuna, sillä he eivät koskaan edes ymmärrä omaa tilannettaan ja säälittävyyttään, sitä miten heitä pidetään pilkkana ja vedätetään päivästä ja vuodesta toiseen. Rohkeuttahan se vaatii, jos pitäisi avioliitosta lähteä, mutta jokainen tekee kuten tykkää. Toiset miehet on enemmän pettureita kuin toiset. Jos arvostat itseäsi, niin jätät pettäjän. Pettäjä ei ikinä muutu, sanoi tai vakuutti hän mitä tahansa.

Ah, paikalle saapui ihana naisia haukkuva mies, joka ei oikeasti ole koskaan edes seurustellut. Odottaa vain äitinsä kellarissa että pääsee pelastamaan "sinisilmänaisen"😂

Vierailija
18/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pettäjä kirjoitti:

Lol katkeran naisen tilitystä

Vierailija
19/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuollainen reaktio. En halunnut uskoa asiaa enkä kertoa siitä kenellekään. Uskoin että koko pettäminen oli minun syytäni ja yritin kaikin tavoin korjata suhteen ja olla parempi puoliso. Silmät avautuivat 1,5 vuoden jälkeen kun mies petti uudestaan. Hain avioeroa ja lähdin.

Vierailija
20/25 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tuollainen reaktio. En halunnut uskoa asiaa enkä kertoa siitä kenellekään. Uskoin että koko pettäminen oli minun syytäni ja yritin kaikin tavoin korjata suhteen ja olla parempi puoliso. Silmät avautuivat 1,5 vuoden jälkeen kun mies petti uudestaan. Hain avioeroa ja lähdin.

Tuliko sulle ollenkaan viha vaihetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän