Suositelkaa pääkaupunkiseudun kirppistä jossa täyden kokonaispalvelun myyntimahdollisuus
Edessä muutto kauemmas muutaman sadan km päähän, pienempään asuntoon lähemmäksi sairasta lähisukulaista, joten tarve päästä ylimääräisestä tavarasta eroon.
Laadukkaita ja uudenveroisia naisten ja teinityttären merkkivaatteita, asusteita, myös sisustusesineitä. Muutamia miesten merkkivaatteita.
En ole kiertänyt kirppiksiä, enkä ole myynyt mitään aiemmin täällä päin Suomea eli pääkaupunkiseudulla, joten siksi itselläni ei ole kokemusta mistään joten olen hieman pihalla nyt enkä tiedä hinnoittelun tasosta mitä kannattaa pyytää, ja lukemani tuntuu hankalalta kun pitäisi itse laittaa lippua ja lappua, hälyttimiä ja käydä järjestelmässä sitä paikkaa, mitä en työni takia kerkeä tekemään.
Olen kuullut tuollaisista täyden tai kokonaispalvelujen vaihtoehdosta, joten siksi se kuulostaisi hyvältä. Nettihuutokaupat ja muut eivät kiinnosta, sillä en ehdi koska muuttoon on enää aikaa puolitoista kk!
Yritin googletella mutta haluaisin kokemuksia teiltä että mikä kannattaisi. Suosituksia?
Kommentit (6)
minua kiinnostaisi myös tämä, että missä kannattaisi myydä ja myös ostaa ?
Huomasitteko muuten ettei Zalandon kierrätyspalvelu ole enää saatavilla Suomessa?
Joskus Bella-kirppiksellä Vantalla oli tämä palvelu. Kirppis loppui, mutta avaavat uudelleen nyt keväällä Vallilaan. Olisikohan siellä edelleen?
Tuonnekin oli jonoa todella paljon ja itseltä jäi sen vuoksi.
Onko niin että kirppiksiltä varastetaan niin paljon kamaa nykyään että siksi porukka haluaa ottaa noi kokonaispalvelut joissa kirppis vastaa hälyttimien laitosta?
Mitä kautta kannattaa myydä ellei halua myydä ja postitella tuotteita huutonetin tai facebookin kautta?
En omista tiliä kummassakaan.
Duunikaveri kertoi eilen että jollain kirpparilla, en muista oliko Espoo vai Vantaa, olisi ollut tollasen täyspalvelun jonot joulu-tammikuulle asti! 😲
Siis mitä.......?!?
Eiks täällä saa enää kierrätettyä laatuvaatteita vaikka toitotetaan kierrätyksestä, ja sit sekin maksaa maltaita kun myy?
Sanoi että pitäiskö vaan heivata kaikki siistit brändikuteet parvekkeelta kadulle jotta pääsis eroon!