Uskottomuuden reaktio
Ei juma, pakko kysästä onko tää ihan normaalia. Mun siskon mies kertoi siskolleni pitkästä salasuhteesta. Sisko ei missään nimessä halua erota. Mutta ei sen reaktio musta ihan normaali ole. Se ei raivoa ei ole suuttunut, hankkii kaikki samat harrastukset kuin mieskin jotta saa mahdollisimman paljon yhteistä aikaa. Seksi ollut mun siskon puheiden perusteella kortilla, mutta sekin lähti luistamaan jo viikko tämän salasuhteen paljastumisesta. Mä olisin huutanut ja keuhkonut ja olis saanut mies tumputtaa ainakin seuraavat puoli vuotta.
Kommentit (25)
Tolla on ihan nimikin englanniksi, se on pick me dance, ja yleinen reaktio nimenomaan siinä alkusokissa. Itse olen sen saman järkytyksen kokenut, kaikki tuttu ja turvallinen elämässä meni, ja näin vuosien päästä sitä miettii, että miksi ihmeessä yritin vielä oikein pitää siitä ihmisestä kiinni. Huh.
Mä suutuin kyllä heti ja isosti. Syy miksi en eronnut, oli se, että rakastin vielä. En ollut koskaan ajatellut, että se loppuisi näin. Meidän suhde muuttui paljon. Rakastuttiin uudelleen, ollaan molemmat pidetty toisistamme parempaa huolta. Olemme avoimempia toisillemme, kohtaamme toisemme arjen kiireessäkin nyt paremmin. Jouduin kyllä tekemään asian eteen paljon työtä. Tapahtuneen hyväksyminen j siitä eteenpäin pääseminen vei paljon aikaa ja luin paljon kirjoja, joissa opastetaan miten petetyksi tulemisen jälkeen luottamus rakennetaan uudelleen. Se on ollut vaikeaa. Mutta sen arvoista. Saimme uuden vauvankin vielä, vaikkei ollut tarkoitus. Raskaus ja vauvavuosi on lähentänyt meitä paljon ja luottamuksen rakentaminen on ollut helpompaa. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta. Pettäminen tapahtui 2,5 vuotta sitten ja sain sen selville puoli vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pettäjä kirjoitti:
Sinisilmänaisten pitäisi myös ymmärtää, että miehen sivusuhteet eivät jää siihen kertaan, vaan niitä voi olla kokoajan päällä. Puolisoille tulee näkyviin vain jäävuoren huiput. Vaimot pidetään vaaleanpunaisessa pumpulissa. Vaimot uskovat kaikki sadut, mitä aviopuolisot kertovat. Sinisilmänaisten kohtalo on toimia lattiariepuna, sillä he eivät koskaan edes ymmärrä omaa tilannettaan ja säälittävyyttään, sitä miten heitä pidetään pilkkana ja vedätetään päivästä ja vuodesta toiseen. Rohkeuttahan se vaatii, jos pitäisi avioliitosta lähteä, mutta jokainen tekee kuten tykkää. Toiset miehet on enemmän pettureita kuin toiset. Jos arvostat itseäsi, niin jätät pettäjän. Pettäjä ei ikinä muutu, sanoi tai vakuutti hän mitä tahansa.
Ah, paikalle saapui ihana naisia haukkuva mies, joka ei oikeasti ole koskaan edes seurustellut. Odottaa vain äitinsä kellarissa että pääsee pelastamaan "sinisilmänaisen"😂
Väärin meni veikkaukseni. Se makeiten nauraa, kuka viimeksi nauraa.
Seuraan tässä kuule ihan keskiössä, miten petturimies toimii kotiinpäin ja se on juurikin tuota, mitä kirjoitin. Itse olen yli 20 vuotta naimisissa ollut ja edelleen oleva nainen.
Itsekin pettäjä kirjoitti:
Sinisilmänaisten pitäisi myös ymmärtää, että miehen sivusuhteet eivät jää siihen kertaan, vaan niitä voi olla kokoajan päällä. Puolisoille tulee näkyviin vain jäävuoren huiput. Vaimot pidetään vaaleanpunaisessa pumpulissa. Vaimot uskovat kaikki sadut, mitä aviopuolisot kertovat. Sinisilmänaisten kohtalo on toimia lattiariepuna, sillä he eivät koskaan edes ymmärrä omaa tilannettaan ja säälittävyyttään, sitä miten heitä pidetään pilkkana ja vedätetään päivästä ja vuodesta toiseen. Rohkeuttahan se vaatii, jos pitäisi avioliitosta lähteä, mutta jokainen tekee kuten tykkää. Toiset miehet on enemmän pettureita kuin toiset. Jos arvostat itseäsi, niin jätät pettäjän. Pettäjä ei ikinä muutu, sanoi tai vakuutti hän mitä tahansa.
Tämä on niin totta.
Tuli se sen jälkeen kun sain tietää toisesta pettämiskerrasta. Sain siitä vihasta voimia erota.