Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan juoruiluun kyllästynyt

Vierailija
05.05.2023 |

Sain eilen tietää, että minusta on joku työkaveri juorunnut, että olen raskaana. En ole raskaana enkä mitään tuommoista ole antanut ilmi. Olen todella raivoissani. Meitä melkein 70 työntekijää ja eräs henkilö kysyi suoraan olenko raskaana. Ei suostunut kertomaan kuka tuon on laittanut alulle. En saa varmaan koskaan tietää kuka on keksinyt tuon. Olen shokissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruilu on aina sallittua. Toisista saa keksiä mitä tahansa eikä siitä saa suuttua 🌼

Kaksi käsittämättömintä juorua mitä minusta on liikkunut työpaikkala:

- minulla oli kuulemma Hodkinin tauti. Ahaa! Itse en ollut kyllä moisesta tietoinen, ennenkuin eräs työkaveri tuli siitä minulle osaaottavana ja pahoitellen kommentoimaan toivotellen jaksamisia ja että oli mukavaa työskennellä kanssani. Siltä varalta etten tästä selviä eikä enää nähdä. Selvä. Okei.

Toinen keissi:

- työkaveri aloittaa:"myö ollaan tyttöjen kanssa mietitty, et miten siekii viitsit tehä näitä hommia, ku siun ei tarvis? Minä: "miten niin"

Työkaveri:: No ku siul on sitä mettää omistukses."

Minä:"Hä????Ei tosiaankaan ole, mitä tämmönen on lähteny liikkeelle."

Työkaveri:"No X ol nähnt lehes et siun nimel on metsää ja et siun asiainhoitajas... ( en muista loppua että mitä se siinä sitten sössötti).

Mutta tällaista paskaa ja puutaheinää tultiin yhessä tietyssä työpaikassa pokkana kertomaan mulle itselleni uutisina. Paikka: hoitoala ja osaston kanslia.

Vierailija
22/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoit mitään? Olisit vaan hymyillyt merkitsevästi? Siinä olisi jollekkin kyttäämistä moneksi kuukaudeksi että milloin alkaa raskaus näkyä.

Ei tuollaisiin kannata reagoida mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vaan laittanu lisää vettä myllyyn ja alkanu puhua jo äitiyslomalle jäämisestä. Ottaisin tuon kohteliaisuutena, vain kiinnostavista ihmisistä juoruillaan.

Vierailija
24/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruilu on aina sallittua. Toisista saa keksiä mitä tahansa eikä siitä saa suuttua 🌼

Kaksi käsittämättömintä juorua mitä minusta on liikkunut työpaikkala:

- minulla oli kuulemma Hodkinin tauti. Ahaa! Itse en ollut kyllä moisesta tietoinen, ennenkuin eräs työkaveri tuli siitä minulle osaaottavana ja pahoitellen kommentoimaan toivotellen jaksamisia ja että oli mukavaa työskennellä kanssani. Siltä varalta etten tästä selviä eikä enää nähdä. Selvä. Okei.

Toinen keissi:

- työkaveri aloittaa:"myö ollaan tyttöjen kanssa mietitty, et miten siekii viitsit tehä näitä hommia, ku siun ei tarvis? Minä: "miten niin"

Työkaveri:: No ku siul on sitä mettää omistukses."

Minä:"Hä????Ei tosiaankaan ole, mitä tämmönen on lähteny liikkeelle."

Työkaveri:"No X ol nähnt lehes et siun nimel on metsää ja et siun asiainhoitajas... ( en muista loppua että mitä se siinä sitten sössötti).

Mutta tällaista paskaa ja puutaheinää tultiin yhessä tietyssä työpaikassa pokkana kertomaan mulle itselleni uutisina. Paikka: hoitoala ja osaston kanslia.

Eihän tässäkään mitää pahansuopuutta ole. Yksinkertaisten ihmisten oletuksia vain.

Ihan typeristä oletuksista ja luuloista nämä lähtee liikkeelle ja on helppo korjata. Ilkeys on sitten ihan toista.

Vierailija
25/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa sinulla on ollut kismaa? Olet ilmeisesti määräaikainen kun tuollaisesta juorusta nähdään hyötyä.

Vierailija
26/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että työtön mies voi joutua noiden juorujen kohteeksi.

Vierailija
27/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä että työtön mies voi joutua noiden juorujen kohteeksi.

Lol. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi