Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanalta vaikuttavan miehen.

Vierailija
04.05.2023 |

Ja nyt kaipaan vinkkejä kuinka en pilaa tätä(kin). Olen siis suhteen alussa todella hankala ja varmasti myös melkoisen raskas ihminen. Yliajattelen asioita paljon, olen epävarma toisen tunteista ja murehdin turhia asioita yksin. En ymmärrä edes miksi, kun kuitenkin normaalisti elän hetkessä, enkä stressaa kovinkaan paljon mistään. Luotan tulevaisuuteen, ja siihen että tulevalla on paljon hyvää annettavana. No, jokatapauksessa, kaipailen neuvoja kuinka kestää tämä alkuaika. En tykkää itsestäni ollenkaan, kun olen tällainen. Näin tunteellinen ja yliajatteleva.

Taustatietoina sen verran, että aloimme tapailemaan tämän miehen kanssa vasta pari viikkoa sitten ja eilen oltiin eka yö yhdessä. Nyt en pysty olla ajattelematta häntä ja pelkään, että taas menen paniikkiin ja laitan suhteen poikki. Kuten välillä olen tehnyt.

Kiitos ja anteeksi sekava teksti!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolinen ihmettelee miksi Ap ja mies eivät saisi harrastaa seksiä? Ihan tavallinen asia.

Miksi epävarman, hylkäämistä pelkäävän, itseään helposti sabotoivan, miesjutuissaan epäonnistuneen, ehkä jopa traumataustaisen ihmisen kiirehtiminen seksiin ei ole hyvä asia? Jos oikein kovasti mietit, niin ehkä viikonlopun aikana voit keksiä vastauksen.

Ahkerasti jakamassa diagnooseja yhden tekstin perusteella. 😀

Diagnoosi oli ihan osuva.

Tarinan voi kertoa monella tavalla ja maailma on sekä-että, ei joko-tai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pihtaat vielä 2 päivää niin menetät miehen ja se lähtee helpomman saaliin perään.

Vierailija
24/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kunhan vetistelet täällä sitä unelmien prinssiä, joka meni sen naapurin ihkumimmin kanssa yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan