Jos puolisosi muuttuisi haluttomaksi
Montako kuukautta jaksatte selibaattia ennen eroa? Tai pettämistä ?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän asiasta kannattaisi ennemmin puhua ja selvittää ennemmin kuin vain odottaa että milloin voi pettää tai jättää. En ihmettele erotilastoja lainkaan tällaisten puheiden jälkeen.
Jos puoliso on väsynyt syystä x eikä jaksa? Tai jos ei vaan kiinnosta enää seksi?
Mitäs silloin tekisit ? Ei se puhuminen seksiä korvaa ?
Ei muutu. Hän rakastaa ja haluaa minua edelleen.
Suhteemme ei perustu seksiin vaan ystävyyteen ja se on kestänyt isommatkin tyrskyt.
Vierailija kirjoitti:
Suhteemme ei perustu seksiin vaan ystävyyteen ja se on kestänyt isommatkin tyrskyt.
Miksei voisi muuttua? Ihmisen vietit pitkälti pohjautuvat hormoneihin. Eihän se tarvitse kuin jonkun häiriön niinhin niin ei tee mieli enää vaikka rakkautta olisikin.
Kohta tulee 6v täyteen "jaksamista".
7/17 oli siis seksiä meillä viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän asiasta kannattaisi ennemmin puhua ja selvittää ennemmin kuin vain odottaa että milloin voi pettää tai jättää. En ihmettele erotilastoja lainkaan tällaisten puheiden jälkeen.
Mitä sen jälkeen tapahtuu kun asiasta on puhuttu ja tultu siihen lopputulemaan että toinen ei halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
7/17 oli siis seksiä meillä viimeksi.
Kumpi teistä on haluton vai oletteko molemmat ? Jos sinä et ole, niin häiritseekö asia sinua?
Eihän tuommoista voi etukäteen tietää ja lisäksi mitkä kaikki seikat vaikuttavat haluttomuuteen jne.
Mun mielestä ihmiset tekee keskenään kuin tekevät. Parisuhde on niin paljon enemmänkin kuin seksiä. Ennen kaikkea rakkautta, kumppanuutta, ystävyyttä, luottamusta, läheisyyttä...
Eiköhän nämä asiat kannata ottaa tapaus kohtaisesti ja keskustella yhdessä, mitä sillä elämän tilanteella halutaan tehdä ja miten edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteemme ei perustu seksiin vaan ystävyyteen ja se on kestänyt isommatkin tyrskyt.Miksei voisi muuttua? Ihmisen vietit pitkälti pohjautuvat hormoneihin. Eihän se tarvitse kuin jonkun häiriön niinhin niin ei tee mieli enää vaikka rakkautta olisikin.
Seksi ei ole tärkein asia pitkässä parisuhteessa. Kuten sanoin, parisuhteeni perustuu ystävyyteen.
En myöskään jättäisi esim. syöpäsairasta puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteemme ei perustu seksiin vaan ystävyyteen ja se on kestänyt isommatkin tyrskyt.Miksei voisi muuttua? Ihmisen vietit pitkälti pohjautuvat hormoneihin. Eihän se tarvitse kuin jonkun häiriön niinhin niin ei tee mieli enää vaikka rakkautta olisikin.
Eri asia antaako sitten viettien määritellä itseään.
Nii
Voihan seksiä silti harrastaa
Ei se nyt niin ihmeellistä ole
Vaikka ei itse siitä mitään saa,
.
jos kuitenkin rakastaa jne...
.
.
Ei sen takia kannata suhdetta pilata
1 minuutinhan se kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole tärkein asia pitkässä parisuhteessa. Kuten sanoin, parisuhteeni perustuu ystävyyteen.
En myöskään jättäisi esim. syöpäsairasta puolisoa.
No annatko vaikka et itse saa siitä mitään?
ja jos et niin miksi pilaat mielummin kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7/17 oli siis seksiä meillä viimeksi.Kumpi teistä on haluton vai oletteko molemmat ? Jos sinä et ole, niin häiritseekö asia sinua?
Mies.
Ensimmäiset 2-3v jaksoin elätellä toiveita, mutta sen jälkeen olen turtunut ja etenen vain eteenpäin. Ei sitä seksiä tuota ennenkään usein ollut, ehkä 1-2x/vuosi. Voi sanoa, että minulla oli seksielämää ikävuosina 17-30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti täällä näkee keskusteluja miten parisuhde kuivuu kasaan, jos seksi loppuu.
Esim keskustelussa saako lapset nukkua äidin ja isän vieressä.
Jos näin tapahtuu niin, monen mielestä parisuhde loppuu ja syy miksi loppuu on se, että silloin ei jostain mystisestä syystä voi olla seksiä enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö viettien vuoksi nimenomaan olla yhdessä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso on väsynyt syystä x eikä jaksa? Tai jos ei vaan kiinnosta enää seksi?
Mitäs silloin tekisit ? Ei se puhuminen seksiä korvaa ?
Jos ei kuukausiin jaksa niin keskitytte siihen mikä niitä voimia vie ja hoivaatte puolison kuntoon. Jos ei kiinnosta niin selvitetään miksi ei kiinnosta.
Etkö sinä rakasta puolisoasi vai missä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen jälkeen tapahtuu kun asiasta on puhuttu ja tultu siihen lopputulemaan että toinen ei halua seksiä?
Mua kiinnostaisi se, miksi ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos toinen ilmoittaa ettei halua enää seksiä ja suhde on platoninen, täytyy miettiä että haluaako elää platonisessa suhteessa vai eikö. Ja voiko asiaa ratkaista jotenkin jos rakkautta kuitenkin on.
kuukausi on ihan ok ..sen jälkeen muualle panemaan.
Jos on ohimenevä vaihe (teen myös itse kaikkeni, että toinen minua haluaisi), niin varmaan vuoden jaksan odotella, jos tiedän, että voi mennä ohi. Vuoden jälkeen en jaksaisi uskoa, että menee enää ohi.