Ystävän uusi mies on öykkäri...
Ystävä pariutui uudelleen, erosta oli jo aikaa. Olemme nyt "saaneet" tutustua tähän uuteen mieheen ja selvinpäin menettelee vielä. Mutta pienikin alkoholimäärä paljastaa kokoomuslaisen öykkärin, joka leveilee rahoillaan. Asenne on siis todella vastenmielinen ja illanviettoihin ei tee mieli osallistua enää. Ystäväni on itse ihan toista maata, hyvin käytännönläheinen ja vaatimaton. Suhde vaikuttaa kuitenkin vakavalta, joten ei kai auta muuta kuin kestää? Kyse ei ole ihan nuorista enää.
Kommentit (27)
Jos se on vain puhumisen tasolla itsestään rehvastelua niin ota ihan huumorilla eikä muihin kohdistuvaa ilkeilyä. Pahempiakin suhteita on nähty.
Minun ystäväni löysi täysin päästään sairaan miehen joka haukkui suoraan ulkonäköni karmeaksi ja kaikki muutkin jotka halusi häätää ystäväni elämästä. Ystäväni on täysin sen miehen huumassa niin ettei edes puolustanut ystäviään. Antoi miehen pilata kaikki suhteensa. Sitten kun se suhde loppui niin meidän ystävyys suhde eikä muutkaan palautuneet koskaan enää ennalleen vaikka hän yritti. Luottamus oli menetetty.
On olemassa ääliöitä ja jos joku haluaa pariutua ääliön kanssa, niin ei sille mitään mahda. Itse olen ainakin sellainen ihminen, etten jaksa kauaa kuunnella mitään törkyjä ja muiden vähättelyjä, kun päätän avata myös sanallisen arkkuni. Riita/väittely siitä yleensä tulee.
miksi se on niin hirveää, jos joku on onnellinen rahoistaan ja sitä kuuluttaa muille. Olkaa iloisia siitä, että joku on onnellinen - ei se teiltä ole pois. Sitten näette mitä mukavia muutoksia oma asenteen muutos saa aikaan
Vierailija kirjoitti:
miksi se on niin hirveää, jos joku on onnellinen rahoistaan ja sitä kuuluttaa muille. Olkaa iloisia siitä, että joku on onnellinen - ei se teiltä ole pois. Sitten näette mitä mukavia muutoksia oma asenteen muutos saa aikaan
No, täytynee sanoa, että yleensä tuollaisella ihmisellä ei ole rahaa, vaan elää velaksi.
Olet nyt ilmeisesti vihainen, koska kaverisi mies tarjosi anteliaisuuttaan päivällisesi? Vai mistä me puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt ilmeisesti vihainen, koska kaverisi mies tarjosi anteliaisuuttaan päivällisesi? Vai mistä me puhutaan?
Älä jaksa.
Totta turiset.