Mitä pientä kuoreen mahtuvaa lahjaa naiselle?
Ei painavaa vaan tyyliin villasukat tai suklaakevy. Vinkkaa jotain!
Kommentit (78)
Varmista ensin, että hän haluaa sinulta postia.
Jonkin kauniin kukan siemenpussi. Jos on innostunut ruuanlaitosta, yrttien siemenetkin voi olla hyvä juttu tai esim chilin siemenet.
Naiselle, mutta millä mielellä? Tyyliin sukulaiselle vai tapailunaiselle? No, esimerkiksi lahjakortti, itse tehty runo, konserttiliput (jos uskaltaa postissa laittaa), teetetty valokuva jne.
Mikä tahansa sellainen kuoreen mahtuva asia että lähetyksen katoaminen ei harmita yhtään.
Minitaulu, miniatyyrituotteet, minikirja tai minivihko. CD-levy jos pehmuke tai pahvit suojana. Kaupungin kartta, on myös historiallisia karttoja. Verkkokauppoja selaamalla tai kivijalkaliikkeitä, voi löytää jotain, ellei itse valmista. Sormus.
Vierailija kirjoitti:
Minitaulu, miniatyyrituotteet, minikirja tai minivihko. CD-levy jos pehmuke tai pahvit suojana. Kaupungin kartta, on myös historiallisia karttoja. Verkkokauppoja selaamalla tai kivijalkaliikkeitä, voi löytää jotain, ellei itse valmista. Sormus.
Korkeintaan suklaamunasta saatu, ei yhtään arvokkaampaa.
Muistikortti jossa video missä runk.aat.
80-luku aiheena, nykyaika tai jokin Teema, sen mukaan pieniä juttuja kuoreen. Mistä hän pitää.
Sellainen pieni klitoriskiihotin, esim. miniperhonen.
Kuka nainen on sinulle? Riippuu täysin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä äidille.
Siis lahja on menossa äidille?
Liput johonkin esitykseen esim. teatteriin, musikaaliin, kesäteatteriin, oopperaan, stand up:iin tai mistä ikinä tykkääkin.
Mä en anna naiselle lahjoja!