Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän uusi mies on öykkäri...

Vierailija
05.05.2023 |

Ystävä pariutui uudelleen, erosta oli jo aikaa. Olemme nyt "saaneet" tutustua tähän uuteen mieheen ja selvinpäin menettelee vielä. Mutta pienikin alkoholimäärä paljastaa kokoomuslaisen öykkärin, joka leveilee rahoillaan. Asenne on siis todella vastenmielinen ja illanviettoihin ei tee mieli osallistua enää. Ystäväni on itse ihan toista maata, hyvin käytännönläheinen ja vaatimaton. Suhde vaikuttaa kuitenkin vakavalta, joten ei kai auta muuta kuin kestää? Kyse ei ole ihan nuorista enää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit. 

Vierailija
2/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihmistyyppi on varsin vastenmielinen. Itse en siedä yhtään näitä keskenkasvuisia pentuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemalla siitä selviää. 

Vierailija
4/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjän puutteellisuuden piikkiin. 

Vierailija
5/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noille oikein mitään voi. On kyllä todella vastenmielinen ihmistyyppi.

Vierailija
6/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ihmistyyppi on varsin vastenmielinen. Itse en siedä yhtään näitä keskenkasvuisia pentuja.

Keskiverto kirjoittelija täällä ei siedä yhtään mitään. Mammat on jäätäviä vihaajia. =D

Vierailija
7/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exit jamppa.

Vierailija
8/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Tapasin kaverini suuren ihastuksen nyt ekaa kertaa ja käteen jäi vain äimistys, että mitä se siinä ääliössä näkee. Elämänhallinta ja käytöstavat aivan täysi kysymysmerkki. Toivottavasti näet kaveriasi myös kahden kesken.

Vierailija
9/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto kirjoittelija täällä ei siedä yhtään mitään. Mammat on jäätäviä vihaajia. =D

No eikö sinusta tuollainen lapsellinen rehvastelu kerro henkisestä kypsymättömyydestä ja sisäisestä tyhjyydestä, jota yritetään täyttää materialla?

- jäätävä vihaajamamma-

Vierailija
10/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Tapasin kaverini suuren ihastuksen nyt ekaa kertaa ja käteen jäi vain äimistys, että mitä se siinä ääliössä näkee. Elämänhallinta ja käytöstavat aivan täysi kysymysmerkki. Toivottavasti näet kaveriasi myös kahden kesken.

Ihminen on ihan erilainen kun sen kanssa on kahden kuin se minkä hän antaa itsestään ulos muiden seurassa kun hakee sitä omaa paikkaansa laumassa. Yleensä hän peilaa muun porukan käytöstä. 

Vierailija
11/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on ihan erilainen kun sen kanssa on kahden kuin se minkä hän antaa itsestään ulos muiden seurassa kun hakee sitä omaa paikkaansa laumassa. Yleensä hän peilaa muun porukan käytöstä. 

Jos muut ryhmässä eivät hauku toisiaan ja valita, niin ryhmää on turha syyttää yhden idiootin käytöksestä. En myöskään jaksa ihmisiä jotka jaksavat leikkiä apinamaisia hierarkialeikkejä. Tasa-arvo on rentouttava asia ihmissuhteissa.

Vierailija
12/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö sinusta tuollainen lapsellinen rehvastelu kerro henkisestä kypsymättömyydestä ja sisäisestä tyhjyydestä, jota yritetään täyttää materialla?

- jäätävä vihaajamamma-

Olen eri, mutta entä sitten, että joku rehvastelee? Kuka meistä nyt täydellinen olisi.

Minua ei haittaa rehvastelijat. enkä muutenkaan vedä hernettä nenään usein.

Ja mitä ap:n ystävään tulee, niin ei rehvastelu poista kykyä rakastaa.

Vierailija
13/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- jäätävä vihaajamamma-

Olen eri, mutta entä sitten, että joku rehvastelee? Kuka meistä nyt täydellinen olisi.

Sitä sitten, että rehvastelu ja oman paremmuuden alleviivaaminen on muille ihmisille raskasta ja tympeää.

Vierailija
14/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- jäätävä vihaajamamma-

Sitä sitten, että rehvastelu ja oman paremmuuden alleviivaaminen on muille ihmisille raskasta ja tympeää.

Ei muiden juttuja kannata ottaa vakavasti. Eri asia, jos sellaisen kanssa joutuu elämään.

Vierailija
15/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ongelmia lähinnä oman itsesi kanssa. Jos jollakulla on mielestäsi liikaa rahaa ja on sitä valmis käyttämään, niin so what. Anna käyttää ja jos jutut eivät miellytä, niin aina voit haihtua takavasemmallekin.

Öykkäri on ihminen joka huutaa ja rikkoo fyysisiä rajoja remuamisellaan. Rahasta puhuminen ja sillä kerskuminen on lähinnä vaivaannuttavaa. Jos ystäväsi on sinulle tärkeä, niin yritä kestää ja laajentaa samalla maailmankuvaasi.

Vierailija
16/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muut ryhmässä eivät hauku toisiaan ja valita, niin ryhmää on turha syyttää yhden idiootin käytöksestä. En myöskään jaksa ihmisiä jotka jaksavat leikkiä apinamaisia hierarkialeikkejä. Tasa-arvo on rentouttava asia ihmissuhteissa.

Ihminen on yleensä sokea sekä omalle, että sen ryhmänsä käytökselle, koska haluamme nostaa itseämme ja laskea muita, tulkitsemme muiden viestinnän pinnalliseksi ja omamme syvälliseksi. Suojelemme itseämme torjumalla sen, mitä emme voi saavuttaa. 

Vierailija
17/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- jäätävä vihaajamamma-

Senhän yhden rehvastelijan raskaana oleva puoliso löytyi kuopasta. AP:n tutka toimii.

Vierailija
18/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muita ei tunne niin usein esittää sitä mitä kuvittelee muiden haluavan nähdä. Nyt varmasti tuo tyyppi on lukenut tilanteen väärin ja kuvitellut olevansa tuossa porukassa hyväksytty käyttäytymällä noin. Tai saavansa jonkun arvostetun aseman.

Tilannetta pahentaa jos se muu porukka on niin kohteliasta että ei sano mitään jolloin tämä harhakuvitelma voi jäädä elämään pitkäksi aikaa.

Vierailija
19/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muita ei tunne niin usein esittää sitä mitä kuvittelee muiden haluavan nähdä. Nyt varmasti tuo tyyppi on lukenut tilanteen väärin ja kuvitellut olevansa tuossa porukassa hyväksytty käyttäytymällä noin. Tai saavansa jonkun arvostetun aseman.

Tilannetta pahentaa jos se muu porukka on niin kohteliasta että ei sano mitään jolloin tämä harhakuvitelma voi jäädä elämään pitkäksi aikaa.

Tän takia jokaisesta ystäväpiiristä pitäisi löytyä (kaappi)bottomi. Bottomit yleensä sanoo.

Vierailija
20/27 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Tulee mieleen exäni. Alkuun oli selvinpäin ihan asiallinen ja "kiltin" oloinen, sekä hyvä keskustelija. Sitten humalassa alkuun lesoili rahoillaan, oli äänekäs ja niin itseään täynnä.

Myöhemmin suhteen jatkuessa oli myös selvinpäin itseään täynnä, muita haukkuva a lesoilija.

Humalassa jopa väkivaltainen joko toisia miehiä kohtaan tai minua. Oli kamala ihmislapsi, narsistinen..

Huhhuh. Alku oli ihan feikkausta häneltä mutta kyllä se totuus sieltä paljastui.

Jospa ystäväsi ei olisi samanlaisen ihmisen kanssa. Ihana ystävä olet jos hleman sivusta seurailet mutta toisten ihmisten elämää ei kyllä voi määräänsä enempää ohjailla vaan hän tekee päätöksensä itse ja maksaa mahdolliset oppirahat. Tsemppiä teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän