Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb

Vierailija
05.05.2023 |

Mistä/miten olette löytäneet fuckbuddyn? Tekis mieli seksiä, mutta en haluaisi lähteä baareista metsästämään ja mielessä olisi pitempiaikainen suhde. Seurustelu ei kiinnosta, mutta ystävyys ja seksi kylläkin. Pelkään tauteja, joten mieluiten harrastaisin seksiä vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan ja samaa toivoisin häneltäkin. Toki molemmilla olisi vapaus tutustua ihmisiin tahoillaan, mutta jos tulee seksi muiden kanssa kuvioihin mukaan, sitten suhde päättyisi, ihan siitä syystä, etten halua saada seksitauteja. Vai onko ihan turha edes haaveilla tämän ikäisenä sellaisesta? N50

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit avoimessa suhteessa olevan miehen jolle riittää yksi kumppani puolison lisäksi. Tosin jos tässä suhteessa nainenkin käy vieraissa niin saattaaham se tauti sieltäkin kautta tulla. Mistäpäin etsit? M41

Vierailija
2/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan turha haaveilla, olethan Nainen mitä parhaimmassa iässä ;)

Kyllä kaltaisesi Nainen olisi aikasmoinen aarre löytää...

49-vuotias mies Tampereelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo 61v ollut jo vuosia sakset ristissä. Muuten suhde kyllä toimii, enkä sitä haluaisi rikkoa. Kelpaisiko tämmöinen mies sinulle fb kumppaniksi.

M54

Vierailija
4/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt kaikki seurani netin eri palveluista. Ja mielestäni se on aivan käsittämättömän helppoa. Toki täytyy opetella tunnistamaan tiettyjä merkkejä ja olla todellakin myös kova luonteinen, ettei lähde ensimmäisen mukaan tai kehitä tunteita . Pääosin seksitreffailu ei kai sovi naisille. Nainen kehittää aina liikaa tunteita asiassa. Minullakin on käynyt niin pari kertaa, mutta tässä on toiminut parhaiten hankkimalla vielä toinen fb. Sitten on saattanutkin käydä niin, että toinen onkin parempi ja tunteet toista kohti haalenee. Tuota uskollisuutta voi olla haastava pyytää. Se kun saattaa ahdistaa toista. Itselläni on toiminut parhaiten avoimuus, jokainen saa tehdä mitä haluaa muiden kanssa. Usein myös kysynkin, oletko saanut milloin viimeksi. En osaa olla mustasukkainen. N45

Vierailija
5/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen löytänyt kaikki seurani netin eri palveluista. Ja mielestäni se on aivan käsittämättömän helppoa. Toki täytyy opetella tunnistamaan tiettyjä merkkejä ja olla todellakin myös kova luonteinen, ettei lähde ensimmäisen mukaan tai kehitä tunteita . Pääosin seksitreffailu ei kai sovi naisille. Nainen kehittää aina liikaa tunteita asiassa. Minullakin on käynyt niin pari kertaa, mutta tässä on toiminut parhaiten hankkimalla vielä toinen fb. Sitten on saattanutkin käydä niin, että toinen onkin parempi ja tunteet toista kohti haalenee. Tuota uskollisuutta voi olla haastava pyytää. Se kun saattaa ahdistaa toista. Itselläni on toiminut parhaiten avoimuus, jokainen saa tehdä mitä haluaa muiden kanssa. Usein myös kysynkin, oletko saanut milloin viimeksi. En osaa olla mustasukkainen. N45

Kyse ei ole mustasukkaisuudesta vaan tautiriskin minimoimisesta. Pelkästään järkisyistä haluaisin "uskollisuutta", siihen asti kunnes mies esim. löytäisi jonkun toisen.

Vierailija
6/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaimo 61v ollut jo vuosia sakset ristissä. Muuten suhde kyllä toimii, enkä sitä haluaisi rikkoa. Kelpaisiko tämmöinen mies sinulle fb kumppaniksi.

M54

En myöskään ala toiseksi naiseksi, koska moraalini ei salli kenenkään selän takana vertaamista. Ap

Vierailija
7/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

En myöskään ala toiseksi naiseksi, koska moraalini ei salli kenenkään selän takana vertaamista. Ap

Vehtaamista, ei vertaamista!

Vierailija
8/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen löytänyt kaikki seurani netin eri palveluista. Ja mielestäni se on aivan käsittämättömän helppoa.

Joo kyllä "pelkkää seksiä" etsivällä naisella on palstalla kuin palstalla tilaa valikoida.

Profiili vaatii vähän työstöä että äijät ymmärtävät mitä haetaan mutta suurin osa dickpickeilijöistä karsiutuu pois.

Vierailija kirjoitti:

Toki täytyy opetella tunnistamaan tiettyjä merkkejä ja olla todellakin myös kova luonteinen, ettei lähde ensimmäisen mukaan tai kehitä tunteita . Pääosin seksitreffailu ei kai sovi naisille. Nainen kehittää aina liikaa tunteita asiassa.

Jokainen varmaan tietää itse sopiiko. Siihen vaitteesi naisista (jonka totuutta epäilen) ei vaikuta.

Minusta hyvä sopimus on että paljaalla pannaan vain minun kanssa. Eihän sitä voi valvoa, mutta luottamukseen perustuu panokaveruuskin.

Vierailija
9/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan sulla aika haastava löytää näillä tiedoilla seuraa. Eihän tautiriskiä ole, kun käytät kondomia suuseksissä ja yhdynnässä ja jätät suutelun pois.

Mietitään että onnistut löytämään sinkun, jonka kanssa kaikki matchaa. Hänellä on ennestään seksisuhde. Määräät siis hänet lopettamaan ja käymään ensin testeissä. Vasta sitten hän pääsee testaamaan seksiä kanssasi.

Sitten se mitä varmaan eniten etsit. Sinkku, jolla ei ole seksisuhdetta, jonka kanssa matchaa ja joka käy seksitautitesteissä ja sitten aloitatte tasokkaan seksisuhteen. No 50 v ikäluokassa, hmmm...Taidat saada lottovoiton ennemmin

Vierailija
10/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee olemaan sulla aika haastava löytää näillä tiedoilla seuraa. Eihän tautiriskiä ole, kun käytät kondomia suuseksissä ja yhdynnässä ja jätät suutelun pois.

Mietitään että onnistut löytämään sinkun, jonka kanssa kaikki matchaa. Hänellä on ennestään seksisuhde. Määräät siis hänet lopettamaan ja käymään ensin testeissä. Vasta sitten hän pääsee testaamaan seksiä kanssasi.

Sitten se mitä varmaan eniten etsit. Sinkku, jolla ei ole seksisuhdetta, jonka kanssa matchaa ja joka käy seksitautitesteissä ja sitten aloitatte tasokkaan seksisuhteen. No 50 v ikäluokassa, hmmm...Taidat saada lottovoiton ennemmin

Näin on. Turhan kovat vaatimukset. Ei mies, jolla on mahdollisuus useaan seksisuhteeseen, halua lukittua vain yhteen. Ja mies, jolla tätä mahdollisuutta ei ole, luultavasti ei kelpaa fb-suhdetta etsivälle naiselle.

Suuseksiin ei kondomi sovi, ihan turhaa ja naurettavaa touhua kumin kanssa.

Vierailija
11/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksikaverin löytyminen oli henkilökohtaisella tasolla yllättävä ja epätodennäköinen sattuma. Olin tuolloin reilu 20 vuotta sitten kolmekymppinen perheellinen mies. Parisuhdetta elettynä 9 vuotta, 2 alakouluikäistä lasta. Avioliitossamme oli tuolloin tunne- ja seksielämän ongelmia, mutta mitään vakavampia ero- tai irtosuhdeaikeita ei ollut ilmassa. En harrastanut baareissa käymistä, en ole ollut siitä koskaan järin kiinnostunut.

Eräänä iltana menin kuitenkin kuuntelemaan itselleni tärkeää ja kiinnostavaa musiikkiesitystä paikalliseen yökerhoon. Tarkoitus oli vain kuunnella esitykset ja palata kotiin. Vaan toisin kävi, elämäni muuttui kerta heitolla. Kaunis tumma nainen tuli luokseni, katsoi minua silmiin ja pyysi tanssimaan. Ajattelin tietysti ensin jotain yhden illan vamppausta, mutta ei se sitä ollut, vaan meillä loksahtivat kaikki palaset yhteen. Heti tunsimme voimakasta molemminpuolista psyykkistä ja fyysistä vetoa toisiimme.

Tapaamisen seurauksena syntyi lähes 20 vuotta kestänyt kiihkeä ja estoton seksisuhde. Nainen on minua useita vuosia vanhempi, ja hänen aloitteestaan fyysisiin syihin vedoten lopetimme suhteen seksuaalisen puolen. Ystäviä olemme edelleen.

Halusin tällä kertoa erityisesti sen, että upea fb-suhde ei välttämättä löydy tietoisesti etsimällä ihmisiä tulvillaan olevilta foorumeilta, vaan onnellisen sattuman kautta sellaisena kerran elämässä -kokemuksena.

Vierailija
12/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mustasukkaisuudesta vaan tautiriskin minimoimisesta. Pelkästään järkisyistä haluaisin "uskollisuutta", siihen asti kunnes mies esim. löytäisi jonkun toisen.

Olet ikinä kuullut käytettävän kortsua ?

Vierailija
13/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinderistä panomiehiä löytyy joka lähtöön. Neiti on hyvä vaan ja käy valitsemassa.

Vierailija
14/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tinderistä panomiehiä löytyy joka lähtöön. Neiti on hyvä vaan ja käy valitsemassa.

Mutta ongelmaksi muodostunee se, että sellaista miestä sieltä ei helpolla löydy, joka saisi ulkonäkönsä puolesta tykkäyksen naiselta ja joka lisäksi suostuisi seksisuhteeseen yksinoikeudella.

Vierailija
15/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan järkevä nainen ala fb-suhteeseen. Jos seksi on hyvää, saat orgasmeja ja niiden aiheuttamat oksitosiiniryöpyt saavat sut rakastumaan, todennäköisesti yksipuolisesti.

Jos seksi on huonoa, niin mitä järkeä sellaisessa fb suhteessa on?

Kun panettaa, kannattaa vaan ottaa yhdenillan mies ja pitää kiinni periaatteesta että vain kerran kutakin.

Vierailija
16/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei kelpaa, on naisen parempi mennä nunna luostariin.

Vierailija
17/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan järkevä nainen ala fb-suhteeseen. Jos seksi on hyvää, saat orgasmeja ja niiden aiheuttamat oksitosiiniryöpyt saavat sut rakastumaan, todennäköisesti yksipuolisesti.

Jos seksi on huonoa, niin mitä järkeä sellaisessa fb suhteessa on?

Kun panettaa, kannattaa vaan ottaa yhdenillan mies ja pitää kiinni periaatteesta että vain kerran kutakin.

Ai sellasiako ne naiset onkin

Vierailija
18/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIMBEER, eiku TINDEER!

Vierailija
19/22 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ikinä kuullut käytettävän kortsua ?

Kyllä, mutta en pidä siitä,varsinkaan suuseksissä.

Vierailija
20/22 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksikaverin löytyminen oli henkilökohtaisella tasolla yllättävä ja epätodennäköinen sattuma. Olin tuolloin reilu 20 vuotta sitten kolmekymppinen perheellinen mies. Parisuhdetta elettynä 9 vuotta, 2 alakouluikäistä lasta. Avioliitossamme oli tuolloin tunne- ja seksielämän ongelmia, mutta mitään vakavampia ero- tai irtosuhdeaikeita ei ollut ilmassa. En harrastanut baareissa käymistä, en ole ollut siitä koskaan järin kiinnostunut.

Eräänä iltana menin kuitenkin kuuntelemaan itselleni tärkeää ja kiinnostavaa musiikkiesitystä paikalliseen yökerhoon. Tarkoitus oli vain kuunnella esitykset ja palata kotiin. Vaan toisin kävi, elämäni muuttui kerta heitolla. Kaunis tumma nainen tuli luokseni, katsoi minua silmiin ja pyysi tanssimaan. Ajattelin tietysti ensin jotain yhden illan vamppausta, mutta ei se sitä ollut, vaan meillä loksahtivat kaikki palaset yhteen. Heti tunsimme voimakasta molemminpuolista psyykkistä ja fyysistä vetoa toisiimme.

Tapaamisen seurauksena syntyi lähes 20 vuotta kestänyt kiihkeä ja estoton seksisuhde. Nainen on minua useita vuosia vanhempi, ja hänen aloitteestaan fyysisiin syihin vedoten lopetimme suhteen seksuaalisen puolen. Ystäviä olemme edelleen.

Halusin tällä kertoa erityisesti sen, että upea fb-suhde ei välttämättä löydy tietoisesti etsimällä ihmisiä tulvillaan olevilta foorumeilta, vaan onnellisen sattuman kautta sellaisena kerran elämässä -kokemuksena.

Saanko kysyä, mitä nämä fyysiset syyt olivat, joiden takia seksuaalinen puoli loppui? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä