Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vagina sisältä?

Vierailija
05.05.2023 |

Olen tullut jotenkin epävarmaksi siitä miltä vagina sisältä tuntuu. Minulle on tehty yksi sektioleikkaus vuosia sitten.
Tiedän että ulkopuolelta se tuntuu tiukalta ja hyvä kun yksi sormi menee. Miehet ovat kommentoineet.

Mutta sisältä seinät tuntuvat olevan kauempana. Esim jos etsin ohjeen mukaan g pistettä, sormeni ei yletä sinne.
Olen harjoitellut lantionpohjan lihaksia kuulilla. Mutta haluaisin tietää miltä se yleensä tuntuu? Laajeneeko se suuaukon jälkeen?

Kaikki olemme tietysti yksilöllisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ihan tulla sovittamaan, jotta osaisin vastata.

Vierailija
2/5 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus, että laajenee suuaukon jälkeen, mutta jonkinlainen puristus säilyy myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne naisen oma nyrkki mahtuu.

Vierailija
4/5 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen-neljän sentin matkalta kudos limakalvon alla on enemmän sidekudosta sisältävää faskiaa, siitä eteenpäin enemmän joustavaa sileää lihaskudosta. Faskian alueelta on tiukempi siis.

Aikuisen naisen vaginaan kyllä yleensä mahtuu aikuisen miehen penis, että siinä mielessä olet kyllä ihan harvinaisen tiukka, jos vaan sormi mahtuu. Onneksi kuitenkin lapsen isäksi ilmeisesti joku sopivan sirosti varusteltu yksilö löytyi.

Vierailija
5/5 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen-neljän sentin matkalta kudos limakalvon alla on enemmän sidekudosta sisältävää faskiaa, siitä eteenpäin enemmän joustavaa sileää lihaskudosta. Faskian alueelta on tiukempi siis.

Aikuisen naisen vaginaan kyllä yleensä mahtuu aikuisen miehen penis, että siinä mielessä olet kyllä ihan harvinaisen tiukka, jos vaan sormi mahtuu. Onneksi kuitenkin lapsen isäksi ilmeisesti joku sopivan sirosti varusteltu yksilö löytyi.

Olin juuri uuden miehen kanssa.

Hän oli sitä mieltä että tarvitsen liukastetta, muuten sattuu. Sanoin ettei ole siitä kyse.

Ei kyllä lapsen isällä on suht iso, naiset ovat hyvin mukautuvaisia.

Ehkä olen hyvä sellaisena kuin olen 😊

Ap